Zeg nee tegen azc Brunssum

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Zeg nee tegen azc Brunssum.


Gast

#76

2015-09-28 05:04

Er is al werkeloosheid genoeg....er is een te kort aan woningen mijn kinderen moeten normaal op straat kunnen spelen. ... Nederland is vol. ... geen zo'n in oorlog want dat komt er wel van ... en vork geen zin om dadelijk of zelf vluchteling te worden of onderdrukt te worden ieder zijn geloof maar respecteer ook een andermans geloof
Angel

#77 Re: triest volk

2015-09-28 05:13

#3: - triest volk  

 Dus jij vind het wel normaal dat vrouwen mishandeld worden en verkracht. ...Men Hulp krijgt en wat lopen te klagen. ..mensen in nood zijn blij dat ze in hun eigen land niet dood geschoten worden... dan heb  ik t dus over de echte Hulp behoevende. ... dus jij vind het normaal dat wij als Nederlanders weer 50 euro meer moeten betalen sommige van ons uit prullen bakken moeten eten Door de armoede terwijl deze lui wel alles gratis krijgen ....woningen  die te kort zijn wij moeten one kinderen straks tot 30 in huis laten wonen  omdat er gewon gene woningen meer zijn  beetje krom dus jij zou moslim worden ... netjes vrouwe slaan en verkrachten ik heb er filmpjes van gezien... ik heb geen zin in oorlog. .. maar de regering zorgt hier wel voor .... we licht komt er een dag dat wij zelf moeten vluchten ... Daar al eens aan gedacht. ... en dat heeft niets met zielig te maken .... maar vol is vol  


Gast

#78

2015-09-28 05:36

Je kan niet zo'n zooitje ongeregeld naast een zorg tehuis en basisschool en de afscent gaan gooien.

Gast

#79

2015-09-28 05:46

Omdat ik geen asc in mijn achtertuin wil!

Gast

#80

2015-09-28 05:53

Ja geef mijn commentaar,genoeg is genoeg,zelf hebben wij in Nederland,geen plek.de armoede groeit de voegen uit,mensen worden op straat gezet om plaats temaken voor mensen die vluchten..moet niet gekker worden..echt,vrouw en kind dat die moeten vluchten.maar geen Mannen die hier hun cultuur je strot in willen duwen..en straks lopen wij Nederlanders, dee vrouwen een burka,en de mannen in een witte jurk,om zo jou,h geloof te verdoezelen..weg ermee genoeg is genoeg...???
Texas

#81 Re: Re: triest volk

2015-09-28 05:55

#77: Angel - Re: triest volk  

 Goed verwoord Angel..echt en wij moeten het pikken genoeg is genoeg..opzouten,ik wil ook geen azc in mijn buurt...


Gast

#82

2015-09-28 05:58

Ik werk er naast voel me er niet prettig bij.


Gast

#83

2015-09-28 06:57

Als kleine gemeente hebben we ons aandeel genomen met Huizen Tieder. Met alle overlast en gevolgen van doen. Vluchtelingen in hun eigen regio opnemen is de beste optie.

Gast

#84

2015-09-28 07:03

Ja want het is vlak bij scholen en nu opmoment hoor je veel problemen op journaal en nederland heeft zelf mensen die echt in armoede leven en daar word nijs aan gedaan ik vind dat nederland de voorhand heeft op alles

Gast

#85

2015-09-28 07:05

Wat anders als je nu al ziet wat er gebeurt op het nieuws. Verkrachtingen ruzie vecht partijen dit was te verwachten

Gast

#86

2015-09-28 07:18

Genoeg is genoeg

Gast

#87

2015-09-28 07:33

omdat de veiligheid van mijn gezin boven alles gaat. de gemeente kunnen ons die veiligheid niet meer garanderen wanneer er een AZC komt. Vooral omdat die naast een basisschool komt te staan.

Gast

#88

2015-09-28 09:13

ik hoef geen nepvluchtelingen in mijn stad

Gast

#89 Re: Re: Re: triest volk

2015-09-28 10:06

#75: - Re: Re: triest volk  

 Word jij niet geholpen, dan? Als jij zelf geen inkomen kunt vergaren, dan kun jij toch naar de gemeente stappen en je hand open houden? Als jij niet gezond bent, kun je toch naar de dokter lopen en je gezond laten maken? Als jouw uitkering niet genoeg is, dan kun je zelfs nog naar een voedsel- en een kledingbank lopen en krijg je je aanvulling. Jij wordt geholpen in alle opzichten! Doe toch niet alsof je nog zieliger bent dan iemand die moet vluchten voor de bommen die op zijn huis vallen.

