Wij willen juf Ingrid terug in de schoolbus!

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Wij willen juf Ingrid terug in de schoolbus!.


Gast

#1

2015-09-01 18:12

Ingrid moet terug komen. Ze kent de kids door en door. De kids hebben heel veel vertrouwen in Ingrid en dat is belangrijk. Ingrid is niet alleen een begeleider maar ook een 2e mama en of oma.

Gast

#2

2015-09-01 18:19

Beste mensen ,
Voor de structuur en veiligheid van onze sbo kinderen vraag ik jullie massaal te tekenen zodat we dit kunnen afgeven bij de wethouder en busorganisatie !
ingrid heeft de ervaring en liefde voor haar beroep ze kent ieder kind van binnen en buiten in al hun bijzonderheden we hebben onze kinderen altijd met n veilig gevoel bij haar kunnen meegeven en wij en zeer zeker onze kinderen willen hun vastigheid terug !
Marielle Kusters
De auteur van deze petitie

#3

2015-09-01 18:20

Er is maar een begeleider die in de bus hoort en dat is Ingrid.


Gast

#4

2015-09-01 18:37

Ik voelde mij altijd heel veilig bij juffrouw Ingrid
Vooral met mijn diabetes ik mis haar ik wil haar heel graag terug

Gast

#5

2015-09-01 18:37

Deze juf moet gewoon terug,omdat ze weet hoe ze met deze kinderen moet omgaan,

Gast

#6

2015-09-01 18:55

Mijn zoon stapt de bus zonder Ingrid niet in .
Ze weten de route niet de chauffeur mede als de nieuwe beglijding niet.
Ze laten de kids staan .
Rijden ouders voorbij en vergeten de helft van de leerlingen .
En dat zijn leerlingen met beperking en hebben niet voor niets een indicatie .
Sorry maar nogmaals mijn zoon stapt niet in alleen als Ingrid er weer is .....
Marielle Kusters
De auteur van deze petitie

#7 Re:

2015-09-01 18:58

#6: -  

 Of de kinderen zijn zo door de war omdat ze zo lang moeten wachten dat ze terug naar huis lopen!


Gast

#8

2015-09-01 19:06

Ingrid is een heerlijke spontane en warme vrouw mijn zoon zit niet meer op de arcadia maar ik heb hem jaren aan ingrid toevertrouwd en ze doet het met heel haar hart en ziel wat voor ouders heel belangrijk is
Patty Hermans-Kruyen

#9

2015-09-01 19:06

Ingrid hoort gewoon op die bus. Zij is een hele lieve begeleidster waar kinderen en ouders op vertrouwen. Iedereen die gewerkt heeft met deze kinderen weet dat zij een onmisbaar iemand is!!! Geef Ingrid haar plek weer terug maar vooral de kinderen hun juf Ingrid!!!


Gast

#10

2015-09-01 19:08

omdat het belachelijk is iemand zo zonder pardon op straat te zetten die de kinderen het beste kent en kan inspringen als er iets in de bus gebeurd.
Mijn dochter heeft ook in de bus gezeten en heeft alleen goede herinneringen.
JUF INGRID moet terug in belang van de kids, anders zie ik het heel zwaar in....

Gast

#11

2015-09-01 19:12

Deze mevrouw moet gewoon weer op de bus rijden :-)

Gast

#12

2015-09-01 19:21

Nooit zo een toegewijd persoon gezien. Steun en toeverlaat voor kinderen, ouders en school. Zo ga je niet met mensen om.

Gast

#13

2015-09-01 19:21

Waarom de kinderen zijn stapel gek op haar waarom moet ze dan weg waarom de kinderen de leukste bus juffrouw afnemen


Gast

#14

2015-09-01 19:25

Je wilt toch graag blije gezichten van kinderen hebben. En waarom moet ze weg als ze haar werk goed doet. Kinderen blij, ouders blij laat ingrid dan haar baan houden.

Gast

#15

2015-09-01 19:30

Mijn zoon heeft op n mkd gezeten ..altijd begeleiding op de bus ..naderhand op jrk niet meer ..is geen fijn gevoel voor ouders dat er geen toezicht is buiten de chauffeur..
Fam. Offermans

#16 Re:

2015-09-01 19:38

#2: -  

 Juf ingrid moet trug in de bus. Ze kent de kinderen en de kinderen haar. Ik heb 3 kinderen op de sbo arcadia zitten waarvan er 2 nu van school zijn en ken juf ingrid nu al 12 jaar als toeverlaat voor mijn kinderen en mijn kinderen vertrouwden haar heel erg. Deze vrouw vertouw ik blindelings mijn kinderen aan. Mijn dochtertje mist haar heel erg en is er heel verdrietig om. 

Dus geeft deze kinderen hun vertrouwde en lieve Busbegleidster trug!!!!!!!!!


Gast

#17

2015-09-01 19:53

NA 12 JAAR GOEDE DIENST.ZE MOETEN ZICH SCHAMEN

Gast

#18 Re:

2015-09-01 20:11

#1: -  

 een goeie school juf ..is de helft van de zorg ,smorgens ! De ouders ,vertrouwen hier op ,dit hebben hun en de kinderen meer dan nodig ...ze geven hun kinderen af ...niet meer als normaal dat dit vertrouwd moet zijn ..Dit is opgebouwd en kan niet zomaar overgenomen worden 


Gast

#19

2015-09-01 21:13

Ik heb het gedaan omdat juf Ingrid meerdere jaren de juf van mijn jongste dochter was toen in Simpelveld en ik weet wat een goede juf zij is zij heeft het hart op de juiste plek voor alle kinderen ik snap al de bezuinigingen al lang niet meer de groetjes

Gast

#20

2015-09-02 04:28

Omdat een vertrouwenspersoon bij kinderen niet zo maar aan de kant kan worden geschoven voor een nieuw persoon.

Gast

#21

2015-09-02 05:28

Mijn zoon heeft nu reeds jaren met veel plezier in de bus gezeten die begeleid werd door juf Ingrid. Zij is flexibel en een geweldig voorbeeld voor onze kinderen. Zij moet terug! Gemeente, schaam je diep

Gast

#22 Re:

2015-09-02 07:19

#21: -  

 De gemeente staat achter Ingrid. Het is de vervoerder die deze beslissing heeft genomen.


Gast

#23

2015-09-02 18:00

Omdat veel kinderen een vertrouwde persoon hard nodig hebben.

Gast

#24

2015-09-03 10:12

Ingrid is een super begeleidster vooral voor deze speciale kinderen SBO

Gast

#25

2015-09-03 12:16

Juf ingrid heeft dit meer als 12jaar gedaan
met liefde en plezier !!!!een belangrijk aanspreekpunt voor alle ouders en vooral de kinderen en natuurlijk vertrouwd persoon
waarom iets weghalen wat altijd goed gelopen weg halen!!!!!geen woorden voor
We hebben het hier over specialen kindjes !!!!die je niet aan hun eigen lot kan overloten
juf ingrid was er een persoon die alles opvangt
en heel erg vertouwd is op school en in de bus
laten we dat ook zo houden!!!!!!!
Rikie wetzels op school toezicht
en oma van een kleinzoon die ook op die school zit
Die ook bebruik maakt van die bus
Rikie wetzels