geen AZC in Geldermalsen

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie geen AZC in Geldermalsen.


Anonymous

#776 Re: Re: Re: Re: Re: bombardementen

2015-12-14 23:16

#775: - Re: Re: Re: Re: bombardementen 

 Stuur die kaart op naar Syrië, want daar hebben ze hem niet.

Gelukkig dat er genoeg Nederlandse horken zijn die het land en de situatie beter kennen dan de Syriërs zelf. Moet er niet aan denken wat de Syriërs zonder jullie genieën zouden moeten?


Gast

#777

2015-12-15 05:45

Zonder enig overleg zo'n besluit nemen is te zot voor woorden.
100 vind ik al veel in deze toch kleine gemeente.

Gast

#778

2015-12-15 06:16

Ze komen zo wat bij mij om de hoek wonen zit daar absoluut niet op te wachten !

Gast

#779

2015-12-15 06:22

Ik vind dat er bij ons bewooners de vraag of een azc wel haalbaar is.

Gast

#780

2015-12-15 06:28

Het zijn teveel mensen voor zon klein dorp

Gast

#781

2015-12-15 07:08

ik ben door de crises in de problemen gekomen en heb om hulp gevraag werd gewoon als en crimineel opgejaagd en behandeld . en een uitkering en hulp la me niet lachen. nu zeg ik eerst eigen mensen die hulp nodig hebben dan hebben we geen voedselbanken meer nodig en heeft iedereen het goed...en iedereen die een uitkering nodig heeft geven en geen regeltjes en wetjes .maar gelijkheid voor iedereen.huizen voor de mensen die 25 jaar wachten het is te schandalig voor woorden.

Gast

#782

2015-12-15 07:10

Ben NIET tegen opvang vsn vluchtelingen maar tegen een azc dit omdat het zeker niet meewerkt aan intergratie van vluchtelingen. Kleinschalig opvangen is zo veel beter voor de vluchtelingen.

Gast

#783

2015-12-15 07:12

Is er al iemand uitgenodigd als spreker?

Zelf heb ik nog geen enkele reactie gehad op mijn aanmelding.

Ik heb me zaterdagochtend, rond half 10 aangemeld 

Is het tactiek van de gemeente om niemand te laten spreken?

Als er immers niemand spreekt wordt dit uitgelegd als weinig tegenstand, en kan onze burgermoeder, (lees burgerverrader) roepen dat er een breed draagvlak voor is en dat Wij het kunnen, en Wij het willen.

Tegenstanders mond dood maken.


Gast

#784

2015-12-15 07:22

Asielzoekers moeten zeker opgevangen worden, alleen niet op deze manier. Verspreid ze over alle gemeenten in Nederland zodat ze opgenomen worden in onze samenleving.

Gast

#785

2015-12-15 07:47

Wij zijn bezig met een huis op de plantage. Maar als deze plannen doorgaan zullen wij in den Bosch blijven. Wij willen niet dat onze kinderen opgroeien met 1500 vluchtelingen om hun heen!

Gast

#786

2015-12-15 07:53

Duidelijk toch?! Dit kan gewoon niet!! Waarom wordt zoiets niet besproken met de bewoners? De gemeente speelt een vies spelletje! Geldermalsen zal zich niet positief op de kaart zetten! Wat is nou belangrijker? De bewoners of geld? Heb er geen ander woord voor dan alleen TRIEST!

Gast

#787

2015-12-15 07:56

Kan niet 1 goede reden bedenken om dit door te laten gaan! Dit moet stoppen!! NEE AZC!!

Gast

#788

2015-12-15 08:03

Kom met zijn alle met zoveel mogelijk mensen en spandoeken woensdagavond naar het gemeentehuis! Wij moeten ons laten horen!!

Gast

#789

2015-12-15 08:17

Nee omdat ik op de plantage woon, en ik mij niet meer veilig voel met 1500 vluchtelingen, die geld en spullen nodig hebben... Heb me altijd veilig gevoeld in onze buurt maar dat zal in 1 klap voorbij zijn. Wij willen graag kinderen maar ook dat zal ik niet aandurven!

