defilé Apeldoorn

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie defilé Apeldoorn.


Gast

#351

2015-02-12 09:38

WE zijn het aan onze bevrijders verplicht omdat we de vrijheid aan hun inzet hebben te danken en dan spelen verkeertechnische maatregelen m.i.een ondergeschikt belang.

Henk Jeths

Gast

#352

2015-02-13 19:40

Ik vind het fantastisch dat de veteranen dit jaar weer komen en ik ben heel blij dat er toch een lange route komt. Het zou belachelijk zijn om vanwege 'onnodige drukte in de binnenstad' die veteranen niet meer te eren zoals we altijd al hebben gedaan!

Gast

#353

2015-02-13 19:43

Ik ben heel blij dat de veteranen optocht wel door gaat. Gelukkig dat we niet ineens een kortere route krijgen vanwege 'onnodige drukte in de binnenstad'. Als dat de rede zou zijn geweest om de veteranen niet meer te eren vond ik dat belachelijk.

Gast

#354

2015-02-13 19:48

Fantastisch dat zoveel mensen zich inzetten voor een waardig defilé. Laten we onze helden nog één keer werkelijk huldigen.

Gast

#355

2015-02-13 19:52

Misschien wat laat met ondertekenen, maar wilde toch mijn steun uitspreken voor een langer defilé. Onze bevrijders waardig dat het de langere route wordt. Deze mensen eren, hoort bij het opvoeden van je kinderen. Dit is iets waar ook zij nog jaren over napraten. Nu op naar zoveel mogelijk mensen langs de kant zodat deze mensen ook nu niet voor niets gekomen zijn. Waarschijnlijk een laatste keer met een warm hart terug naar huis in Canada.