Koningsdonkstraat mag NIET geknipt worden

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Koningsdonkstraat mag NIET geknipt worden.


Gast

#1

2016-02-29 10:04

Uit respect voor de inwoners uit de straat die daar al jaren wonen..

Gast

#2

2016-02-29 10:12

omdat deze weg in zeer slechte staat is en ook wel een verbindings weg is van gentbrugge naar melle toe

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2016-02-29 10:20



Gast

#4

2016-02-29 10:21

Sinds mensenheugenis is koningdonk de verbindingsweg tussen de Gentbrugse wijken en Heusden. Waar haalt men het recht vandaan om dit gebruik zomaar te verhinderen! Stel a la limite een zone 30 in, maar toch niet knippen!

Gast

#5

2016-02-29 13:48

Omdat de laatste tijd steeds veranderingen gebeuren, die meer slecht doen dan goed.Laat de plaatselijke bevolking eerst eens zijn mening geven, dan pas kan er iets veranderen

Gast

#6

2016-02-29 14:10

Durf te wedden datrWatteeuw nee eens weet waar koningsdonkstraat zichjuist situeert.Hij kan er dus beter afblijven de stomme west-vlaming

 


Gast

#7

2016-02-29 15:18

Ken deze straat al van in mijn jeugd

Gast

#8

2016-02-29 15:21

Groen voelt zich inderdaad 'de koning te rijk' in Gent. Ze doen overal hun zin en SPa huppelt ze kontlikkend na.
Zelfde verhaal met de getijden Schelde. Iedereen in de buurt wil niet liever dan terug water in de Schelde, maar Groen laat iedereen het tegenovergestelde geloven en houdt het project om de Schelde uit te baggeren en terug bevaarbaar te maken tegen.
Dus "STOP DIE GROENE MACHTSGREEP"

Gast

#9

2016-02-29 15:30

Omdat het geen sluipweg is in dergelijke slechte staat en het afsluiten ervan automatisch een nefaste invloed kan hebben op de verkeersdrukte aan de scholen of de bijkomende filevorming naar Heusden toe, dit dan via Brusselsesteenweg en Jules Destreelaan.

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2016-02-29 18:17



Gast

#11

2016-02-29 18:36

Dit is een makkelijke weg tot verbinding met de R4 en de andrre wijken. Men kan paaltjes zetten en bloembakken en 30 per uur signalisatie, zo is het voor fietsers, wandelaars en voertuigen een belangrijke aanwinst.

Gast

#12

2016-02-29 19:01

Ik maak meermaals per week gebruik van de Koningsdonkstraat om naar Heusden,Melle,Merelbeke of Gentbrugge te rijden want dit is een kortere weg dan indien ik langs E.Van Sweedenlaen zou rijden en zo naar de Brusselsesteenweg in de files terechtkom....of langs het dienstencentrum en het Atheneum in de Braemkasteellaan moet rijden en in de ochtendspits van schoolgaande kinderen terechtkom....ik spaar algauw 20 minuten uit door langs Koningsdonkstraat te rijden.

Het wordt tijd dat men werk maakt voor een veilig fietspad,volledig mee akkoord maar zet een signalisatiebord met snelheidsbeperking zone 30 en  de automobilisten kunnen gewoon verder gebruik maken van deze reeds jarenlange toch wel belangrijke doorgang!

 


Gast

#13

2016-03-01 16:44

Ik werkte 21 jaar op Sancta Maria Gentbrugge en vanuit Heusden is dit de kortste en veiligste weg naar school. Nooit files... terwijl op de Heusdenbaan, dagelijks de files groeien en ik meer dan 10 minuten aanrijtijd heb om via de Jules Destréelaan dit traject te doen. Indien de straat geknipt wordt, zal iedereen dit tijdverslindend traject moeten doen en voorbij de school in Hazenakker rijden... ook daar is het 's ochtends al druk genoeg... Het is en blijft de meest veilige en rustige weg om o.a. naar Gentse ring te rijden... enz...

Gast

#14

2016-03-04 13:35

Ik gebruik die weg weinig, o.a. omdat ik veel met de fiets rijd, maar als ik naar Heusden moet is dit voor mij een veel kortere weg. Minder rijden = minder vervuiling.
Dit is een veel handigere en veel rustigere weg. Ik kom daar weing andere weggebruikers tegen (ervaar het zeker niet als sluikweg). De natuur alleen al zet mij ook aan kalmer te rijden als ik via die weg naaar Heusden of terug huiswaaarts rijd

Gast

#15

2016-03-04 16:17

omdat knippen geen goed idee is. moeilijke doorstroming is beter dan knippen

Gast

#16

2016-03-18 09:25

-Omdat dit een van de laatste kasseiwegen is hier bij ons waar geen enkele autochtone Gentbruggenaar naar vraagt om geknipt te worden. Dit zal weeral een verzoek zijn van die allochtone (bak-)fietsorde.
-Omdat dit weer een absurd idee is van Watteeuw, ik denk dat hij die kasseibanen haat vanuit zijn jeugd want in het West-Vlaanderen vanwaar hij komt (of buitengesmeten is) waren dat allemaal dergelijke 'boerenwegels'.
-Bedankt groene en collaborerende rooie rakkers om niet enkel Gent centrum maar nu ook al de rand naar de kloten te helpen, ROT OP ! ! !

Gast

#17

2016-05-23 19:06

de koningsdonkstraat knippen is geen optie, zo zullen andere straten overdruk geraken om naar heusden te rijden. laat alles in zijn originele staat . Er is in Gentbrugge al zodanig veel veranderd en niet altijd ten goed .