Tegen onverdoofd slachten

Tegen onverdoofd slachten / Mededelingen / Onverdoofd slachten / Opmerkingen

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2015-05-27 08:14



Gast

#2

2015-06-01 07:58

Petitie getekend, veel sucses,

Gast

#3

2015-07-22 16:42

Stop this please.

Gast

#4

2015-07-22 21:58

beste Koen,uw geestdrift en volhardenheid zijn een voorbeeld voor velen.ikzelf geef ook het pleiten tegen het onverdoofd slachten niet op,ik slaag iedereen ermee om de oren,willen of niet.een kaakslag was de dank die we kregen nadat er door de stad speciale apparaten werden aangekocht voor 10 000-den euro's die het slachten draaglijker zou maken voor de dieren en dus conform onze samenleving,normen en waarden was,niet één iemand heeft het gebruikt.we reiken hen de hand en krijgen een kaakslag als antwoord,dat zegt toch alles?onze normen en waarden worden aangepast aan de normen en waarden van een barbaarse cultuur,zou er één inwoner van pakweg Marokko zijn gebruiken aanpassen aan ons indien wij ons daar gingen vestigen??zeer zeer triest :-( wij (onze politiekers)kruipen voor zij die weigeren te integreren ,hoe denkt men dan ooit een degelijke integratie te verkrijgen?men lacht ons gewoon uit.enkel al naar Nederland kijken en je ziet dat men daar veel en vele beter geintegreerd is,enkel al de taal ...daar hoor je het half nederlands met haar op niet.ach ,mijn gedachten gaan uit naar de arme dieren die zo hard lijden...vreselijk,mijn hart breekt voor ze.ook op vakantie denk ik daaraan,want velen vergeten dat als je gaat eten in Turkije je ook halal geslacht vlees eet.... Ik wou jou mijn respect betuigen Koen,en je een extra duw in de rug geven om verder te strijden,ik strijd alvast met je mee.een vriendelijke groet,Marianne

 

voor alle duidelijkheid ik heb respect voor AL wie respect heeft voor leven en voor al wie tegen het lijden van eender welk levend wezen is,ongeacht hun cultuur,geloof,ras of stand.


Gast

#5

2015-09-20 09:15

Getekend, om de minister voor dierenwelzijn, Bianca Debaets, te ontslaan van haar functie, daar zij niet geschikt is voor deze taak. Hoe kan iemand minister zijn, als zij voor die gruwelijke praktijk is, om dieren op een zeer pijnlijke manier te laten slachten??? Ik begrijp zoiets niet, of is het voor het loon te doen??? Afdanken, dat zij maar eens gaat kijken naar deze manier van slachten, als ze een beetje menselijk is dan gruwt ze hiervan. Groetjes Martine Oeyen