NEE tegen 600 asielzoekers in Kasteel Bijstervelt te Oirschot

NEE tegen 600 asielzoekers in Kasteel Bijstervelt te Oirschot / Mededelingen / nieuwsbrief Stichting SBOGBO, kasteel Bijstervelt / Opmerkingen


Gast

#1

2015-04-11 10:31

stop dit ik wil geen asielzoekers meer het zijn er al genoeg


Gast

#2

2015-05-06 09:35

Beste mensen,

Ik ben met stomheid geslagen over wat mensen menen te moeten roepen over asielzoekers. In mijn ogen zijn het nog steeds mede wereldburgers. Het grootste deel van hen onderneemt helse tochten om de meestal gevaarlijke situaties in hun vaderland te ontvluchten. Dit doe je niet voor niets! Je zal maar met je kinderen op een "soort" bootje zitten. Dit doe je niet voor je plezier. Je bent bezig om je kinderen te redden. Op zoek naar een betere toekomst !!! Wie zijn wij dan om te roepen dat we geen asielzoekers in de buurt willen hebben ??? Wie vindt dat hij dat recht heeft om dat te roepen ?? Mogen wij zomaar beslissen over mensenlevens ???? BIZAR !!!
Van mij mag je de discussie aangaan of 600 niet heel veel is, maar menselijkheid MOET voorop staan lijkt mij !
Ik heb me zitten ergeren aan de foto's van mensen die met een dikke jas tegen de kou een bordje de lucht in steken waarop ze hun mening verkondigen tegen de opvang van de medemens.
Vervolgens zie ik op 2 plaatsen in het dorp spandoeken verschijnen waarop deze mening nog eens wordt opgedrongen aan de voorbij rijdende fietser en/of automobilist. Ik vind dit behoorlijk enge uitspraken !! En snap dan ook niet dat hier toestemming voor is gegeven.

Tot slot een vraagje : Heeft u gister lekker feest gevierd met een oranje mutsje op om de vrijheid te vieren ????????
Karel de Grote

#3 Asielzoekers

2015-10-12 17:30

Het is gewoon al bepaald dat de asielzoekers er komen. Daarom zijn de alternatieven ook de grond in geboord. Het is namelijk een vies politiek spelletje. Eerste keer maak je het bekend, maar wil je ze nog helemaal niet plaatsen. Ze weten dat de pleuris uitbreekt en 'geven het dan op'. Vervolgens komen ze er maanden later weer mee. Mensen zijn dan aan het idee gewend. Je zal zien dat er dan veel minder protest komt. Dat herhalen ze misschien nog een keer. De mensen denken dan 'ja hoor, het zal wel' Dan worden ze gewoon geplaatst.