Pensioenpetitie

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Pensioenpetitie.


Gast

#401

2014-12-13 11:06

Ik woon in Duitsland en wordt zo behoorlijk gekort daar ik ook weer belasting moet gaan betalen in nl.

Gast

#402

2014-12-13 11:32

Dat van 1982 ben ik als ABPer nooit vergeten en zie het als overheidsdiefstal
En nu weer?????

Gast

#403

2014-12-13 12:57

Sinds den uyl is de pvda steeds rechtser geworden en nu bijna de vvd ingehaald.

Gast

#404

2014-12-13 13:52

Het blijft een corrupte kliek !


Gast

#405

2014-12-13 14:24

Keihard noodzakkellliijjk om nog meer diefstal van onze pensioenrechten te voorkomen.

Gast

#406

2014-12-13 18:39

af rutte met je poten van mijn en ons pensioen we hebben er hard voor gewerkt

Gast

#407

2014-12-13 19:15

Is toch "crimieneel", dat de politiek zo met ons eigen gespaarde geld, vut, pre-pensioen, en pensioen, het hele "Stelsel", naar de "klote" help.
Hebben de nederlanders het al niet moeilijk genoeg.!!!!!!!!!
Zo ook, met het ziekenfonfs, ze brengen "Nederland", compleet naar de afgrond.
Maar wel miljarden naar het buitenland, doneren.

Gast

#408

2014-12-13 19:43

we worden gewoon dood genepen door deze etters en die geile rutten maar lachen en maar de schijn op houden dat hij met ons mee leeftt met zijn oprechte deelneming wat een engeman die mag op d epreekstoel gaan staan kan hij nog meer mensen bedonderen de etter

Gast

#409

2014-12-13 21:09

Het nieuwe pensioenstelsel is funest voor de toekomstige generatie en de huidige generatie. Het is een gedrocht.
Benefaxtrix

#410

2014-12-13 21:11

Dit nieuwe pensioenstelsel is een ramp voor de komende generatie en de huidige generatie het moet zo snel mogelijk van de baan. het is misdadig.


Gast

#411

2014-12-13 21:38

echt grote oplichters deze regering

Gast

#412

2014-12-13 22:45

t wordt tijd voor een nieuw kabinet, deze lui zijn volledig doorgedraaid

Gast

#413

2014-12-13 22:56

Blijf van mijn pensioen af!!!

Gast

#414

2014-12-14 00:00

het is eens een keertje te veel wat van de burger wordt afgepakt, pensioen is uitgesteld loon, daar horen ze nou eindelijk eens van af te blijven, dat is van degene die het heeft gespaard!!

Gast

#415

2014-12-14 07:58

Weg wezen kabinet, met je handen eraf blijven.

Gast

#416

2014-12-14 08:26

De huidige regering zal bij verkiezingen worden afgerekend op hun daden!

Gast

#417

2014-12-14 08:31

Ik denk dat het pensioenstelsel steeds meer stelselmatig wordt uit uitgemolken.

Gast

#418

2014-12-14 08:41

Dit tuig hadden we allang naar huis moeten sturen.

Gast

#419

2014-12-14 08:44

Naar huis met dit kabinet.

Gast

#420

2014-12-14 09:04

Hier kunnen we heel kort op antwoorden......


Dit mag gewoon niet gebeuren, zijn ze daar in Den Haag nu helemaal gek geworden !!
Waar we jarenlang voor gespaard hebben wordt ons afgeroofd, wat een bende !
Laten zoveel mogelijk gepensioneerden en zij die dat eens hopen te worden, want die gaat dit ook aan, deze petitie ondertekenen, als protest tegen wat die vermeende 'hoge heren' daar in het Haagse menen ons aan te mogen doen ! NEE DUS !

