KARSEBOOM

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie KARSEBOOM.


Gast

#101 Kakkersboom, maar togg. Dit verdien je niet!

2015-09-18 23:45

Laat ik het zo zeggen. Niet bepaald mijn doelgroep. Nu niet en toen niet. Ondanks dat ik doorgaans naar stijlvoller café's ging tijdens mijn school- en studietijd, zoals de Boot, Brutus, The Flame en de Gniffel, was de Knars wel meubilair. Het was het gedeelte van het LVK waar we honend en schouderophalend aan voorbij liepen. Wat hebben we gescheten op die kakkers, ik ben er misschien 10 keer in 10 jaar geweest en het was meestal niet het leukste gedeelte van de avond :-/

Maar toch.

De KB is was idd een begrip in 033. De KB hoorde er wél bij. Ik ken ook veel mensen, jong en ouder, die er graag naartoe gaan gingen. Met verschil in kroegkeuze is ook niets mis.

Als Kruip in juli zijn openstaande schulden ingelost heeft, dan is het niet okay om een paar maanden later alsnog te ontruimen. Vooruitbetalingen aan de brouwer teneinde tegoeden op te bouwen pleiten in zijn voordeel. Ik vind het dan ook onbegrijpelijk en onterecht dat de rechter ABInbev in het gelijk gesteld heeft. Er lijkt idd meer achter de verstoorde verhouding te zitten dan een tijdelijke huurschuld. ABInbev is megalomaan en heeft kennelijk belangen en plannen met het pand. Dit gaat lijkt mij ook ten koste van scholieren en personeel dat gewoon een leuke tijd wil hebben.

Als niet-fan wens ik de KB wel alle sterkte en succes met een mogelijke doorstart!


Gast

#102

2015-10-02 20:22

De Karseboom hoort in Amersfoort