Ik sta achter de politie agent in Kerkrade!

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Ik sta achter de politie agent in Kerkrade!.


Gast

#2801 Re:

2015-07-21 08:17

#851: -  

 ze zijn er voor ons te beschermen en niet andersom. 


Gast

#2802

2015-07-21 08:17

De man deed zijn werk

Gast

#2803

2015-07-21 08:18

De politie moet gewoon zijn werk kunnen doen, het gaat hier om een arrestatie team, diegene die nog eens extra aangeklaagd moet worden is de bestuurder van de auto, hij heeft een ander in gevaar gebracht omdat hij wat op zijn kerfstok had en wist dat hij werd gezocht. Iedere volwassene die in de nabijheid van een crimineel verblijft zou ook beter moeten weten. Deze rechtbank heeft met deze uitspraak niet het welzijn van de meerderheid voor ogen maar die van een enkeling die zich ook nog eens ophoudt in het criminele circuit, belachelijke domme uitspraak, blijkt maar weer eens wat er schort aan het Nederlandse rechtssysteem als rechters zelfs de politie niet beschermen in de uitoefening van hun taak.

Gast

#2804

2015-07-21 08:18

Met t oordeel zet je een heel fout teken wat betreft respect voor hulpverleners, die met steets meer geweld tegen hun werk worden geconfronteerd.

Gast

#2805

2015-07-21 08:20

De politie heeft gewoon zijn werk gedaan,hij verdient respect,geen straf!!

Gast

#2806

2015-07-21 08:22

Diender heeft juist gehandeld omdat verdachte zich niet gewonnen gaf en probeerde er van door te gaan, en willens en wetens het risico nam om mensen (dienders en bijrijder, omstanders) in gevaar te brengen.

Gast

#2807

2015-07-21 08:22

Het lijkt zo langzamerhand wel of een deel van de rechters in nederland op een andere planeet wonen ! Hoe kunnen agenten nog hun werk doen ( dieven oppakken o.a. dus ) als ze zich eerst af moeten vragen of ze niet vervolgd gaan worden wanneer ze ACTIE MOETEN NEMEN omdat de dieven niet reageren op orders ! sterker nog ; vol gas geven in een auto maakt de auto op dat moment geen vervoermiddel meer maar een WAPEN !

Gast

#2808

2015-07-21 08:22

Als de politieman fout is geweest kan/mag daar ook voor gestraft worden, Of dat 2 jaar moet zijn dat is de vraag.
Het moet ook niet zo zijn dat de politie altijd maar vrij uit kan/mag gaan.

Gast

#2809 Re:

2015-07-21 08:22

#1: - als je zelf de inbreker niet mag verjagen/ of uitschakelen en de politie ook niet meer! Laat die mense gewoon der werk doen


Gast

#2810

2015-07-21 08:24

Een agent moet zijn werk uit kunnen voeren zonder (moderne) belemmeringen. Is er noodweer, dan moet een waarschuwende agent, zijn pistool kunnen trekken.
Door de sociale media wordt het land heel snel een betuttelende gemeenschap. Dit moet niet! Dan moet de persoon in kwestie maar geen rare fratsen uithalen en is dan terecht de dader. Als een inbreker, een overvaller of een aanrander op deze manier onder zijn straf uitkomt is te zot om los te lopen. Deze mensen verdienen hun straf en als deze niet luisteren wil naar de politie, tja...

Gast

#2811

2015-07-21 08:25

Zoals de uitspraak in de krant gelezen: 2 jaar cel omdat jij je niet wilt laten doodrijden door een crimineel.
Criminelen nemen gewoon een risico.

Gast

#2812

2015-07-21 08:25

HET ONTERECHT

Gast

#2813

2015-07-21 08:25

Ik sta 100% achter deze agent . Hij deed wat er van hem verwacht werd. Het is zijn plicht om op te treden. Nu wordt hij daar voor gestraft. Schandalig hoe het in nederland met het rcht wordt ommgegaan door rechters. Die agent moet vrijgesproken worden.

