Albert Heijn Leuven moet blijven

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Albert Heijn Leuven moet blijven.


Gast

#176

2016-02-25 09:45

Ik ben een grote fan van de AH. Ik vind daar gevarieerde slaatjes, lekker fruit en maaltijden in kleinere porties.
Hopelijk komen er veel reacties.

Gast

#177

2016-02-25 09:58

Leuven zit al jaren te wachten op een AH, zijn zelfs meerdere FB sites ontstaan voor hij opende om een AH naar leuven te krijgen. En nu hij er is, en goed draait moet hij weg. ten kosten van een Delhaize... De AH heeft een speciaal aanbod van artikelen ongeëvenaard door andere Belgische supermarkt ketens. het zou dan ook een groot verlies zijn voor de vrijheid voor klanten om te kiezen... De reden dat de regel juist voor in ontworpen wordt nu, misbruikt. en creëert juist dat.

Het begin van Idiocracy is weer eens duidelijk!!!
Een trieste Nederlandse Leuvenaar

#178

2016-02-25 10:21

Ik begrijp best dat er misschien te veel winkels van 1 holding niet goed is voor de concurentie. Maar met al 5 Delhaizes in de regio Leuven, waarom dan niet 1 van die verkopen in plaats van de enige unieke winkel?


Gast

#179

2016-02-25 10:59

Omdat ik het ermee eens ben! :-)

Gast

#180

2016-02-25 12:48

Nederlander wil nederlandse producten!
Enige winkel die Hugo verkoopt!
Gemakkelijke ligging voor een student!

Gast

#181

2016-02-25 12:50

Omdat het niet kan in de omgeving van de Vaartkom geen , zoals nu,mooie supermarkt is om inkopen te doen!!

Gast

#182

2016-02-25 13:09

Omdat beleidsmakers dienen in te gaan tegen dit soort ronduit onbegrijpelijke en onverdedigbare beslissingen, zeker wanneer je bedenkt dat thema's als "duurzaamheid" en "mobiliteit" hoog op hun agenda horen te staan. Indien hier geen oplossing voor uit de bus komt, dan stinkt dit zaakje wel héél erg.

Paul

#183 "United we stand, divided we fall"

2016-02-25 13:51

Ben zelf nog nooit in AH Leuven geweest. Deze handtekening als protest tegen de duistere krachten die hier aan het werk zijn (Carrefour, Colruyt & corruptie beginnen toevallig alle drie met een C). Teken ook deze tegen sluiting AH Boortmeerbeek aub (ook op deze site)


Gast

#184

2016-02-25 14:45

Dan moeten er ook Colruyt, Oké, Spar winkels verdwijnen, want dat ook ene koek.

Gast

#185 Re: AH MOET BLIJVEN

2016-02-25 15:14

#153: Annet - AH MOET BLIJVEN 

 We hebben vermoedelijk te weinig werklozen.


Gast

#186 Re:

2016-02-25 15:19

#3: -  

 AH heeft fout gemaakt:voor jobs gezorgd.Moesten ALLEMAAL openblijven.


Gast

#187 AH moet blijven

2016-02-25 15:35

Sluiting van Appie Leuven is te gek voor woorden, net open en voorziet in een behoefte.


Gast

#188

2016-02-25 15:36

Deze heijnwinkel is een absolutemeerwaarde op deze locatie

Gast

#189

2016-02-25 18:25

ik had al commentaar gegeven maar wil het gerust nog eens zeggen: eindelijk een AH in Leuven en eindelijk een winkel in de buurt van de Vaartkom. Wanneer AH daar sluit moeten weer meer mensen de wagen in. Niet goed voor het milieu.

