Albert Heijn Leuven moet blijven

Albert Heijn Leuven moet blijven / Mededelingen / Update: Een "dank u", een stand van zaken, en de volgende stappen om de sluiting van AH Leuven tegen te houden / Opmerkingen


Gast

#1

2016-02-24 15:46

Moet deze petitie niet eerder overhandigd worden aan AH? En een copie aan de gemeenteraad?

Gast

#2

2016-02-24 21:33

Je vindt overal Delhaize's, AH' s zijn een zeldzaamheid in onze regio! Jaren op AH gewacht en nu kunnen hun trouwe klanten ophoepelen? Ik dacht het niet! Zo'n toffe winkel, zo'n leuk en geduldig personeel, dus stop met deze hetze, nu! Klant is koning? Niet blijkbaar in dit chaotisch land....

Gast

#3

2016-02-25 09:13

Ik vindt het een slag in het gezicht voor iedereen die pas aan de vaart is gaan wonen. Ze stampen een heel winkel plein uit de grond en de belangrijkste winkel uit een stadsregio (een supermarkt) moet sluiten.

Gert Adriaensen
De auteur van deze petitie

#4 Re:

2016-02-25 21:35

#1: -  

 Dat gaan we ook nog doen hoor. En aan de mededingingsraad. 


Gast

#5

2016-03-09 10:41

Leuven is een universiteitsstad, dus ook een diversiteitsstad ... men vindt allerhande exotische restaurants, maar een prachtige supermarkt met degelijke en betaalbare producten en een "chesellich" vriendelijke service, die zou niet mogen blijven? Begrijpe wie kan! Voor Delhaize is het duidelijk nooit genoeg! Ik heb een besluit genomen: Albert Heijn Leuven dicht, ik ook geen klant meer bij Delhaize!!!


Gast

#6

2016-03-09 16:50

Eigenaardig dat mededingingsraad wel tijd heeft voor AH,maar al 66 jaar(!) geen tijd vindt voor wetsvoorstel Philippart(soort antitrustwet).Daar kan men veel nuttigs(financieel)doen.Maar ja,geen tijd.

Gast

#7

2016-03-10 19:16

Ik denk dat deze petitie niet zo heel veel zin heeft, aangezien dit puur een zakelijke beslissing is welke op basis van zakencijfers wordt genomen.
Naar mijn mening moeten we dreigen de Delhaize te boycotten vanaf het moment dat AH dicht gaat.
Dat betekend dus gewoon met z'n allen boodschappen doen bij Cloruyt/Carrefour/Spar/Lidl/Aldi.
Alleen dan doe je AH/DH pijn, daar zijn de beslissers namelijk wel gevoelig voor!
Getekend een Nederlander die al 16 jaar in Leuven woont en het fantastisch vond dat AH met z'n Pindakaas naar Leuven kwam.

Roosdefraine

#8 Mail gestuurd!

2016-03-10 21:11

Als klant van Albert Heijn Leuven, wil ik protest aantekenen tegen de gevraagde sluiting van deze vestiging naar aanleiding van de fusie tussen Delhaize-Ahold.

Dit is de énige AH in mijn regio en door het unieke productaanbod, zou een sluiting van deze winkel mijn productkeuze als consument enorm verminderen.

Door zijn ligging, is deze AH de enige supermarkt die voor mij vlot bereikbaar is en een goede ruime indoor parking heeft, een unicum in de regio. (Je boodschappen worden dus niet nat!)
Die parking is ook superveilig als je met kinderen shopt.

Bij sluiting van AH Leuven, is de dichtstbijzijnde Delhaize supermarkt geen aanvaardbaar alternatief, aangezien deze zich in het autovrije centrum bevindt.

Er bevinden zich al verschillende winkels van Carrefour, Colruyt, Spar, Lidl en Aldi tussen het Engels Plein en de dichtstbijzijnde Delhaize, zodat er allicht voor deze ketens geen reden is om de AH vestiging over te nemen. Er is dus een groot risico dat er géén andere supermarkt aan het Engels Plein zou komen terwijl onze groeiende buurt zeer zeker behoefte heeft aan een supermarkt op deze plaats.

De Albert Heijn van Leuven is een groot pluspunt voor Leuven, het unieke 'Hollands' aanbod er van bespaart me heel wat trips naar Nederland...

Met vriendelijke groeten,

Roos De Fraine-Valembois
Rotselaar

Mace232

#9 In beroep bij Europa

2016-03-15 06:47

Hopelijk kan AH dit aanvechten bij de Europese instanties en is Belgie hier niet (enkel) voor bevoegd. Misschien eingelijk een voordeel halen uit de burocratische compexiteit van Europa...

Gast

#10

2017-01-30 14:01

Geachte,
De supermarkt AH op het Engelsplein moet blijven voor verschillende redenen:
- zeer toegankelijke ondergrondse parking; geen regen, sneeuw, .... ;
- zeer breed voetpad: minder gevaarlijk voor kleine kinderen en voldoende plaats voor de fietsen van de sportieve boodschappendoeners;
- specifieke gezonde hollandse producten die niet te vinden zijn in de andere supermakten;
- het is een multicultureel ontmoetingspunt waar jong (studenten) en oud elkaar treffen;
Wij, de bewoners rond de AH Engels plein, zouden het ten zeerste appreciëren moest deze "toffe" supermark kunnen blijven.
Dank u daarvoor.

Guido De Keyzer.