De vluchteling moet geholpen worden, hier en nu. Eerst het probleem in Syrië oplossen is geen optie voor deze mensen, want daarmee hebben zij nu geen dak boven hun hoofd en geen brood in de handen. Beide problemen moeten worden aangepakt en het is uiterst laf om deze mensen nu weg te willen sturen door te wijzen naar de situatie in Syrië, waar je vervolgens ook geen enkele oplossing voor hebt.


Gast

#90

2015-09-28 10:10

Omdat erin Brunssum al genoeg gebeurt is van criminaliteit! Ook komen we vaak vaak genoeg in nieuws met moorden en andere dingen heft niet nog erger te worden!

Gast

#91 Re:

2015-09-28 10:11

#83: -  

 Het overgrote deel van de vluchtelingen wordt al in de regio opgevangen.

 

Het is hoog tijd dat de rest van de wereld ook eens iets doet.

Een paar honderd Brunssumnaren zijn daarvoor veel te laf en te vadsig, dat blijkt wel uit deze petitie, maar gelukkig zijn er nog genoeg mensen in deze wereld en zelfs in Brunssum, die wel een hart hebben voor de medemens. Die zich niet verstoppen achter excuses die ze niet eens zelf bedacht hebben en die ze dus ook niet hard kunnen maken.


Gast

#92 Re:

2015-09-28 10:13

#90: -  

 En waren dat allemaal asielzoekers, die criminaliteit in Brunssum? Het waren zeer zeker niet deze asielzoekers, die nu in Brunssum geplaatst zouden moeten worden, want die zijn er nog niet eens. Toch gebruik jij jouw smoes om juist deze mensen te weren. Beetje raar, vind je zelf niet?


Gast

#93

2015-09-28 10:15

Omdat er eerst eens naar de puderen moet worden gekeken

Gast

#94

2015-09-28 10:19

Omdat niemand het controleerbaar houdt wat de mensen doen in Nederland, je moet ze in eerste instantie als "gevangenen" behandelen, meldingsplicht etc.. Maar ze kunnen en mogen alles gelijk al doen

Gast

#95

2015-09-28 10:47

Dus meisje van 18 wordt verkracht door 3 asielzoekers, staat in het nieuws. Ergens anders willen ze in hongerstaking omdat het geen 3 sterrenmenu is, wat ik zelf nog niet heb, weer ergens anders zijn ze zich aan het slaan. Maar Brunssum wil ze tussen verzorgingstehuis en school inplaatsen. En dat zie ik staan terreur dreiging bij de Afcent. Weet jij wat mee hierheen gekomen is. Volgens mij weten ze dat nog niet eens, maar hier worden ze er 5 km vanaf gezet. Ik ben bezorgd en ieder zijn ding en vind als ik alles in de media lees, dat ik daar recht toe heb.


Gast

#96

2015-09-28 10:58

Familielid woont in t naastgelegen tehuis en durven niet meer in t park te wandelen.

Gast

#97 Re:

2015-09-28 11:14

#94: -  

 Misschien omdat het geen gevangenen zijn? Misschien omdat het gewoon mensen zijn?

En als je je goed had geïnformeerd, dan wist je dat ze die meldingsplicht wel degelijk hebben. Maar ja, het is nu eenmaal makkelijker om gewoon maar wat te roepen, nietwaar?


Gast

#98 Re:

2015-09-28 11:15

#88: -  

 Brunssum een stad? Hoelang heb ik geslapen vannacht?


Gast

#99

2015-09-28 11:21

omdat ze eerst eens moeten kijken naar de armoede in eigenland willen we hetzelfde als in almere krijgen vol is vol wij staan lang op een wachtlijst voor een woning wij moeten maar inleveren

Gast

#100 Re:

2015-09-28 11:43

#99: -  

 Zoek de verschillen:

  • Jij staat lang op een wachtlijst omdat je al een dak boven je hoofd hebt;
  • Zij gaan voor omdat ze nog geen dak boven hun hoofd hebben.