Recht op Cannabis

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Recht op Cannabis.


Gast

#1

2015-02-27 15:54

Cannabis is ten onrechte in het criminele circuit gedwongen. Nog nooit is er iemand overleden door het gebruik van cannabis. Aan alcohol, cigaretten en voorgeschreven medicijnen sterven jaarlijks veel mensen.
Zeer veel mensen en ook dieren hebben baat bij cannabis als medicijn. Ik heb het recht om te kiezen voor cannabis als medicijn en als iedere Nederlander die dat wenst zijn eigen medicatie kan verbouwen, dan kunnen de zorgkosten omlaag.

Gast

#2

2015-02-27 16:09

Top! Zonder de cannabisolie zou ik waarschijnlijk al permanent zijn opgenomen in een verzorgingshuis. Ik heb Parkinson en Alzheimer, maar dankzij de olie dus NIET MEER.

Gast

#3

2015-02-27 16:18

Stop met criminaliseren, neem een voorbeeld aan de evolutie in Amerika!

Gast

#4

2015-02-27 16:47

niemand heeft het recht om andere het recht te ontnemen zichzelf te genezen

Gast

#5

2015-02-27 16:56

Deze petitie gaat wat mij betreft vooral over eigen regie en vrijheid van medicijnkeuze. Cannabis: geen bijwerkingen, effectief, en goedkoop! Verdient dus meer onderzoek en moet van een negatief imago af kunnen komen. Alcohol en sigaretten zijn schadelijker en wel toegestaan, waarom cannabis niet?


Gast

#6

2015-02-27 18:15

Ik zal nog wat storten

Gast

#7

2015-02-27 19:00

het wordt tijd dat wij als patienten worden erkent en onze eigen wiet kunnen kweken net zoals in amerika ..

Gast

#8

2015-02-27 19:05

Heb het gebruikt toen het telang duurde voor ik pijnstillers kreeg . Nou ik was in die periode pijn vrij

Gast

#9

2015-02-27 19:36

Als alcohol en roken legaal is waarom is cannabis dan illegaal terwijl het vele malen onschuldiger is en helend c.q. genezend kan werken. Het word hoog nodig tijd dat de mens er weer vrij en legaal over cannabis kan beschikken
Elisabeth

#10 Cannabis

2015-02-27 19:54

Deze petitie gaat wat mij betreft vooral over eigen regie en vrijheid van medicijnkeuze.
Niemand heeft het recht om mij andere "geneesmiddelen"symptoombestrijders voor te schrijven.
Het is een grote schande dat reguliere "medicijnen ondanks het dodental,dat jaarlijks toeneemt
ongestraft mag doorgaan....Met cannabis is nooit 1 dode gevallen.
Ik heb constitutioneel eczeem,dankzij mijn zelfgemaakte cannabiscreme,geneest de huid,zonder al die vreselijke bijwerkingen/hormonensmeersels.
Hoofdpijn/migraine,dankzij de cannabis/wietolie wordt mijn leven weer aangenaam.
Vrijheid is een groot goed zegt men in de politiek,laat dat dan ook gelden voor cannabis!


Gast

#11

2015-02-27 19:54

Alcohol geeft agressie met bijbehorende vernielingen...cannabis maakt rustig en relaxed.
Snap dat vernielingen doorstroom van geld betekend maar vrede is toch echt veel mooier...

Gast

#12

2015-02-27 20:21

ik zal niet meer weten waar ik het moet zoeken als er geen cannabis meer is

Gast

#13

2015-02-27 20:44

Medicinale wiet en anders niet,

Gast

#14

2015-02-27 20:59

Deze medicinale wiet moeten ze niet modificeren maar puur houden voor medicatie.

Gast

#15

2015-02-28 09:26

Geeft het vrij, er zitten meer voordelen dan nadelen aan ( bij gezond verstand gebruik )

Gast

#16

2015-02-28 09:30

Er gaan jaarlijs veel mensen dood aan medicijn gebruik, maar niet aan cannabis.

Gast

#17

2015-02-28 12:57

In het grootste land is het niet verboden en word het zelf als zo gezien als medicijn, America daar heb je een provincie waar je legaal wiet kan kweken en kopen! Moeten ze hier ook doen!

Gast

#18

2015-02-28 18:47

En verboden moet het blijven! Al die sufgerookte zombies leveren dit land niets op, alleen maar ellende.


Gast

#19

2015-03-01 10:46

Als dit kan bijdrage tot een leven met veel minder pijn wie bent u dan om NEE te zeggen !!!

Gast

#20

2015-03-01 12:29

Als COPD patiënt ondervind ik sinds enige tijd de heilzame werking van de mens eigen stoffen die de Cannabisplant in zich draagt.


Met enige eigen inspanning is het mogelijk om zelf je genezingsproces of verlichting van je klachten te bevorderen.


Door onze wetgeving wordt echter het gebruik van de genezende eigenschappen van de Cannabis plant in het illegale en daar door criminele circuit gedreven.


Betaalbare gezondheidsbevordering, waar onze regering naar zegt te streven wordt daardoor geblokkeerd en ook gecriminaliseerd


De reguliere Farmacielobby spint hier al sinds de jaren dertig garen bij.


Mensen die ernstig ziek zijn en via de reguliere circuits zijn uitbehandeld vinden in de geneeskrachtige werking van Cannabis hun laatste redmiddel.
Deze mensen komen nu nog meer dan dat al het geval was in de kou te staan.
En dat voor een maatschappij die zich er op voor staat dat innovatie en creativiteit speerpunten zijn.


Het is onbegrijpelijk dat de zo door de regering gepromote zelfredzaamheid en eigen verantwoordelijkheid van burgers wordt gefrustreerd en onmogelijke gemaakt.


Wanneer overwint het gezond verstand het van de miljarden lobby van de Farmaceutische industrie.

Wim van 't Verlaat


Gast

#21

2015-03-01 13:36

Everbody sign & share!!!!

Gast

#22

2015-03-01 14:14

Dat iedereen het recht heeft om zich zelf onafhankelijk te genezen !!!!

Gast

#23

2015-03-01 15:19

Alsjeblieft laat de kindjes op oncologie niet onnodig creperen. Het helpt echt tegen de kanker. Geef ons ons medicijn terug.


Gast

#24

2015-03-01 16:29

Elk mens moet het recht hebben om zelf te beslissen welk medicijn je wil gebruiken.
En dat je gewoon voor eigen gebruik zou moeten kunnen kweken.... en dus gebruiken!!!!

Gast

#25

2015-03-01 18:16

hEB WEL VAKER GEHOORD DAT DIT EEN SOORT MEDICIJN IS, WOU MAAR DAT ZE HET VRIJ GAVEN DAN WIST IK HET WEL MET MIJN CHRONISCHE RUGPIJN.