Gast

#190

2016-02-25 21:02

Als Nederlander welke in België (Leuven) studeert, ben ik erg blij dat ik typisch Nederlandse producten kan kopen. Op deze wijze voel ik me nog altijd een beetje thuis in een andere cultuur. Aangezien veel Nederlanders aan de KU-Leuven studeren (n = 2000 anno 2016), begrijp ik niet waarom de enige Nederlandse supermarkt in de regio Leuven gesloten moet worden. Ten tweede lijkt de Belgische overheid de meerwaarde van de vrije markt nog niet ontdekt te hebben. Ten derde is de fusie van Delhaize en Albert Heijn een eerbetoon en geen strijd om een monopolie! Zonder deze fusie zouden talloze werknemers van Delhaize op straat staan en de Belgische arbeidsmarkt dus hard getroffen zijn. Ten vierde, zou Delhaize nooit met Albert Heijn fuseren als Albert Heijn de oorzaak was van de slechte verkoopcijfers. Want dan zou je immers dealen met de duivel!

Gast

#191

2016-02-25 21:47

Ik ga volgend jaar studeren in Leuven en ik ben erg fan van de AH! Mede omdat ik Nederlander ben doe ik daar wekelijks mijn boodschappen, als ik dit kan voortzetten in Leuven zou dat super zijn. Ook ligt deze supermarkt op een ideale plaats vergeleken met de andere winkels. Vooral voor het grote aanbod en de gezonde producten zoals salades ben ik voorstander van de AH.

Gast

#192

2016-02-25 22:32

In de AH winkels kun je kopen wat in de Delhaize winkels niet te krijgen zijn. Ik rij daar speciaal 13 km voor. En vele mensen met mij!

Gast

#193

2016-02-26 01:31

De overheid moet niet zo betuttelend optreden. Is dat nu vrije markt ?

Gast

#194

2016-02-26 07:41

Toffe winkel met Holandse gemoedelijkheid die de keuzemogelijkheid voor de klant alleen maar vergroot

Gast

#195

2016-02-26 07:50

Vermits ik geen wagen heb doe ik graag mijn boodschappen in mijn onmiddellijke omgeving en dit in een winkel met toffe proevertjes en wekelijkse aanbiedingen

Gast

#196

2016-02-26 07:59

The northern part of Leuven/ Wilsele is poorly serviced in terms of available amenities such as main steam supermarkets…
The only supermarket, within a reasonable walking/ cycling distance from Wilsele…

Gast

#197

2016-02-26 08:31

Zo blij als we waren dat de AH eindelijk naar Leuven was gekomen, zo verdrietig zijn we nu dat hij mogelijks gaat vertrekken. Er worden toch een heel aantal producten verkocht die bij de andere supermarkten niet verkrijgbaar zijn, tegen aantrekkelijke prijzen. Als de AH zou sluiten, moet ik die producten weer in Nederland gaan aanschaffen... Verre van ideaal...

Gast

#198

2016-02-26 11:57

Veel variaties in allerlei produkten. ( bv: kip, salaatjes...) Schitterende promoties! Vers brood en ontbijtkoeken zijn overheerlijk. Fantastisch personeel dat altijd voor je klaar staat. Ook de produkten van eigen merk ah zijn zeer lekker helemaal niet duur!


Gast

#199

2016-02-26 12:06

Het is de enige Albert Heijn winkel in de omgeving van tervuren. Albert Heijn is de enige winkel die een assortiment voeding heeft die je in geen andere Belgische winkel vindt.
An v AH

#200

2016-02-26 12:24

Hopen op een goede afloop!! Wil mijn collega's en job niet kwijt !! Samen hebben we dit kindje groot gemaakt tot een begrip in Leuven en omstreken! bloed, zweet en tranen, maar vooral lachten en blijde gezichten toveren op ieders gezicht!.. Na die gewapende overval zijn we als mens maar vooral als team ijzersterk geworden.Heb heel toffe mensen leren kennen, met het hart op de juiste plaats! Wat de toekomst ook brengen mag, met opgeheven hoofd en met evenveel inzet voor onze klanten, blijven we werken! We geven dit niet zonder gevecht af! Albert Heijn Leuven moet blijven!!