Vrouwen, daar blijf je van af!

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Vrouwen, daar blijf je van af!.


Gast

#101

2016-01-22 20:28

Vrouwen, daar blij je met je vieze vingertjes vanaf!!!

 

95 % is economische islamitische migrantenshit!!! In Duitsland, Zweden, Finland, Oostenrijk, Zwitserrland, Noorwegen etc. hebben deze smerige islamitische oh wij zijn zo zielig doeners zich op gestructureerde wijze uitgeleefd. En dat gaat nog steeds door!!! Kom in opstand, beste mensen!!! Dit gajes moet ZO SPOEDIG MOGELIJK Europa verlaten. Zij VERDIENEN geen verblijf hier. Kijk wat er allemaal gebeurt in de grote steden van Europa met dit gajes....ze terroriseren, verkrachten, randen aan etc. etc.

In Noorwegen gaat men IN DISCUSSIE met de islamitische randdebielen hoe met vrouwen om te gaan. Ze doen net of ze het niet weten.......In zwembaden worden posters opgehangen over hoe je je moet gedragen.....ze weten het wel, beste meiden, maar ach ze zijn zo zielig.....kijk eens op YouTube naar een docu van een Israeli die infiltreerde inmoslimwijken in de grote steden van Europa..........Meiden en vrouwen, ik hoop dat jullie veilig zijn voor dit ongedierte!!!

Met uitzondering van de 5 % echte vluchteling (echte mannen met vrouw en kinderen).... Deze verdienen wel hulp, natuurlijk.

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2016-01-25 08:22



Gast

#103

2016-02-04 12:33

Omdat ik mijzelf altijd als links en liberaal heb beschouwen, en de vluchtelingen crisis niet om deze verschrikkelijke redenen behandeld moet worden als het begin van het einde, maar ik mij toch steeds minder en minder veilig voel als vrouw.

Gast

#104

2016-05-09 11:32

Omdat ik ook zo af en toe in mijn leven bedreigt en beledigt en lastig gevallen ben

Gast

#105 Re:

2020-06-09 15:10

#3: -  

Moet je maar niet met je kont en tieten open lopen en de mannen aangeilen. En als er iemand gaat aanzitten moet je dan ook niet gaan janken.