Speelbos Maria ter Heide moet blijven!

Speelbos Maria ter Heide moet blijven! / Mededelingen / Te koop... / Opmerkingen


Gast

#1

2014-11-07 11:33

Spijtig genoeg beslissen daar mensen over die achter hun eigen hoek een spookbos hebben.... daar mogen de kinderen blijkbaar wel nog spelen :-(

Gast

#2

2014-11-07 12:08

Beste,
Hebben jullie al overwogen om een bezwaar neer te leggen bij de goeverneur van de provincie? Ik weet niet of daar nog tijd voor is, maar toch het proberen waard.
Groeten
Luc de With

Gast

#3

2014-11-07 13:09

Schandalig als dit zou gebeuren! Zoals je op de luchfoto kan zien is het nog een mooi stukje groen dat volledig zal verdwijnen!

Gast

#4

2014-11-07 13:30

De gemeente heeft geld nodig om haar administratief centrum te betalen. Dit centrum is voor niets nodig, er kan dus veel bespaard worden en dan is de verkoop van het speelbos zeker niet nodig. Het behoud ervan is zelfs noodzakelijk om ruimte te geven aan onze kinderen die anders nergens meer terecht kunnen. Bovendien voldoet Vlaanderen nu al niet aan haar verplichtingen om bos te behouden en zelfs uit te breiden.

Gast

#5

2014-11-07 15:14

dat de gemeente al veel verder staat dan wij kunnen vermoeden !! Bestaat er een RUP ?
Madeleine

Gast

#6

2014-11-07 19:44

Voor de CD&V en de NV-A in brasschaat zijn kinderen, mensen en speelbossen niet belangrijk. Enkel hun partij, postjes, lieve Vrienden, bouwondernemingen en de kassa telenet. Shama on you gemeentebestuur van brasschaat.

Gast

#7

2014-11-07 20:19

Ik vind het erg, erg ,erg. Eigenlijk gewoon een schande. Er werd aan de kinderen, tijdens het afgeven van de handtekeningen, beloofd dat er een stukje speelbos voor hen zou blijven. Dat is op het plan niet te zien, vind ik.

Katty

Gast

#8

2014-11-12 15:16

Van de gemeente moet men geen reactie verwachten. Iemand recht in de ogen zien is voor de Brasschaatse politiek zeer moeilijk.