Gast

#790

2015-12-15 08:38

Zeg NEE tegen AZC!! Wat moeten we met 1500 vluchtelingen? Alleen ellende!
Echtniet

#791 Re:

2015-12-15 08:40

#789: -  

 

Centraal wonen

Wonen in een omgeving die geborgenheid biedt. Alle ruimte om samen te leven en te genieten. Dat biedt De Plantage. De ligging van dit project in Geldermalsen, heel centraal in Nederland, maakt het extra geliefd. Vanuit uw straat bent u binnen drie kwartier in Utrecht of Den Bosch. Of u nu met de trein of met de auto wilt reizen. U bent zo op uw bestemming. En uw familie en vrienden zijn zo bij u. U woont vlakbij het stadscentrum. En toch zit u er heel ruimtelijk bij. Heerlijk toch, die ruimte om te groeien?

 

 

Ruimte om te groeien...ja 1500 goudzoekers in je achtertuin.

Goh wat zul jij je belazerd voelen.


Gast

#792 Re: Re:

2015-12-15 08:50

#791: Echtniet - Re:  

 Zeg dat wel! Als dit doorgaat hoop ik dat we ons huis nog kunnen verkopen!

Echtniet

#793 Re: Re: Re:

2015-12-15 08:55

#792: - Re: Re:  

 

 Verkopen ver onder de koopprijs....met een schuld achter blijven...op de vlucht voor vluchtelingen.

Ongelovelijk dit...kan en mag dit zomaar? Kun je zomaar bestemmingsplannen wijzigen?

Feitelijk ben je gewoon voorgelogen.


Gast

#794 Re: Re: Re: Re:

2015-12-15 09:13

#793: Echtniet - Re: Re: Re:  

 Ja hoe bizar... Op de vlucht voor vluchtelingen.... Maar zo is het wel! We zijn inderdaad glashard voorgelogen! En eigenlijk moeten we ons niet weg laten jagen, maar als we dalijk echt 1500 vluchtelingen achter ons hebben die niks doen dan alleen maar rondhangen en overlast veroorzaken ga ik hier echt niet blijven wonen. De gemeente jaagt zijn eigen volk weg! En het mooiste is nog dat van die 1500 'vluchtelingen' de meeste gelukszoekers zijn..... Waar gaat t heen hier?!

Echtniet

#795 Re: Re: Re: Re: Re:

2015-12-15 09:30

#794: - Re: Re: Re: Re:  

Maak het morgen kenbaar op de rotonde bij de VVD.

Dat jij op de vlucht moet voor de vluchtelingen.

Als je bent voorgelogen, moet je toch ergens je recht kunnen halen?

Toen jij tekende, en dus akkoord ging met de koop stond er in het bestemmingsplan geen groot AZC, maar een nieuwbouwwijk.

Dit kan toch zo maar niet in Nederland?

 

 


Gast

#796 Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2015-12-15 09:40

#795: Echtniet - Re: Re: Re: Re: Re:  

 ik zou het graag willen maar moet helaas werken, maar ga zeker kijken of iemand het namens mij kenbaar kan maken! Ja als er toen in het contract had gestaan dat er een azc zou komen hadden wij ons huis NOOIT maar dan ook nooit gekocht. Maar hier in Nederland kan blijkbaar alles... De mening van de Nederlanders telt niet.. We moeten alleen maar goed zijn voor de buitenlanders... En dan het idee dat er ook zoveel Nederlanders zijn die hulp nodig hebben... Laten we hen eerst helpen!! Niet dat ik het niet erg vind dat er mensen zijn die moeten vluchten... Ik vind het verschrikkelijk voor de mensen die 'echt' moeten vluchten uit oorlogsgebieden! Maar van die 1500 zullen dat er maar een paar zijn.. Dat zou zeker geen probleem zijn geweest! Maar dit kan niet.


Gast

#797

2015-12-15 09:49

ben het niet eens met zoveel asielzoekers in zo'n klein dorp.

Gast

#798

2015-12-15 10:05

omdat het geen oplossing is om zoveel mensen hier bij elkaar te proppen en zeker op deze achterbakse manier dat vraag om problemen en wat blijf er over voor onze kinderen aan leefbaarheid... en geen huizen ..... werk.... en noem maar op.... veel overlast en ga maar door
Echtniet

#799 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2015-12-15 10:06

#796: - Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

Goed dat je werkt, misschien de belasting iets verhogen zodat we onze goudzoekers iets meer kunnen geven.

20% zijn echte vluchtelingen, de rest economische vluchtelingen.

Niemand is tegen opvang, wel tegen grootschalige opvang.

Als iedere gemeente er ca 40 opneemt is er niets aan de hand en was deze discussie niet nodig.

Heb begrepen dat dorpsbelangen niet instemt en om uitstel gaat vragen morgen.

 


Gast

#800 Re:

2015-12-15 10:22

#787: -  

 Ik kan 1500 goede redenen bedenken.