Schaatsbaan Turnhout moet open blijven.

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Schaatsbaan Turnhout moet open blijven..


Gast

#151

2016-02-19 12:07

Mijn zoon Thomas gaat elke vrijdag schaatsen met zijn vrienden. Zijn hobby wordt hem zo afgenomen. Hij is heel erg teleurgesteld.

Gast

#152

2016-02-19 12:11

fantastishe ijsbaan met veel nostalgie

Gast

#153

2016-02-19 12:16

mijn kleinzoon speelt er ijshockey ikzelf ben al een paar keer komen kijken . het is er leuk om te vertoeven. en er zijn veel te weinig ijspistes het zou dus heel spijtig zijn als deze ook nog zou worden gesloten

Gast

#154

2016-02-19 12:17

Omdat er in Turnhout voor de jeugd al niks meer is om te ontspannen. Toen het zwembad sloot, vond ik dat ook al verschrikkelijk......

Gast

#155

2016-02-19 12:17

IJsbaan Turnhout mag niet dicht! Dat een ondernemer besluit om met het uitbaten van de ijsbaan te stoppen omdat hij er te weinig geld aan verdiend mag niet resulteren in een gemis voor de maatschappij daar om heen. Kijk naar de vele verenigingen en (top) sporters die van de faciliteiten gebruik maken. Gemeente Turnhout neemt uw verantwoordelijk!!!!

Gast

#156 Re:

2016-02-19 12:19

#3: -  

 mooi verwoord hier in holland precies het zelfde ,,alles maar sluiten omdat er geen geld voor is 

onvoorstelbaar kinderen moeten toch sporten 

En aan de andere kant wordt het geldt met bakken over de muur gegooid 

 

Bahhhhhhhhh

 


Gast

#157

2016-02-19 12:23

Omdat het belangrijk is dat er veel schaatbanen zijn! Ook wij uit het noorden van Nederland komen graag naar Turnhout voor schaatskampen en wedstrijden zeker ook om de sfeer!

Gast

#158

2016-02-19 12:28

Mijn zoon ijshockeyt bij de Smoke Eaters in Geleen. Dat is een super sport. Ze spelen regelmatig tegen het team van Turnhout. Zonder tegenstanders kun je deze sport niet doen. Dus Turnhout moet blijven en alle anderen ook. Zoveel ijshallen zijn er niet.

Gast

#159

2016-02-19 12:32

Omdat ik meeleef met de mensen die hun favoriete hobby veel verder van huis zullen moeten uitoefenen.

Gast

#160

2016-02-19 12:43

omdat ijshockey een sport is die gesteund moet worden, jammer dat deze geweldige sport zo weinig aandacht krijgt van Media en andere delen

Gast

#161

2016-02-19 12:55

Alleen maar goede herinneringen aan deze hal. Het zou zo zonde zijn als dat alles met de grond gelijk gemaakt zou worden.

Gast

#162

2016-02-19 12:58

Als Stichting Kunstrijden Nederland zijn wij er bij gebaat omdat er ook veel door Nederlanders getraind wordt.Er is voor de Belgen en Nederlanders veel te weinig ijs om hun sport optimaal te kunnen beoefenen. Voor Carina Herygers met haar uitstekende team is het een katastrofe wat er gebeurt twee jaar voor de Olympische Winterspelen!

Gast

#163

2016-02-19 13:07

40 jaar ijsbaan Turnhout zegt genoeg. Dat het een tijdje tegen zit met interesse van het grote publiek, mag niet betekenen dat meer dan 500 mensen van allerlei ijssportverenigingen plotseling zonder ijsbaan zitten.
Adverteer en organiseer nieuwe activiteiten op en rond de ijsbaan om de interesse weer aan te wakkeren. Investeer in onderhoud om de aantrekkelijkheid te verhogen en in efficiëntie om de kosten te verlagen.

Gast

#164

2016-02-19 13:13

Schaatsbaan Turnhout is de plaats waar de jeugd van Turnhout de tussenstap zet tussen hun kindertijd en het uitgaansleven. Hier wordt voor de eerste keer ontmoet en voor de eerste keer samen gefeest op een speelse en jeugdvriendelijke manier. Het opgeven van deze schaatsbaan is gelijk aan het opgeven van een heel groot netwerk die kenissen, vijanden en vrienden bij elkaar heeft gebracht.

Gast

#165

2016-02-19 13:22

Jarenlang geen zwembad en nu geen schaatsbaan. Waar moeten de jeugd gaan? En sport is gezond voor iedereen

Gast

#166

2016-02-19 13:32

Schandalig als dit moet sluiten...... Alles moet nog wat duurder worden dan kunnen nog meer initiatieven sluiten schande van de politiek !!!!!!

Gast

#167

2016-02-19 13:37

Ik ben afkomstig van Beerse, en was net deze week nog plannen aan het maken om te gaan schaatsen in Turnhout met mijn zoontjes. En er zijn veel meer mensen voor wie de schaatsbaan véél meer betekent!

Gast

#168

2016-02-19 14:08

Heb mij vaak op die baan geamuseerd. Ik zou het jammer vinden dat kinderen en volwassenen niet meer zouden kunnen gaan schaatsen wanneer ze willen. Ik zou graag mijn kinderen ( eenmaal die er zijn ;D) leren schaatsen en dan een gans jaar moeten wachten voor, laat ons eerlijk zijn, een klein *** baantje op de kerstmarkt waar je niet het zelfde gevoel kan krijgen als op een grote ijsbaan is het absoluut niet waard. Waar anders moeten we dan heen? Waar moeten die 500 leden van verschillende sportclubs dan naartoe? Lijkt me een beetje oneerlijk tegenover deze personen dat ze zomaar van hun sport worden ontzegd. Zoiets zou een stad als Turnhout, waar zoveel sportclubs aanwezig zijn, niet mogen toestaan. Wat is het volgende dan? Technicohal afbreken? Voetbalvelden omspitten?

Gast

#169

2016-02-19 14:10

Sport mag niet ten kosten van gaan.

Gast

#170

2016-02-19 14:15

Schaatsbaan mag niet weg, gaat turnhout en alle jeugt geen goed doen !!!!!

Gast

#171

2016-02-19 14:30

Ik ben moeder van drie kinderen die zowel kunstschaatsen doen als synchroschaatsen. Die kinderen zitten nu op de bus richting Frankrijk om daar een wedstrijd te gaan doen...want ja zelfs na dramatische aankondiging moeten ze vrolijk en blij op ijs gaan staan. Ze leven voor hun sport. Hebben zopas allemaal nieuwe schaatsen gekregen...maar ik vrees dat die niet echt ingeschaatst gaan geraken. Dus ik duim zeker mee maar vrees dat kaarten al gelegd zijn.

Gast

#172

2016-02-19 14:49

Wij komen met ons gezin graag schaatsen in Turnhout. Een sport die toegankelijk moet blijven voor iedereen. Als het in Turnhout sluit zullen ook de scholen Bv niet meer gaan schaatsen en zullen de kinderen het niet meer leren. Dat zou jammer zijn

Gast

#173

2016-02-19 14:51

Love's Hockey!

Gast

#174

2016-02-19 14:55

De schaatssponsor moet behouden blijven voor jong en oud.
De Turnhout Tigers zijn altijd sportief geweest, hebben een goede naam en organiseren regelmatig goede toernooispel voor binnen en buitenland. Dit mag niet verdwijnen.
Ouder van de Zoetermeer Panters

Gast

#175

2016-02-19 14:58

Sporten is belangrijk vooral voor kinderen en zeker in deze tijd van tablets en gamen