GEEN AIRSOFT VOOR MENSEN ONDER DE 18

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie GEEN AIRSOFT VOOR MENSEN ONDER DE 18.


Gast

#1

2015-07-27 20:27

Omdat replica's niet van echte vuurwapens te onderscheiden zijn en er dus makkelijk misbruik van kan worden gemaakt. Dus vandaar net als bij de vuurwapen wet vanaf 18jaar. Wel vind ik dat 16+ ,onder begeleiding van, kennis moet kunnen maken met de sport.
CQBr

#2

2015-07-27 20:53

Er zijn ook 18 jarige die misbruik maken van de regels en ik vind als je volwasse genoeg bent mag je gerust met goedkeuring van de ouders komen airsoften. Ik ben 28 jaar en speel al jaren airsoft trouwens. 


Gast

#3

2015-07-28 14:35

Ben er zwaar op tegen dat iemand VAN WELKE LEEFTIJD DAN OOK een airsoft in de hand neemt. Wapens zijn geen speelgoed, niet voor kinderen, maar ook niet voor volwassenen!


Gast

#4

2015-07-29 10:27

jarenlang proberen de organisaties de sport tot een hoog niveau van hobby te brengen voor volwassen personen ,veiligheid voorop en eerlijke games geen cheaters in het veld .tevens de naam hoog te houden waar onze sport voor staat is een zeer belangerijk oogpunt .daarvoor pleiten wij ervoor geen minderjarigen toe te laten .

Gast

#5 Re:

2015-07-29 18:17

#4: -  

 "Sport"?!??!?                                                                    

Get a life dude!                                                                                                            

dude

#6 Re: Re:

2015-08-04 08:57

#5: - Re:  

 fysieke inspanning waarbij je samen met een team een doel probeert te bereiken, klinkt toch best als een sport in mijn oren.


Gast

#7

2015-08-04 09:28

Het is niet voor niks 18 jaar... Je moet er verantwoordelijk mee omgaan. Voordat ze weer een of ander belachelijke reden gaan verzinnen.


Gast

#8 Re: Re: Re:

2015-08-11 20:30

#6: dude - Re: Re:  

 Ja? Is een militaire aanval dan ook een sport? Of het opruimen van zwerfafval langs de rivieren?

Denk toch een keer na voordat je lukraak iets roept. Oorlogje spelen is geen sport. Schieten op mens of dier is geen sport, of dat nu wel of niet met scherp is.