Petitie tegen eens per 4 weken ophalen huisvuil in Hoorn e.o.


Gast

#201

2016-01-24 13:34

Het idee van deze gemeentes is te vies voor woorden. Bovendien betalen we een hoop geld om de vuilnis op te halen. Dit zullen ze met het nieuwe systeem vast niet aanpassen. Dus gewoon je werk doen waar wij voor betalen.

Gast

#202

2016-01-24 13:40

Hallo en welkom in het land van dakkapelletje vijf centimeter verhogen ho wacht eerst goedkeuring bij één of andere seniele en ambitieloze haatambtenaar vragen. De gemeente heeft besloten om een grondig onderzoek te doen naar wat mensen van de gemeentelijke ambtenaren vinden. Tja, als je om billenkoek vraagt, dan ga je het natuurlijk ook krijgen. Conclusies: Ambtenaren denken te veel vanuit regels in plaats vanuit de mens. Ambtenaren denken niet mee in mogelijkheden. Ambtenaren denken te veel aan zichzelf. Ondernemers vinden dat het ambtenarenkorps onvoldoende betrokken, flexibel, zelfbewust en daadkrachtig is, geen lef toont en niet de verbinding zoekt. Noem ons institutioneel racistisch, maar ambtenaren zijn een lui, eigenwijs en mentaal gestagneerd volk. Het enige wat gepassioneerd is bij ambtenaren is hun haat voor burgers die iets nodig hebben van de gemeente. Je kunt met een regenboogvlag en roze pauwenveren uit je reet een refokerk in lopen tijdens de preek, terwijl je heel hard 'ik ben hier om Jezus anaal uit te wonen' schreeuwt, en alsnog minder walging over je heen krijgen dan wanneer je als burger bij het gemeenteloket vraagt om medewerking van de ambtenaar. Verrassend, als stereotyperingen wederom bewezen worden door de realiteit. wat had je dan verwacht dat uit het onderzoek zou komen? Gemeenteambtenaren zijn de herpes van de politieke wereld. En blijkbaar geheel zonder zelfkennis, dat dit onderzoek nodig is om er achter te komen hoe ambtenaren gezien worden in de echte wereld door normale mensen. En iedereen die hieronder tijd heeft om tijdens werkuren boos te reageren op al deze feiten, is een luie raamambtenaar zonder enige sprank van energie om iets te maken van hun leven. Lach hen uit.


Gast

#203

2016-01-24 14:03

Niet haalbaar met een gezin en onhygiënisch in de zomer.

Gast

#204

2016-01-24 14:06

Omdat ik vind dat 1 keer in de 4 weken veel te weinig is en de kans is groot dat huisvuil dan elders gedumpt wordt met alle gevolgen vandien .
Zeker in de zomer is de hygiene van groot belang.

Gast

#205

2016-01-24 14:07

Omdat dit ongetwijfeld tot gevolg zal hebben dat huisvuil op een andere manier (elders) gedumpt gaat worden.

Gast

#206

2016-01-24 14:14

Ik heb deze petitie ondertekend omdat ik het voor mensen zonder tuin of met een kleine tuin vooral in de zomer een ongezonde en onhygienische situatie vind als het huisvuil vier weken blijft staan. Om nog maar niet te spreken van de stank. Verder vraag ik mij af of ook de huisvuilbelasting met vijftig procent omlaag gaat.

Gast

#207

2016-01-24 14:16

Het is in de binnenstad sowieso ondoenlijk om het huisvuil langer te bewaren dan een week. Velen van ons hebben geen tuinen, geen schuren. Waar moeten we het laten? Zelf heb ik ook geen auto, dus zelf wegbrengen naar de stort lukt ook niet, en verder heb ik daar ook geen tijd voor.

Gast

#208

2016-01-24 14:17

Het gaat hier om geld. Nu vele bakken al te vol en staan op plekken waar ze niet horen te staan. Hygiëne is totaal uit het oog verloren. Ondergrondse stortbak, i.p.v. bak en bak en bak? Hoor dat we er nog een paar bij krijgen?

