pand voor de kledingbank noodzakelijk!

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie pand voor de kledingbank noodzakelijk!.


Gast

#1

2014-10-24 13:00

ben het eens met syl van de weg

Gast

#2

2014-10-24 13:21

Een super gaaf idee als Elisabeth Leks een PAND hier in Sneek zou kunnen krijgen. Veel respect voor wat zij en haar vrijwilligers doen voor mensen die het niet breed hebben. Fantastisch die Kledingbank. Dit verdient echt een pand.

Gast

#3

2014-10-24 21:51

hallo allemaal

via deze weg zou ik graag kwijt willen dat Elisabeth leks en haar geweldige team van allemaal vrijwillegers het echt verdient,

een pand tot hun bezit te krijgen, als je je zo sterk en hard maakt om je medemens een

een helpende hand te bieden en zoveel mensen met een minder inkomen gelukkig te maken met kleding,schoenen enz

de gemeente  zou zich moeten schamen om zich dit lot niet aan te trekken( alles voor de gemeente zuid west friesland .....dan hoort er ook een pand voor de kleding bank te komen

we hebben al een voedselbank en speelgoedbank WAAROM DAN GEEN KLEDINGBANK!!!!

vriendelijke groet louise van wijngaarden

Nelleke

#4 Leegstand Sneek

2014-10-25 07:55

Aangezien er genoeg leegstand in Sneek is, waarom dan niet een pand voor dit geweldige initiatief?

 


Gast

#5 pand is noodzakelijk!

2014-10-25 10:37

Een pand voor de kledingbank is noodzakelijk! Het is een heel mooi initiatief dat gedraaid wordt door vrijwilligers die er heel veel tijd in steken. Om alle kleding etc. overzichtelijk te kunnen sorteren moet er andere ruimte komen voor de kledingbank. Om dit te blijven doen vanuit een woonhuis is gewoon niet mogelijk.

Vriendelijke groet,

Eliza


Gast

#6

2014-10-27 08:47

ik ken haar al een tijdje en ze doet fantastisch werk , erg jammer is dat het nodig is in een land als nederland en daarnaast erg jammer dat ze tegen gewerkt wordt van uit diverse hoeken succes !!!
bertus
Gast

#7

2014-10-30 14:47

dat pand is gewoon pure noodzaak net zoals de kledingbank pure noodzaak is


Gast

#8

2014-11-01 07:43

Ik hoop dat er gauw een ruimte komt want heel veel snekers hebben er baat bij. Om kleding te brengen maar vooral om ook te halen. Er zijn tal van gezinnen waar de kinderen als kool groeien. En dat is erg duur. Nou hebben wij een kleding bank aan huis maar dat is voor iedereen makkelijk en beter georganiseerd. Belangrijk is dat er een plek beschikbaar komt voor deze vrouw.ze doet haar werk goed en we staan allemaal achter haar. B.v.d & met vriendelijke groet,een inwoner van sneek.
P.s:niet iedereen durft ook daad werkelijk voor dit idee uit te komen omdat er ook een soort van schaamte is. Maar er zijn voedsel banken en twee de hand winkel, dus waarom geen plek voor een kleding bank.

Gast

#9

2014-11-01 07:48

Ik hoop dat er gauw plek komt voor Elisabeth  leks uit sneek. (N.H)

Ze heeft veel mensen  geholpen en dat blijft ze doen. Via deze weg

wou ik je ff laten weten,dat we allemaal  trots op je zijn. Groetjes

een inwoner van sneek. We hopen dat er gauw plek  vrij komt want

dat heb je verdient ,en dat hebben  we allen nodig.

B.v.d en met vriendelijke groet en afzender :  inwoner van sneek. 


Gast

#10 Re: Leegstand Sneek

2014-11-01 07:51

#4: Nelleke - Leegstand Sneek 

 Inderdaad  daar denkt 9 van de 10 mensen

zo over in sneek. En er staat ook wel panden  

leeg.ik hoop ook dat er gauw een plek voor

haar vrij komt. B.v.d, afzender: m.hoekstra. 


Gast

#11

2014-11-01 10:38

de kledingbank is echtwel noot zaakelijk de ruimte die is veel teklein