Actie Vives Brugge

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Actie Vives Brugge.


Gast

#1

2015-10-01 14:55

De organisatie loopt volledig mank, schandalig dat een hoge school op zo'n mottige, ongeorganiseerde manier het schooljaar durft te starten! ONKUNDE!

Gast

#2

2015-10-01 14:58

+ door dat er teveel studenten op hetzelfde moment naar het toilet gaan, spoelen de toiletten niet meer door. Meestal ook geen doeken meer om de handen af te drogen en soms ook geen toiletpapier meer... Ook voor de poetsvrouwen is dit ook niet aangenaam....

Gast

#3

2015-10-01 17:09

Ik heb het persoonlijk maar één jaar uitgehouden op Vives 

Parking

#4 Meer parking

2015-10-01 18:10

De parking staat steeds overvol misschien ook gevolg dat alle lessen samen lopen! Dit is ook Werkpunt! 


Gast

#5

2015-10-02 07:03

Ik heb deze petitie ondertekend omdat ik het onverantwoord vind dat mijn dochter, tijdens de pauze geen kans heeft om naar het toilet te gaan, aan alle toiletten staat een ferme rij, naar het toilet gaan= te laat komen in de les. Ik vind het ook niet kunnen dat mijn dochter haar boterhammen op haar hurk aan de muur (bij de toiletten) moet opeten, of gewoon niet binnen kan en buiten moet zitten. Warm eten op school is geen optie meer want dan is ze iedere keer te laat in de les. DIT KAN NIET! Vives is een hoge school en geen middelbare school! Duizenden studenten op hetzelfde moment pauze geven kan niet, daar is het gebouw niet op voorzien. Ook het constant veranderen van het uurrooster is een hoge school niet waardig, zelfs de docenten vallen vaak uit de lucht??!!!

Gast

#6

2015-10-02 15:22

Terwijl ze zelf heel graag werkpunten en knelpunten uitdelen is er aan Vives ook nog heel veel werk aan de winkel. Vorig jaar moest iemand uit mijn klas naar buiten omdat ze misselijk werd, toen iemand het raam wilde openen bleek dat het gewoon onmogelijk is om frisse lucht binnen te laten want de ramen kunnen niet open... om nog maar te zwijgen van de slechte communicatie en organisatie


Gast

#7

2015-10-05 14:46

Uurroosters, parkings, eetlokalen... alles loopt mank... En binnen enkele jaren nog die van OOstende erbij...
Komaan, voor zo'n prijs mag men wel een stoel hebben om op te zitten en een plaats om te parkeren... Wie maakt die uurroosters....??? Vanuit een zeteltje Theorie... maar in praktijk zetten lukt hen niet... !