Weidevenne:Veiligheid voor alles!!!!!

Weidevenne:Veiligheid voor alles!!!!! / Mededelingen / Het sprookje dat De Roos heette / Opmerkingen


Gast

#1

2015-02-02 19:31

Mooi verhaal, lekker kort.

Gast

#2

2015-02-02 20:02

Ook in Zaandam de roos heb ik klachten van een bewoner vandaag ontvangen dat het een zooitje is met parkeren ophalen en wegbrengen gemeente Purmerend check check dit eens in Zaandam. Voordat jullie toestemmen. Ga eens met de mensen praten die bij deze school wonen het is een chaos.

Gast

#3 Re:

2015-02-03 07:56

#2: -  

 Wij hadden dit inderdaad reeds vernomen en hebben het verkeersbureau gevraagd om hier ook de situatie te bekijken: ook hier is gekeken op een droge dag en volgens het verkeersbureau viel de chaos allemaal wel mee. Geen ongevaarlijke situaties... en daar hebben wij dus mee samen moeten werken... 


Gast

#4

2015-02-03 17:43

ik wilde alleen in brengen dat ik vrees voor de komst.

dit komt doordat ik hoor dat er een hoop mis is gegaan,

waarbijd e gemeente het al verkeerd heeft ingebracht bij de bewoners.

hierdoor hangt er ook een wrok naar de geaardheid van de school.

dit heeft de gemeente toch echt een steentje bij gelegd i.p.v. verminderd.

Nu door fout op fout,vrees ik dat als de roos er is.

Er hoeft maar een ding mis te gaan op het schoolplein (iets onbenulligs ) en 

dan breekt het uit.

Is mij kind hier nog wel veilig ,vraag ik mij af! en dat meen ik serieus..

dit is vragen naar de bekende weg..

 

 

 


Gast

#5

2015-02-03 18:12

Het is jammer dat jullie als KBG van die gekke vergelijkingen maken met de Berlijnse muur, doortrekken naar budgetten die je niet onder je hoede hebt, Eftelingen en sprookjes etc. Doe dit nou niet, dit zorgt er alleen maar voor dat jullie betoog uit emotie komt ipv sec de feiten. Zometeen gaat de gemeentje de kaart spelen dat jullie slechts een groepje bewoners met negatieve gevoels zijn.

Raak hen hard met enkel feiten. Jullie staan vele malen sterker als jullie je puur op de feiten richten. Som feit naar feit naar feit op, publiceer ook de feiten in een eigen rapport desnoods met hulp van een advocaat. Dan sta je sterk. Maak gebruik van de media (kranten en blogs als geenstijl genieten van feiten),

Succes in jullie strijd, want heb het gevoel dat jullie 100% gelijk hebben.

Gast

#6

2015-02-03 18:49

Gemeent Mafia onderleiding van burgemeester don corleone Bijl. Schande schande schande.

Gast

#7 Re: ach, smaken verschillen

2015-02-04 16:55

#5: -  

 en er zijn vele wegen. Dit is er 1 . Er zijn daarnaast ook hele documenten met feiten geschreven, wees maar niet bang