Help het gezin Israelov !

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Help het gezin Israelov !.

Giovanni

#1

2015-07-04 14:34

Omdat ieder mens recht heeft op een menswaardige behandeling en bescherming! Deze gewone mensen en hun kinderen hebben overigens niet gekozen noch voor de oorlog of het geweld noch voor de procedures waarin zij een speelbal zijn!!!


Gast

#2

2015-07-04 20:29

Ik ben tegen onrechtvaardigheid.Respect voor alle onderdrukte mensen.Men jaagt de mensen de dood in.Waar stopt het?

Gast

#3

2015-07-04 20:37

Dit gezin moet opgevangen worden.

Gast

#4

2015-07-04 22:53

De beslissing van Fedasil is in deze onbegrijpelijk. Hier wordt een man teruggestuurd naar een land (Rusland) dat zogezegd veilig is, maar de regio (Tsjetsjenië) wordt als zeer onveilig betiteld door buitenlandse zaken, en dat is gezien zijn verleden inc. marteling voor hem zéker het geval. Een drama.

Gast

#5

2015-07-05 08:48

Ik ken het gezin persoonlijk en sluit mij zeker aan bij de petitie.
Ik hoop van ganser harte dat die familie mag blijven.



Gast

#6

2015-07-05 12:33

Fedasil is gewoon onmenselijk . Waarom laten ze die mensen dan zo lang hier , eerst laten ze ze integreren en dan terug naar hun land waar er verder geen toekomst is voor hen en hun kinderen . dat is echt schrijnend !! Ik hoop dat deze familie mag blijven ! ze hebben nog tijd om een beroep aan te tekenen !! Go for it zou ik zeggen !!!!!

Gast

#7

2015-07-05 12:55

Hun uitwijzing getuigt alleen maar van ons egoïstisch kapitalistisch denken van onze federale overheid. Hun besluit is een flagrante schending van het negeren van de meest elementaire mensenrechten (luister naar mijn woorden, maar kijk niet naar mijn daden). Zelfs de dreiging met de dood laat hen onberoerd.Enkel de mensen (met een hart) die nauw betrokken zijn met de familie kunnen oordelen over de echte motieven van dit vluchtelingengezin, en niet onze steriele Overheid, die geen enkele moeite doet om naar de waarheid te zoeken, maar zich krampachtig opstelt uit zelfbehoud. Ik voel mij in deze beschaamd om mij een Belg te moeten noemen.

Gast

#8

2015-07-05 13:06

Het Westers kapitalistisch/egoïstisch denken is zijn eigen graf aan het delven maar we zijn nog te verblind (bezit, consumptie) om die waarheid al onder ogen te zien.

Gast

#9

2015-07-05 16:32

Gastvrijheid en bescherming moeten voorop staan in dit land!

Gast

#10

2015-07-05 18:16

Deni (L1), Elisa (L2), Arbi (L4) en Anisa (L4) gaan al ongeveer vier jaar naar basisschool ‘De Drie Beertjes’ en zijn intussen volledig geïntegreerd. Ze nu terug sturen kunnen we niet laten gebeuren!


Gast

#11

2015-07-05 18:40

Als jullie (Fedasil) willen dat het gezin vertrekt, neem dan in het vervolg veel sneller een beslissing, maar kom daar nu niet meer mee af. Dit is onmenselijk en zelfs misdadig, zeker voor de kinderen. Dit zijn van die momenten dat ik beschaamd ben om Belg te zijn.


Gast

#12

2015-07-05 20:17

Omdat de kinderen in MIJN SCHOOL ZIT !!

Gast

#13

2015-07-05 20:40

Ik geef les in de school waar deze kinderen les krijgen en kan alleen maar beamen wat in de oproep staat. Deze kinderen hebben al zoveel meegemaakt, hebben zich uiteindelijk geïntegreerd in onze maatschappij, in onze school. Ze komen met plezier alle dagen naar school. Ze plots wegtrekken van hun vertrouwde omgeving kan alleen maar een negatieve invloed hebben op hun ontwikkeling!!

Gast

#14

2015-07-06 08:05

Omdat ik wil dat de kinderen naar hun school kunnen blijven gaan waar ze heel goede punten behalen en vooral omdat ik wil dat hun fantastische papa kan blijven leven.

Gast

#15

2015-07-06 08:20

Een basisbehoefte in het leven is vertrouwen/veiligheid. Wie zijn wij om dit van deze kinderen af te nemen ? 


Gast

#16

2015-07-06 08:38


Zij zijn ook mensen die een thuis willen ,waar het goed is voor te wonen,zonder angst.

Gast

#17

2015-07-06 13:55

Als gelovige christen, verzet ik mij oprecht tegen deze uithuiszetting en deportatie van de familie Israelov, wetende dat het leven van de papa in gevaar is als dit gebeurt. Dit staat haaks op alle christelijke en menselijke waarden, die wij geleerd hebben! ... Als dit werkelijk gebeurt, ben ik beschaamd Belg te zijn!... Lieve mensen, laat uw warm en goed hart spreken en onderteken massaal deze petitie! Als je in dit weer uw hond buiten zet, zonder drinken, mag je een fikse boete verwachten! ( en terecht!) maar Fedasil mag zomaar een familie met 5 kinderen hun recht op huisvesting ontnemen en hen terugsturen naar hun land van afkomst, waar het leven van de vader in gevaar is!.....'

Gast

#18

2015-07-07 06:06

Ik ken deze lieve mensen persoonlijk en heb erg veel respect voor gans het gezin

Gast

#19

2015-07-07 09:04

Deze situaties moeten veel meer menselijker worden behandeld, en niet zomaar lukraak gebaseerd op "documenten" die wel/niet rechtsgeldig zijn of recht geven op een verblijf.

Gast

#20

2015-07-07 09:56

'Open grenzen' voor alle mensen.

Gast

#21

2015-07-07 13:07

Moeilijke keuze, maar toch getekend. In principe heb ik vertrouwen in de opstelling van de overheid. Maar als vrijwilliger bij een wijkgezondheidscentrum kom ik soms in contact met asieldossiers en begrijp ik de gevoeligheid van deze aanvraag tot ondersteuning.

Gast

#22

2015-07-07 14:21

de overheid moet leren het kaf van het koren te scheiden!!!
Gast

#23 Onwaardig

2015-07-07 18:02

Onze overheid geeft nog maar eens het verkeerde signaal. Een gezin gedurende vier jaar ongemoeid laten en dan plots na een schooljaar deze mensen op straat zetten is een verkeerde beslissing. Wat een trauma moet dit met zich meebrengen bij deze kinderen? Er moet een asielbeleid gevoerd worden, maar niet op deze manier. Als je deze mensen laat integreren en pas na vele jaren ingrijpt, ben je verkeerd bezig. Blijkbaar is er bij de aanvang van hun verblijf geen verantwoordelijkheid genomen en thans zijn deze mensen de dupe van een onwaardige houding.


Gast

#24

2015-07-07 18:26

Ik vind het mensonwaardig dat, op het moment dat Fedasiel een negatief uitspreekt, de mensen voor de gemeente niet meer mogen bestaan. Je laat mensen zich niet 4 à 5 jaar integreren om ze dan alsnog te deporteren. Het zal uzelf maar overkomen.

Gast

#25

2015-07-07 18:32

Ik heb de petitie ondertekend omdat die familie het zeker en vast verdient om hier te mogen blijven na al hun geleverde inspanningen !!!