help wgw kinrooi te bestaan

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie help wgw kinrooi te bestaan.


Gast

#1

2015-07-30 13:52

help WGW om te blijven bestaan.

Gast

#2

2015-07-30 14:04

Deze winkel helpt heel veel mensen in nood , respect voor de opstarters , beheerders en vrijwilligers , mag zeker niet verdwijnen, kunnen veel mensen een voorbeeld aan nemen. Hoop dat de Gemeente help en er het nut er van inziet, ze maken veel mensen gelukkig, en de spullen krijgen een tweede leven,En er word minder naar contenerpark gebracht, dus voor iedereen voordeliger. LAAT DE WINKEL NIET VERDWIJNEN AUB


Gast

#3

2015-07-30 14:14

zonder WGW Kinrooi
zullen er veel mensen van alles te kort hebben
veel schenkers geven minderbedeelden de kans via WGW Kinrooi
aan alles te komen wat ze te kort hebben
Zonder WGW Kinrooi zijn we niks :(

Gast

#4

2015-07-30 14:21

Omdat een hart het mooiste is wat de mens bezit. Laten we belangeloos elkander verderhelpen!

Gast

#5

2015-07-30 14:26

ik vind het goed dat er een wgw bestaat zodat mensen die het minder breed hebben financieel ook geholpen worden de wgw heeft bijna alles en tis allemaal gratis laat de wgw bestaan en geef die mensen ook een kans

Gast

#6

2015-07-30 14:29

WGW kinrooi moet blijven bestaan. Dankzij al deze mensen die aan dit prachtige project hebben deelgenomen kan ik mijn dochter geven wat ieder kind heeft. Zonder hun zou ik me echt geen raad meer weten. Hun laten me voelen dat armoede al bij al dan toch ook posiviteit kan brengen. Lang leven WGW kinrooi!!

Gast

#7

2015-07-30 14:32

De kringloopwinkels zijn al veel te duur aan 't worden voor de minderbedeelden, ze krijgen het ook gratis maar verkopen het tegen hoge prijzen. Waarom zou de gewone mens zoals U en ik elkaar niet mogen helpen "gratis"? Omdat het niet op brengt voor vadertje staat? Verdienen zij al niet genoeg op de hoofden van de gewone kleine man ? Handen af van deze weggeefwinkel en alle anderen, het is gratis zoals wij allemaal deze aarde gratis gekregen hebben, ook jullie wat er munt uit slaan... LANG LEVE DE WEGGEEFWINKELS EN AL DE MENSEN WAT GRATIS HUN HULP AAN ANDEREN AANBIED...RESPECT

Gast

#8

2015-07-30 14:37

Heel mooi initiatief! Heb er al heel veel aan te danken..

Gast

#9

2015-07-30 14:39

Omdat het nodig is, omdat er mensen zijn die nood hebben aan alles, en dat kunnen ze grotendeels verkrijgen bij de WGW

Gast

#10

2015-07-30 14:59

een mooi initiatief dat mensen dichter bij elkaar brengt, beter dan kringloop want daar draaot geld voor een stuk mee, hier gebeurt alles met plezier en een lach

Gast

#11

2015-07-30 15:18

de inzet van de mensen en de band die ontstaan is tussen de mensen mag niet zomaar verdwijnen!! blijkbaar als men wil helpen wordt men gestraft vind ik niet kunnen. dus mensen teken zoveel mogelijk want wgw kinrooi verdiend alle steun

Gast

#12

2015-07-30 16:03

Wgw kinrooi moet blijven er is armoede genoeg
Mvg coopmans Dirk & Sonja Van Acker

Gast

#13

2015-07-30 16:08

Hier worden mensen die niks of weinig hebben geholpen :-)

Gast

#14

2015-07-30 16:15

Waarom zo een goed initiatief afbreken? er zijn zoveel mensen die het moeilijk hebben en die dankzij zoiets als de weggeefwinkels de kans hebben om ook eens wat extra dingen te hebben die ze anders niet hebben. en iedereen helpt iedereen wat moet ene mens nog meer hebben in deze moeilijke periodes

Gast

#15

2015-07-30 17:22

Omdat wij leven in een Europa, waar armoede troef is.In de weggeefwinkels helpt men belangeloos en anoniem de minderbedeelde medemensen. Dank aan alle medewerkers en donateurs van de weggeefwinkels.

Heinze Henri - Pa'ke


Gast

#16

2015-07-30 18:06

deze wgw moet blijven bestaan super leuke mensen en mooi spulletjes en brengt de mensen dichter bij elkaar

Gast

#17

2015-07-30 18:49

Omdat ik dit een goed initiatief vind , spullen ,kleren waar ik niks mee kan doen breng ik altijd naar een weggeefwinkel , ik heb vroeger als alleenstaande moeder ook problemen gehad om rond te komen , maar toen bestond dit niet , ik vind een weggeefwinkel echt nodig in deze tijd waar vele mensen het financieel heel moeilijk hebben , vandaar wgw Kinrooi moet blijven bestaan!!!!!

Gast

#18

2015-07-30 19:50

Het helpt zoveel mensen. dit moet blijven bestaan

Gast

#19

2015-07-30 20:09

Omdat het een super initiatief is om elkaar op deze manier te helpen!!!!!

Gast

#20

2015-07-31 05:31

Omdat ik hetzelf een heel goed initiatief vindt.ik ben zelf alleenstaande met kind.en moet elke maand pitsen om rond te komen.dan is het fijn als je voor kind en jezelf eens wat mooi kunt verkrijgen. En het is fijn dat als dingen niet meer passen andere er mee gelukkig te maken.en je weet dat het goed terecht komt

Gast

#21

2015-08-02 19:59

Weggeefwinkels drijven op vrijwilligers, die er hun tijd, geld en moeite in steken. Zij zorgen voor hulp waar de overheid tekortschiet. Zij verdienen echt wel materiële, financiële hulp, of toch minstens medewerking van de lokale overheid.

Gast

#22

2015-08-02 20:48

Ik vind het super wat wendy en Patrick en al de rest van de weggeef winkels doen voor de mensen die het met minder moeten doen proficiat doe zo verder

Gast

#23 Re: Weggeefwinkel Kinrooi moet open blijven.

2015-08-02 21:05

#1: -  

 Komaan politiek Kinrooi, laat jullie van je meest liefdevolle kant zien.

gast

#24

2015-08-03 06:12

In onze kille, koude samenleving, doet het deugd nog warmhartige en liefdevolle mensen te mogen opmerken.  De weggeefwinkel is een symbool van naastenliefde; een teken dat er nog mensen zijn, die om elkaar geven.

Burgers tonen dat er nog zoiets bestaat als naastenliefde, mededogen en menselijkheid.  Laat nu de lokale politici van Kinrooi tonen dat ook zij deze waarden hoog in het vaandel dragen. 


Gast

#25

2015-08-03 07:01

omdat er tegenwoordig veel mensen gebaat zijn bij weggeef winkels!!!