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2016-01-24 14:19



Gast

#210

2016-01-24 14:21

Omdat zomers om de twee weken al te weinig is.met het afval in de bakken die in de zon staan.krijg je alleen maar ongedierte in je bakken.en ze gaan stinken.lekker wel .heb ik eindelijk een kleine tuin.zit ik met die lelijke bakken

Gast

#211

2016-01-24 14:28

1 keer in de 4 weken is te kort en vooral de ergenis dat we straks hele tuin vol met bakken hebben staan die nog gaan stinken ook al ze zo weinig geleegd worden!

Gast

#212

2016-01-24 14:30

Het is jammer dat de capaciteit verlaagd wordt, als je goed doorrekent en een rekensom maakt kom je tot die conclusie. Wij redden het wel denk ik, maar vier weken voor luiers, maandverband en al dat soort zaken kan echt niet. Zo onhygienisch voor iedereen. Wij hebben officieel een bezwaarschrift gestuurd, en kregen doodleuk een algemene brief terug waarin stond dat er geen bezwaar mogelijk was. De vragen die ik had gesteld werden niet beantwoord, voelt als minachting

Gast

#213

2016-01-24 14:41

Omdat het te gek voor woorden is. De bakken zitten al vol genoeg om de week.

Gast

#214

2016-01-24 14:42

Vier weken huisvuil laten rotten voor de deur. Echt niet!

Gast

#215

2016-01-24 14:44

Is inderdaad een zot idee ! Redden hier amper 2 weken !! Lekkere viezigheid ga je krijgen op deze manier !! Vooral gezinnen kunnen toch niet 4 weken aan huisvuil kwijt dan ???

Gast

#216

2016-01-24 14:46

Omdat 1x in de 4 weken de grijze bak legen vooral met warm weer te weinig is. Denk aan de stank en het ongedierte dat we daardppr zullenn krijgen...

Gast

#217

2016-01-24 14:56

Dan brengen we onze vuilniszakken gewoon naar het gemeente plein, toch? Goeie tip, D! Eens kijken hoe lang ze dan blijven liggen?

Gast

#218

2016-01-24 14:57

Onzin al die klikos

Gast

#219

2016-01-24 14:58

Omdat 1x in de 4 weken de grijze bak legen vooral met warm weer te weinig is. Denk aan de stank en het ongedierte dat we daardppr zullenn krijgen...


Gast

#220

2016-01-24 15:07

Omdat 1x in de 4 weken de grijze bak legen vooral met warm weer te weinig is. Denk aan de stank en het ongedierte dat we daardppr zullenn krijgen...,brengen we masaal naar het gemeente huis ,afval scheiden prima ,maar dan wel medere keren op halen.,en zo niet dan ook minder betalen.


Gast

#221

2016-01-24 15:12

Te gek voor woorden als je gewoon een gezin hebt. Wil gerust afval scheiden maar dit gaat te ver voor de grijze bqk.

Gast

#222

2016-01-24 15:18

Omdat dit gaat betekenen dat we meer last van ongedierte en los lopende katten gaan krijgen ..........en Nederland kennende gaat de afvalheffing NIET omlaag en blijven we het zelfde betalen .

Gast

#223

2016-01-24 15:19

Ik wil in de zomer geen stankoverlast van de bak en dat gebeurt met 100 % zekerheid.

Gast

#224

2016-01-24 15:24

In de wintermaanden kan ik nog enigszins begrip opbrengen voor zo'n onzalig plan, maar in de zomermaanden sowieso niet !!! Belachelijke manier om mensen afvalscheiding door hun strot de duwen... (excuses voor de woordspeling)

Gast

#225

2016-01-24 15:27

Met een pasgeboren zoon zal de bak al sneller vol zijn dan normaal. Lekker hoor een kliko vol luiers in de brandende zon...