Geen vluchten na elven

Geen vluchten na elven / Mededelingen / VERTRAAG, FASEER EN CONDITIONEER DE VERDERE GROEI VAN EINDHOVEN AIRPORT / Opmerkingen


Gast

#1

2015-04-23 06:35

Bedankt voor de update. Wordt er ooit gesproken over de vliegbewegingen van militaire voertuigen? Die vliegen ooit zo laag over m'n huis (omgeving Tegenbosch) dat de schilderijen er scheef van gaan hangen. Onverantwoord laag zou ik zo zeggen en ontzettend veel geluidshinder. Ook de ISE had al klachten geuit begreep ik.

Gast

#2

2015-04-23 08:18

Dank u voor de heldere uiteenzetting.
Wat mij verbaasd als ik ook in de pers nieuws lees over Eindhoven Airport is dat er altijd wordt verwezen naar Eindhoven Airport als een banenmotor, belangrijk voor de groei van de region.
Dit is non-sense. Deze region heeft ingezet op high tech innovatie en een vliegveld met goedkope vluchten naar vakantie bestemmingen draagt op gee enkele wijze bij aan de richting die de regio heeft gekozen.
Eindhoven Airport is een relatief kleine werkgever met een hele kleine bijdrage van toeleverende bedrijven aan de brabantse economie. Groei geeft nauwelijks meer arbeidsplaatsen. Eindhoven Airport is te vergelijken met SolMar tours: een destijds relatief grote busmaatschappij die reizen naar Spanje organiseerde. Eindhove Airport brengt geen buitenlandse reizigers naar NL, maar vervangt de busreizen van vroeger om nederlandse toeristen naar het buitenland te brengen. Er is geen bedrijf dat vertrekt als eindhvoen Airport dicht gaat (alleen Cargo BV). Is er een manier waarop we deze invalshoek mee kunnen nemen in de discussie aan de Alderstafel, de provincial staten en liefst ook de landelijke politiek?

Gast

#3

2015-04-23 14:44

Als een vliegtuig om 7u in de ochtend landt op Eindhoven Airport komt het dus om kwart voor zeven laagvliegend met lawaai (> 65 dB )over boven diverse dorpen waar het verder stil is.....!

Gast

#4

2015-04-25 16:49

Goedeavond.
Graag zou ik het willen uitspreken voor iedere inwoner van onze eigen gemeente BEST

Laat de metingen betreffende uitstoot zwavelzure kerosine roet en ultra fijnstof wat niet nu
maar eergisteren feitelijk al had moeten plaats vinden zo spoedig mogelijk beginnen.

Waar om vliegen er defensie vliegtuigen telkens weer boven ons woongebiedt
zijn ze meer dan de andere vliegtuigen ?

Gast

#5

2015-04-27 18:19

Juist, wij willen gehoord worden !
En zeker geen eigenbelang van vliegveld en lu. maatschappijen !!
Herrie, fijnstof en brandstofnevel....verschrikkelijk !!

Gast

#6

2015-06-07 04:24

Dit is een constructief voorstel!