Gast

#2814

2015-07-21 08:25

Iemand die in dienst is van de politie en vanuit zijn bevoegdheid zijn pistool gebruikt, doet dit niet zomaar. Zij moeten dit vastleggen en dat kost dagen de tijd. Dus dit doen ze niet zomaar even. Leden van het AT zijn er helemaal voor getraind. Dus belachelijk dat hij moet gaan zitten terwijl hij ons beschermde tegen criminelen!

Gast

#2815

2015-07-21 08:26

Omdat ik steeds meer het gevoel heb dat de crimineel in Nederland beter beschermd wordt dan de normale burger..
En het verhaal van deze politieman is te belachelijk voor woorden..!! Die man doet gewoon z'n werk! En als een politieman mij staande houd.. Dan blijf ik staan..(zo hoort dat toch?) En wacht af wat de goede man (die het recht moet handhaven) mij te vertellen heeft.. En dan kan ik protest aantekenen als ik het er niet mee eens ben.. Maar deze berichtgeving over de veroordeling van deze Politieagent.., maakt dat ASO-mensen steeds minder respect krijgen voor een Politieman..! Met als gevolg.. steeds meer incidenten in negatieve zin.. Politiemensen verdienen respect..!!!

Gast

#2816

2015-07-21 08:26

Een man die te zeker 50 km te hard rijdt, rijdt hierdoor een vrouw dood. Gaat er vandoor. En heeft eerdere incidenten op naam. Hij probeert alles te verdoezelen. Krijgt 15 maanden!! Ee agent die zijn plicht doet krijgt van een wereldvreemde rechtbank 2 jaar!! Dit land is knettergek
JMC

#2817

2015-07-21 08:26

Diender heeft juist gehandeld omdat verdachte zich niet gewonnen gaf en probeerde er van door te gaan, en willens en wetens het risico nam om mensen (dienders en bijrijder, omstanders) in gevaar te brengen.


Gast

#2818

2015-07-21 08:27

criminelen harder aanpakken!

Gast

#2819

2015-07-21 08:28

Bouw respect op voor onze "hulpverleners", dit ook voor alle anderen.

Gast

#2820

2015-07-21 08:28

Iedere crimineel die de confrontatie zoekt moet ook voor de gevolgen staan. Als een Politie agent in functie je vraagt om te blijven staan dan doe je dat. doe je dat niet dan heb je daar je reden voor. De discussie in Nederland gaat al jaren verkeerd om. iemand die kwaad wil wordt aan alle kanten beschermt en een professional die onder beroepseed zijn vak uitvoert beland tegenover de rechter achter het hekje.

Gast

#2821

2015-07-21 08:28

Ik vind dat ie zorg mag nemen voor zn leven. Er werd op hem ingereden.

Gast

#2822 Re:

2015-07-21 08:29


Gast

#2823

2015-07-21 08:29

Ben van mening dat veel van onze rechtersgeen enkel idee hebben wat er speelt in onze maatschappij.Door ALLE rechters voor hun benoeming een half jaar-uiteraard met salaris van politieman-mee te laten werken bij arrestatie teams,de ME,en in onrustige buurten surveilleren ,zouden bij velen van hen de ogen openen voor de werkelijkheid.

Gast

#2824

2015-07-21 08:29

We zijn in Nederland langzaam maar gestaag het gevoel voor rechtspraak aan het kwijtraken. Uit bezorgdheid reageer ik omdat het uitgangspunt is dat deze agent heeft gehandeld om orde te handhaven. Hiermee waren deze agenten bezig en als ik mij hierin vergis dan hoor ik dat graag. Als de twee overtreders geen onrechtmatige daad of daden hadden verricht dan hadden ze ook niets te vrezen. Nu hebben ze dus duidelijk wel iets te vrezen wat dan ook zoveel betekent als dat alle gevolgen van het inrekenproces voor hun zijn. Het moet echt niet gekker worden!

Gast

#2825

2015-07-21 08:30

Het lijkt de omgekeerde wereld