wij wachten mee met Günther, Kathleen & Jackson

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie wij wachten mee met Günther, Kathleen & Jackson.


Gast

#1

2016-02-05 18:29

OMDAT HET MIJ NAUW AAN HET HART LIGT EN OOK OMDAT HET FAMILIE IS

Anonymous

#2

2016-02-05 18:44

onbegrijpelijke situatie!

Gast

#3

2016-02-05 19:09

Onze lieve vrienden wachten, omwille van omstandigheden buiten hun wil om, al jaren om hun gezin compleet te maken, deze Oegandese broer of zus hoort bij dit gezin, zelfs al is hij of zij nog in zijn land van herkomst. Onze schat van een Jackson zal een superlieve en stoere broer zijn voor dat kindje dat via grondig onderzochte en bewezen degelijke procedures werd gematcht aan dit gezin!

Gast

#4

2016-02-05 19:40

Als steun voor mensen die reeds heel lang op een kind wachten en
er reeds al een lange lijdensweg op zitten hebben .

Gast

#5 Toekomst

2016-02-05 20:44

omdat ik hoop dat jullie kindje net als Jackson en mijn geadopteerd metekindje en zijn zusje ook een toekomst krijgt met veel liefde en kansen ❤️


Gast

#6

2016-02-05 20:53

Het is verschrikkelijk voor ouders die zo uitkijken naar de komst van hun kind... niet wetende wanneer en of ze hun kindje in de armen kunnen sluiten!! Bovendien zijn er vele kindjes die moeten wachten op een stevige knuffel... een warme thuis!!! Stel jullie eens in hun plaats! Hoop dat het snel is opgelost! Ik duim!!!!!
een adoptie mama

#7

2016-02-06 03:55

Wij hopen dat jullie spoedig jullie kindje in jullie armen kunnen sluiten. Als je zo ver in dit "proces" staat, "zwanger bent" is het héél erg als er complicaties ontstaan. Het maakt het enorm zwaar dat de zwangerschapsduur geen gekende einddatum heeft!!!  Wanneer er dan nog een twijfel ontstaat of deze zwangerschap wel zal eindigen in een mooie gezinsuitbreiding is dit ondraaglijk voor de ouders en familieleden. MAAR, wat ook belangrijk is, in Oeganda is er wel een kindje aan't wachten, om mooi en liefde vol op te kunnen groeien, om kansen te krijgen,... Ook tegenover dit kind is deze situatie oneerlijk en ondraaglijk. Laat a.u.b. deze gezinnen niet langer afzien, met uw inlevingsvermogen moet het toch mogelijk zijn in te zien dat deze   manier van werken zo intens pijnlijk is voor "zwangere" ouders!!! a.u.b. Laat de kindjes die reeds zijn toegewezen aan de ouders snel thuiskomen.

Mijnsteunhebje

#8

2016-02-08 10:37

Omdat ik weet wat het is om lang op een kind te wachten en omdat ik vind dat die kindjes daar ook rechten hebben, wil ik jullie bij deze mijn steun betuigen.

 


Gast

#9

2016-02-08 15:52

Wil er zijn voor alle wachtende kindjes.... ze hebben jullie zo nodig!

Gast

#10

2016-02-08 17:13

mijn dochter en schoonzoon wachten al vijf jaar op een kindje, zij zouden super-ouders zijn, het zou nu wel eens mogen gebeuren

Gast

#11

2016-02-09 05:54

Omdat het hebben van een broer of zus het beste is wat u kan overkomen en ik Jackson dat zo gun!

Gast

#12

2016-02-10 07:53

Omdat wij vinden dat Gunther en Kathleen zo gemotiveerde ouders zijn, mensen waar geluk draait om echt elkaar gelukkig te maken, om een kind een warm nest te geven, om een hecht gezin te zijn, een broertje of zusje voor Jackson, een kindje ouderliefde geven is hun grootste verlangen!

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2016-02-15 08:24