Hoge Raad moet optreden tegen vechtscheidingen!

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Hoge Raad moet optreden tegen vechtscheidingen!.


Gast

#1

2016-03-01 09:45

Ik huil om de besluitvorming van de RECHTERLIJKE MACHT
daarom sluit ik mij bij deze petitie van ganse harte aan !!

Gast

#2

2016-03-01 17:49

Ik zou de petitie willen aanvullen cq willen corrigeren dat ´ondertekenaars pleitten voor nieuwe werkwijze: handelen volgens ´het recht´ i.p.v. de wet!

Uitleg hierover vind je het hart van mijn boek ´Kind waar ben je´.

Mr bc George Westerduin

Gast

#3 Re:

2016-03-01 18:26

#2: -  

George, mijn betoog is: de wet is goed. De wet is recht en rechtvaardig, maar de praktijk deugd niet.

Tuchtrecht is PUBLIEKrecht, maar wordt als PRIVAATrecht uitgevoerd.

Dat PUBLIEKrecht is overal terug te vinden en bewijs van het PRIVAATrecht handelen ook.

Al die juristen geloven dat de wet gerepecteerd wordt, kijk naar de voorbeelden op mijn website, op banaal niveau is dat niet het geval.


Gast

#4

2016-03-03 20:14

Goeie zaak om onrecht uit te bannen.

Gast

#5 Re: Re:

2016-03-10 10:19

N#3: - Re:  

Nogmaals, Recht is o.a. wel wet, maar wet is nog geen ´recht´ en zeker niet altijd´rechtvaardig´...Dat laatste kan ook niet vanwege het´multi interpretabele´ van een wetstekst (grammaticaal, teleologisch etc...) en de functie van de rechterlijke macht de wet in de praktijk vaak aan te moeten vullen dan wel uit te leggen middels haar jurisprudentie. Verder leg ik dit uit in mijn boek ´Kind waar ben je´ onder de hoofdstukken ´aards recht´.