Geen vluchten na elven

Geen vluchten na elven / Mededelingen / Eindhoven Airport gebruikt haar recht, maar heeft geen fatsoen!! / Opmerkingen


Gast

#26

2015-03-15 17:10

Een goede en regelmatige nachtrust is voor ons van groot belang en dus Geen vluchten na Elven!!

Gast

#27

2015-03-15 17:16

Geen vluchten voor 8.00 en na 10.30

Gast

#28

2015-03-15 19:29

Het was dit weekend weer goed raak met vliegtuigen die 's morgens vroeg over komen met een hoop kabaal. Dit moet stoppen!!!

Gast

#29

2015-03-15 20:44

Geheel eens met de conclusie, je geeft ze een vinger en ze nemen de hele hand. Dit roept om verdere acties.
BOZE INWONER

#30 Re:

2015-03-15 20:55

#19: -  

WERKEN BIJ AIRPORT, OF ER IN DE BUURT, IS OOK GEEN PRETJE.

REGELMATIG WORDT ER ILLEGAAL KEROSINE GELOOSD, WANNEER DE VLIEGETUIGEN NOG OP DE STARTBAAN STAAN. DIT MAG NIET, MAAR GEBEURD WEL.

WE LATEN ONS ALLEN VERGIFTIGEN DOOR HET RIJK EN EEN HANDJE VOL LUI DIE IN DE SCHADUW AAN DE TOUWTJES TREKKEN.

- AIRPORT
- GROININGEN GAS
- DE RUIT DIE ZE ER WILLEN DOORDRUKKEN
- BOMEN KAPPEN VOOR EEN BUSBAAN, DIE NIEMAND GEBRUIIKT(MONTGOMERYLAAN CONNECTIE MET NUENEN, MAAR NUENEN IS FALLIET EN KAN DE AANSLUITING NIET BETALEN.)
- ASIELZOEKERSCENTRUM MET 700 MAN TE DICHT IN DE WIJKEN (IS AANSLUITING MET DE BUSBAAN. DAS TOEVALLIG ZEG...)- GELUIDSOVERLAST VAN VLIEGTUIGEN EN UITBREIDING WEGGENNET, DUS MEER VERVUILING

- EN OHJA... GEMEENTE EINDHOVEN (PVDA voornamelijk), HEEFT DE GROND GEKOCHT VAN PSV STADION EN PSV WIL VOOR MILJOENEN EEN STADION BOUWEN BIJ EINDHOVENAIRPORT.( HERDGANG)

JA MENSEN EN WIJ MAAR STEMMEN OP DAT .......


Gast

#31 Re:

2015-03-15 21:12

#30: BOZE INWONER - Re:  

Helemaal gelijk,

Straks bij de stembus eerst poeslief en daarnaa gaat het feest weer door.
wellicht eens een keer een stem tegen


Gast

#32

2015-03-16 08:50

Beste,

Ik sta volledig achter jullie protesten tegen de uitbreiding van het vliegveld. Het is overduidelijk dat de belangen van de omwonenden ondergeschikt zijn....en waar kennen we dat van....de gaswinning in Groningen. Ik zou sterk willen aanbevelen dat jullie de actuele discussie omtrent de handelwijze van de overheid op dit dossier naar voren brengen. Zoals jullie ongetwijfeld van op de hoogte zijn, is de veiligheid van de Groningse bewoners nooit meegewogen in alle beslissingen mbt de gaswinning en is hiervoor zelfs nu excuses gemaakt. Jaren te laat komt men met deze conclusie. Laat deze fout niet nog een keer gemaakt worden!!! Het gezondheidsbelang van de omwonenden moet nu prioriteit krijgen en niet pas jaren nadien....dan is het te laat. Het is natuurlijk makkelijk beslissen als je niet in de buurt van het vliegveld woont, maar uitbreiding moet echt voorkomen worden. Laat het vliegveld in Beek maar uitbreiden met meer vakantievluchten en op deze wijze een evenredige verdeling van het vliegverkeer realiseren. Het lijkt me onzinnig en overbodig dat Eindhoven steeds groter wordt om alleen maar vakantievluchten te faciliteren, terwijl dit ook prima te realiseren is op dat vliegveld. Ook niet zover van Eindhoven en de omliggende gebieden waar de mensen wonen die graag gebruik maken van vakantiebestemmingen.

Met vriendelijke groet,
Andrea Koks
GEENVLUCHTENNAELVEN

#33 Re:

2015-03-16 08:55

#2: -  

 Klachten kunt u het beste melden via SAMENOPDEHOOGTE.NL. Het afgelopen jaar is het aantal klachten gestegen van 3700 naar ruim 10.000. Hoe meer mensen klachten indienen, hoe mee betekenis dit ook heeft in het ovcertuigen van de politiek.


Gast

#34

2015-03-16 20:38

Ik sta helemaal achter de door jullie ondernomen activiteiten en ook ik maak me erg zorgen over de groei van het aantal vluchten, laat staan dat dat meer wordt na elven en voor achten in het weekend. Dat moet absoluut worden voorkomen. 

Piet Nagel, Duizel.


Gast

#35

2015-03-17 12:52

Doorgaan , goede zaak !!!
Wij blijven jullie steunen, vooral voor onze rust !!
Groetjes P Gilissen

Gast

#36

2015-04-24 12:38

helemaal mee eens GEEN vluchten om 7 uur en 's avonds na 11