Geen verplicht rookverbod

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Geen verplicht rookverbod.


Gast

#326

2011-06-30 21:27

wij willen als rokers zelf wel beslissen of we roken of niet en denk dat de cafe bazen en discotheken dit ook zelf wel willen beslissen wat ze in hun zaak doen

Gast

#327

2011-06-30 21:52

veel succes ! en ik hoop dat jullie slagen in jullie doel !

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2011-06-30 22:02



Gast

#329

2011-06-30 22:05

Een regering vormen kunnen ze niet
Mensen hun kostwinning AFPAKKEN wel.

Gast

#330

2011-06-30 22:10

Wat mag er nog wel ?
Wat is het volgende?
Alleen betalen dat mogen wij,

Gast

#331

2011-06-30 22:33

als wij buiten moeten staan in weer en wind moeten de niet rokers maar binnen blijven bij goei weer want zelfs op de terasjes krijg je komentaar als je rookt dus nietrookers blijf binnen of hou je wafel

Gast

#332

2011-06-30 22:38

Ik wil hierbij melden dat het een super idee is van deze petitie want als er een algemeen rookverbod op caf's en in dicotheken geldt blijf ik thuis en maak er thuis wel een feestje van ! en zo gaan veel uitbaters hun inkomsten verliezen!! ze zouden beter eens fansoenlijke dingen onderhanden nemen in de regering in plaats van zich over zulke dingen zorgen te maken denk een na ! Hoeveel verdient de staat niet PER PAKJE SIGARETTEN dus als dii niet verkocht geraken verdienen ze er niets meer aan en wie is dan het dupe ? idd WIJ want dan gaan de belastingen om hoog (weeral) dus...

Gast

#333

2011-06-30 22:39

laat cafe bazen en klanten vrij om te komen en te gaan waar ze staan !!! we hebben het al moeilijk genoeg in de horeca. mickey

Gast

#334

2011-06-30 23:24

Iedereen heeft het recht op zijn eigen beslissing en door deze wet, wordt het je letterlijk in je keel geramd en net daar hou ik ni van, in een restaurant kan ik best inkomen maar in een café?? Komaan neen kan ik mij echt ni in vinden. Straks mag je nog ni meer op een terras roken....

Gast

#335

2011-06-30 23:51

het rookverbod zal vele volks cafes doen sluiten!!!!
dat kan toch niet de bedoeling zeker.
maar ja onze politicie beseffen dat niet.

Gast

#336

2011-07-01 00:23

En ik die dacht dat we in een vrij land leefden!ikzelf ben een NIET roker maar vind dat mensen moeten de keuze hebben. Werk gewoon met de sticker hier rookt men en daarmee basta!T'was weer eens simpel op papier zeker? Nee roken is niet gezond dat weten we allemaal maar dan mag je de auto's
fabrieken enz.ook verbieden want die zijn ook niet gezond om maar niet te spreken over wat jullie allemaal in ons voedsel draaien. Leven en laten leven hé.


Gast

#337

2011-07-01 00:41

is gewoon niet meer normaal in dit kleine landje we zitten op de goede weg om een echt communistish land te worden ....zal zo ver komen als we een wind willen laten dat we eerst brussel moeten opbellen of het op dit moment dan toegestaan is .echt heel erg aan het worden hier ....
Benson&Hedges

#338 tegen het algemeen rookverbod in café's

2011-07-01 02:36

Joden en Moslims eisen in naam van de godsdienstvrijheid het onverdoofd en pijnlijk slachten van hun dieren op en dààr durven ze met moeite tegenin gaan... Wel,geen rook verbod in onze stamcafés en discotheken dan, hee, in naam van onze persoonlijke vrijheid !!!
jerre

#339 ons land gaat failiet

2011-07-01 07:35

ons land is moderne dectatuur aan het worden, wat mogen we nog zelf beslissen? een café moet dit voor zijn eigen kunnen beslissen wel of niet en mensen kunnen dan ook voor hun eigen beslissen of ze hier wel of niet binnengaan!!!! trouwens de overheid zit met verliezen waar gaan ze dit winsten nu halen???????? ze verliezen op verschillende vlakken inkomes op de btw van de drank want minder café gangers, op de sigaretten mensen die stoppen met roken, sabam want café's gaan toe gaan, de ketting reactie hebben ze niet berekend!!! Ik wil in dit land dat mensen zelf kunnnen beslissen over wat op hun eigendom gebeurt.....waar gaat dit naar toe?

Gast

#340

2011-07-01 07:56

ik ben zelf een niet roker maar mijn echtgenoot rookt wel en ik vind dat een belachelijke wet dat er ni meer in cafe's mag gerookt worden.Nu moeten de rokers buiten gaan roken en als je 's nachts dan buitensta met een paar mensen dan gaan de mensen zagen omdat er teveel lawaai is op straat.

Gast

#341

2011-07-01 09:48

waar gaat het hier in dit land naar toe als de mensen al niet meer vrij zijn om zelf te beslissen of ze willen roken of niet op café?Dan zeggen ze dat BELGIE een vrij land is,ik vraag mij af waar ze dat vandaan halen.

Gast

#342 Re:

2011-07-01 10:38

Sandra
Gast

#343

2011-07-01 11:39

Leven en laten leven !


Gast

#344

2011-07-01 11:53

vindt dat de uitbater mag beslissen

Gast

#345

2011-07-01 12:35

Elke klant van het cafe kiest zelf ofdat ze in een cafe binnenstappen, niemand verplicht de niet-rokers om in een rokers cafe binnen te stappen!
cramikske

#346 Het Moment

2011-07-01 12:46

awel de kleine cafes kunnen dan beginnen met het interieur op te frissen, de leidingen te laten kuisen, een vers vat aansteken zodat je in de frisse lucht opnieuw kan proeven hoe een pintje smaakt. en als er dan toch minder klanten komen kunne ze in de vrije uurtjes zich omscholen tot zytholoog, zodat ze eindelijk wten wat ze verkopen en hoe ze het bier moeten behandelen
crammikske

#347 Re:

2011-07-01 12:48

#345: -

andersom ook; waarom moeten wij in uwe stank zitten. verslaving.....


Gast

#348

2011-07-01 13:36

zeer goed ! als we daar al niet meer mogen roken waar dan nog wel ?

Gast

#349

2011-07-01 13:46

Waarom kan er niemand deze stomme wet juridisch aanvechten punt 1 laat de klant zelf beslissen of hij binnen komt of niet bordje aan de deur hier wordt gerookt of niet gerookt punt 2er zijn voldoende goede afzuigsytemen die de last volledig weg nemen punt 3 als de wet er toch komt terug betaling van onze investering betreffende vorige wet investering rookafzuiging punt 4 verlaging van kadastraal inkomen dit is berekent op een vrij markt van klanten en deze is er nu niet meer en punt 5 de belangrijkste als roken zo schadelijk is dan moeten deze sigaretten onmiddelijk uit de handel worden gehaalt en niet dienen als melk koe voor de regering hopelijk zijn er mensen die geen banden hebben met de beleids mensen die hier iets aan willen doen.

Ps. Jean mark bosman was maar alleen en hij heeft de hele wereldt op zijn kop gezet met de voetbal wet je ziet dat het kan .

Groetjes


Gast

#350

2011-07-01 13:58

gewoon een rokersruimte , of alleen in cafés? dat moet toch mogelijk zijn om bij een frisse pint bier een sigaret te roken? daar zou je de rokers en de café bazen heel blij mee maken.