Wijziging wet wapens en munitie

Wijziging wet wapens en munitie / Mededelingen / Textwijziging/ uitbreiding / Opmerkingen


Gast

#1

2015-12-07 11:19

Ik ben 100% voor

Gast

#2

2015-12-07 11:25

Ik zet mijn handtekinig ik wil mijn eigen kunnen beschermen

Gast

#3

2015-12-07 11:38

volledig mee eens de regering staat niet meer garant voor een veilige omgeving( zie verkrachtingen is asielzoekerscentra en daar buiten) ik zelf heb dienstplicht gedaan en weet met een vuurwapen om te gaan daarom ben ik het eens dat burgers het recht hebben zich te mogen verdedigen.

Gast

#4

2015-12-07 12:05

volledig mee eens, voel me volstrekt onveilig
nic.

#5 hier

2015-12-07 15:27

ben het er helemaal mee eens, maar goedschiks of kwaatschiks, ik zal mijn gezin ten alle tijden beschermen.

en onze hond ook.


Gast

#6

2015-12-07 16:16

Ik ben voor vrij wapenbezit. Die controleur verplicht bij de mensen thuis langskomen vind ik wat minder. 


Gast

#7

2015-12-07 17:18

Ben ik voor
mustang

#8

2015-12-07 19:39

mee eens je mag overvallen worden maar je mag jezelf niet verdedigen want dan kan de dader aangifte doen en wordt degene die zich zelf (gezin)en zijn eigendommen beschermt opgepakt


Gast

#9 Geen nut

2015-12-08 09:36

als we geen wapens mogen dragen wat heeft het dan voor een nut? Aanslagen gebeurenop publieke plaatsen en niet bij ons thuis. 

NEXIT

#10 Andere insteek

2017-01-11 15:07

Het zou beter zijn als Brussel plannen maakt om de grenzen beter te bewaken tegen invoer van illegale wapens. Los van Tristan zijn er in Nederland op zo'n 40.000 verlofhouders geen noemenswaardige incidenten geweest. Okay, er zijn een aantal politie agenten die hun wapen niet beroepsmatig hebben toegepast. Daar zijn al wat acties op uitgezet. Helemaal voorkomen kan niet omdat ( we vergeten het nog wel eens ) ook de politie man / vrouw gewoon een mens is. De politie ontwapenen wordt ook niet als optie genoemd. Incidenten zijn niet uit te sluiten, wel tot een minimum te beperken. Echter terrorisme valt er niet mee te bestrijden, dat weet Brussel ook. Wel wil Brussel laten zien dat ze actie nemen voor de veiligheid. Dit doen ze door een kleine groep welke sowieso onder een vergrootglas zit nog zwaarder aan te pakken. Niet omdat het een oplossing biedt, maar gewoon om de massa tevreden te houden met schijnveiligheid. Daadwerkelijk terrorisme bestrijden en illegale wapens opsporen dan wel tegenhouden bij de grens is te ingewikkeld voor ze.

Een ander puntje is dat er afgelopen jaar meer mensen in Europa door vrachtwagens overleden zijn dan door vuurwapens. Enige voorwaarde voor vrachtwagens is het roetfilter....