Christian Gandu moet in Nederland blijven

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Christian Gandu moet in Nederland blijven.


Gast

#51

2015-12-04 13:44

Christian is mijn pleegbroer. Nu die op de goede weg is met zijn carrière en dan wegsturen. Kan gewoon niet!!


Gast

#52

2015-12-04 13:44

Gandu moet blijven simpel, en al andere vluchtelingen die zoveel jaren in NL zijn en alsnog teruggestuurd worden naar eigen land waar ze weinig meer van af weten.

Gast

#53

2015-12-04 13:45

Ik schaam me gewoon voor Nederland op deze manier. En de IND zijn gewoon niet meer menselijk!!!!! Verschrikkelijk gewoon wat hun deze mensen maar ook veel meer andere mensen aan doen....

Gast

#54

2015-12-04 13:52

Heb Christian bij FCOmniworld/AlnereCityFC meegemaakt toen ik daar matriaalman was. Zal u eerlijk zeggen dat ik dacht dat hij Nederlander is en was. Schrok zeer van het bercicht dat deze man na 14 jaar alsnog Nederland moet verlaten. Dit kan en mag niet gebeuren.....

Gast

#55

2015-12-04 13:52

Iemand die al zo lang in NL woont zou het recht moeten hebben hier ook te mogen blijven. Van alle kanten worden er mensen binnen gelaten uit andere landen, en voor de mensen die hier al zijn word geen moeite gedaan. Dit is belachelijk!!

Gast

#56

2015-12-04 13:58

Omdat deze jongeman probeert te werken op een fatsoenlijke manier. Hij liever in Nederland dan de "vluchtelingen" die hun tassen vol stoppen en er niets voor willen doen.

Gast

#57

2015-12-04 14:01

Omdat het belachelijk is dat iemand die een Nederlander is het land na 14 jaar moet verlaten

Gast

#58

2015-12-04 14:04

Gandu hoort hier thuis!!

Gast

#59

2015-12-04 14:05

Ik vind het niet normaal dat een jongen die hier zo zijn best doet, een mooie voetbalcariere heeft, oke misschien wat naiief is geweest, maar ja hij is nog zo jong...Nederland moet verlaten naar een gebied wat hij totaal niet kent, met veel geweld etc...terwijl hier miljoenen vluchtingen zo maar een verblijfstatus kunnen krijgen.

Gast

#60

2015-12-04 14:06

Christian moet blijven!!!!!

Gast

#61

2015-12-04 14:14

Ik ben van mening dat deze jongen onterecht wordt uitgezet. Hij is zolang in Nederland dat zijn eigen land onbekend zal zijn voor hem. Hij heeft hier een carrière opgebouwd en dat valt allemaal in duigen alleen omdat hij niet zorgvuldig is geweest met zijn vaste woon-en verblijfsplaats. Het is onbegrijpelijk dat je op grond van deze reden, iemand uit nederland mag zetten. Hij heeft zich als een goede burger opgesteld en heeft zijn bijdragen geleverd aan de maatschappij. Zijn onzorgvuldigheid weegt niet zwaar genoeg om hem op grond hiervan uit Nederland te zetten. Het is ondenkbaar!


Gast

#62

2015-12-04 14:19

Hij heeft hier een leven opgebouwd. Dat word helemaal stuk gemaakt door hem terug te sturen naar een land waar hij geen toekomst heeft

Gast

#63

2015-12-04 14:21

Het is schandalig gewoon ze mogen hem niet het land uit zetten het is een hele goeie jongen ik kende hem persoonlijk zat bij hem op school

Gast

#64

2015-12-04 14:25

Gandu moet blijven!!!

Anders gaan er nare dingen gebeuren in dit land waar gaat dit heen eerst mauro nu onze voetballer vriend moet het land uit wat bezielt jullie maar ik weet hoe dat komt door die Geert Wilders racistisch ezel

Gast

#65

2015-12-04 14:27

Je kunt niet zomaar mensen het land uitzetten wanneer de OVERHEID het wil. KAN GEWOON NIET.

Gast

#66

2015-12-04 14:27

Dit kan toch niet man.
Vluchtelingen komen hier binnenstromen en dan moet een jonge gozer die hier is opgegroeid weg. Hij kent niemand in Congo. Dit kan je niet maken. Dit is schandalig van de overheid!

Gast

#67

2015-12-04 14:27

Omdat het nergens op slaat dat Christian na zoveel jaar terug moet naar een land waar hij niks meer te zoeken heeft. Hij is toen der tijd niet voor niks gevlucht. En heeft hier zijn leven opnieuw opgebouwd. Zijn familie en vrienden wonen nu in Nederland. Hij heeft er alles aan gedaan om hier zijn leven op te bouwen en dan stuur je een jongen na zoveel jaar zo terug. Wist niet dat wij onze mensen op deze manier behandelden! En als het zou gaan om inburgering etc. dan heb je al helemaal geen poot om op te staan. Het is een Nederlander!!! Christian moet blijven!!

Gast

#68

2015-12-04 14:28

Na zoveel jaar hier te wonen heb je het recht hier te wonen, hier je toekomst verder af te maken. Heeft hier alles opgebouwd. Vrienden, "familie", werk, opleiding. Wie zijn wij om dat van hem af te nemen? Een grote schande!!

Gast

#69

2015-12-04 14:28

In mijn ogen wordt hier de verkeerde beslissing genomen. Deze jongen is hier opgegroeid en heeft hier dingen opgebouwd, en is onderdeel van onze maatschappij. Wat zou zo een jongen uberhaupt in Congo te zoeken hebben??? De staat laat hem dan in de steek, en gooit hem in t diepe. Ze moeten eens van al onze belastingcenten mensen in dienst nemen die echt werken en zulke situaties dus kunnen onderscheiden van andere. Maar ze zijn waarschijnlijk weer eens te druk met koffie drinken.

Sterkte jongen, ik sta iig met de volle 100% achter jou!

Gast

#70

2015-12-04 14:28

die jongen moet gewoon thuis blijven hier in nederland!

Gast

#71

2015-12-04 14:29

blijven !

Gast

#72

2015-12-04 14:30

Omdat ik vind dat deze jongen hier thuis hoort
Wat nou uitzetten
Hij heeft alles op een rijtje en doet ongeloofelijk z n best.
En zo n jongen moet weg het moet niet gekker worden in dit land
Ze halen liever die vluchtelingen binnen donder die er maar uit deze jongen moet blijven klaar af

Gast

#73

2015-12-04 14:30

Hoe is t mogelijk eerst n kind laten opgroeien met vertrouwen in de mensen en de toekomst en dan ineens n keiharde trap na geven en hem laten stikken En daar moeten ze dan ruim 10 jaar over nadenken Nederland op z n kleinst

Gast

#74

2015-12-04 14:30

Schandalig iemand terug sturen terwijl ze beter doen dan gemiddelde nederlander

Gast

#75

2015-12-04 14:31

Hij moet gewoon in Nederland blijven !! Dit kan toch niet!! Deze jongen doet niemand wat kwaad!!!