Leerkrachten De Vliegenier moeten blijven

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Leerkrachten De Vliegenier moeten blijven.


Gast

#1

2014-09-12 05:53

Voor kinderen is het belangrijk dat er leerkrachten zijn die ze kennen en vis versa.

Gast

#2

2014-09-12 06:34

De school groeit enorm. Met minder kleerkrachten betekent dat grotere klassen.dat is voor niemand goed!

Gast

#3 Let op de kwaliteit van het onderwijs!

2014-09-12 08:37

Dalton Sterrenschool, een succesformule. Dat zie en merk ik als ouder elke dag en ook de groei van de school toont dat aan. Onacceptabel dat deze school zo hard geraakt wordt door deze (ongetwijfeld noodzakelijke) maatregel.

Aan de ene kant wordt geld bespaard, maar gelijktijdig wordt kapitaal vernietigd door leerkrachten met de juiste kennis, motivatie en ervaring in dit onderwijs van de toekomst weg te sturen.

 

gast

#4

2014-09-12 16:35

School moet voor ieder kind een vertrouwde omgeving zijn!!!!!! Hoe kan dit als er 5 vertrouwde leerkracht verdwijnen. Waar zijn ze mee bezig!!!!


Gast

#5

2014-09-13 16:02

Wat ons bevreemd is dat er vorig jaar tijdens de ouderavond aangegeven wordt dat er geïnvesteerd gaat worden. Dat deze school de formule voor de toekomst is..

Nu worden er vijf toppers geraakt die danwel eventueel (lees bijna zeker weten) weg moeten. Hoe dan investeren in de vliegenier. Als ze dit door zetten dan breken ze de formule en krijgen de kids, waaronder die van ons een docent die mogelijk helemaal niks heeft met deze manier van onderwijs.

Niet voor niks hebben de leraren die er nu zitten hun committent gegeven.. Wat iedereen begrijpt is dat er bezuinigd moet worden, maar waarom niet kijken per school en niet alleen maar t principe zoals nu gehanteerd... Ben heel benieuwd naar de komende voorlichting...


Gast

#6

2014-09-15 06:36

Er moet meer rekening gehouden worden met de lokale situatie bij het in werking gaan van ontslagprocedures!

Gast

#7 Kom in actie!

2014-09-16 18:46

Op 8 augustus heb ik op persoonlijke titel een aangetekende brief gestuurd aan dhr. F. Berends, voorzitter college van bestuur van Leerplein055. Hierin mijn zorg geuit over de onevenredig harde impact voor de Vliegenier en het welbevinden van onze kinderen bij zo'n ruwe sanering.

Laten we alle middelen inzetten om onze zorgen te delen, naast deze online petitie! Mocht u ook willen overwegen om een brief te sturen, dan wil ik u graag een kopie sturen als voorbeeld. Neem dan even contact op via hansisthuis@zonnet.nl. Hoe meer mensen actie ondernemen, hoe groter de kans is dat er ook daadwerkelijk iets gaat veranderen aan de plannen!

Hans Smit