Gast

#421

2014-12-14 09:54

ik werk . en kom er steeds harder hoe ik word belazert . ik ben 50 a 75 afgekeurd werk wel 40 uur in de week . om dat ik werk draag ik ook af voor mijn aow . ik draag overal mijn steentje aan bij . ik mag aan het werk voor een geheten minima . omdat ik weer opnieuw mag beginnen .ik heb een eigen woning . na van mij . of van de staat . nu de staat alles al duurder heeft gemaakt . en daar geen einde aan zit te komen . zijn er al veel te veel mensen die nu al op straat mogen wonen . hier word niets maar ook niets aan gedaan . deze mensen zij afhankelijk van de mensen die hun wel helpen . staat neem van onze laatste jaren ook nog is ons spaar geld weg . om dat ook ons pensioen en alles dat we opbouwen daar bij hoort . ik werk toch voor mijn geld . als ik dood ga hebben jullie ook je zin . reden is dat dan weert een deel in de staat kast komt . samen met het al niet te betalen zorg . zijn jullie zelf bezig om de mens op te zetten tegen alles wat de staat nu aan het doen is . ja haal hier maar veel mensen van buiten heen . laat je eigen mensen in de stront zakken . geef ons land maar weg . aan ieder die niets wil . behalve al ons opgebouwde cultuur weg te nemen . zorg er maar voor dat je naar brussel luistert . zo dat we alles verbieden . zwarte piet . vuurwerk . maar zorg er maar voor dat niets meer te dragen is in dit land . om dat jullie daar in den haag de mensen zijn die nu al over lijken gaan . om dat jullie alle mensen die van hier zelf zijn in de kou neer zetten . breng het geld maar elders heen . doe net of je een geweten hebt . maar als jullie die hebben . dan zeg je het gaat je goed brussel . het gaat je goed euro . wand ik heb daar niet voor gevaagd . jullie maken de boel niet te betalen . met jullie regels . die alleen de mens aan het spekken is die meer dan zat op de bank heeft staan . veel van die mensen zullen niet denken . ach we gaan er zo veel op achteruit . we redden ons dan niet meer . jullie zijn nu bezig dat mensen zich nu al bedenken . ze willen ons dood hebben voor we kunnen stoppen met werken . om dat er te veelmensen op straat nu al leven die hun leven hebben gewerkt . en wat doen jullie . kijken toe hoe elk jaar maar weer de mensen zelf doding gaan doen . om dat zij niets meer hebben . en jullie zeggen het niet . maar het heet gewoon weer een opvreter minder . nee zorg er maar is voor dat jullie al het geld dat we sturen naar de mensen die zo geheten gezinnen in het buitenland hebben weer terug krijgen . ach wat zijn we een rijk land . wie zich rijk kan noemen is mooi . maar het heet ach we hebben veel armoede . door de regels . we hebben veel mensen al op straat leven . en dit om ons verder naar de knoppen te helpen . voor de buitenlander die hier wonen . onze dingen af nemen . en jullie staat gewoon te vrede willen houden .en dan maar weer een besluit gaan nemen .om de bevolking die zijn best doet te gaan straffen .als je de lasten van een werkgever is wat lager zou maken . als je is ging zorgen dat de werkende mens meer geld over zal houden . . en dan niet meer zeggen . jullie kunnen volgend jaar meer besteden . wand die netjes kan rekenen . ziet nu al in dat alles wel weer flink stijgt .meer als dat mijn inkomen stijgt . ook de vakantie geld maar even zwaarder belasten . ja je maand loon gaat omhoog . maar over een heel jaar hou ik geen 50 euro meer over . maar dat was ik al kwijt en meer door alles dat jullie duurder maken . als je in de top zit . kun je wel wat lager met loon . zit je onder moed je geen schulden hebben .zit je net dat je nergens geen aanspraak meer kan maken . om dat je 1 euro te veel hebt . kost je werken nog is geld er bij . lang leven dit land . waar je mag werken voor je dood . waar jij je stil moed houden als ned burger . en waar je als buitenlander.een vip behandeling krijgt . en wie helpt mij als mijn rug wel gewoon breekt . zo dat ik niets meer kan doen voor mijn geld . o ja is ook zo . dan ben je eerst alles kwijt . waar jij je zelf je lichaam hebt voor ingezet . dan hoor je niemand meer . mooi dat jij jaren hebt gewerkt . maar dan heet het verkoop je spullen maar . en wij helpen je mee om je leven omver te helpen . groet minister slaap zacht . het slapen gaat u heel best af . om dat je pas dingen ziet als je wakker bent

Gast

#422

2014-12-14 10:52

Denk dat het nog zover gaat komen dat uitgemolken opgebouwd pensioen straks nog eventueel wordt aangevuld door een Toeslag AOW......Wie dan meer pensioen heeft dan het sociale minimum krijgt geen aanvulling...maar gegarandeerd...die mensen krijgen dan wel fiscale voordeeltjes......

Gast

#423

2014-12-14 11:22

dat dit kabinet heel snel moet oprotten de ouderen steeds langer moeten doorwerken straks niet kunnen genieten van het pensioen en de jeugd Niet aan het werk komen dus helemaal niks kunnen opbouwen dit kabinet heeft het over vergrijzing dat iedereen steeds ouder word ik ken ze niet in mijn arbeiders omgeving 67 jaar aow dan 52 jaar gewerkt


Gast

#424

2014-12-14 11:23

Slecht voor oudere Nederlanders. Jonge Nederlanders worden ook oud, dus ook slecht voor hen. Waarschijnlijk alleen goed voor de Partij Voor De Asielzoekers

Gast

#425

2014-12-14 13:09

wat gaan ze doen met de mensen met aow en een klein beetje pensioen. Mijn pensioen is al ruim 10 jaar niet meer geindexeerd