Albert Heijn Leuven moet blijven

Albert Heijn Leuven moet blijven / Mededelingen / Update: Laatste "call to action" vòòr definitief besluit Mededingings Authoriteiten / Opmerkingen


Gast

#1

2016-03-14 19:05

Heb de mail verstuurd!!!

Gast

#2

2016-03-15 05:32

Als klant van Albert Heijn Leuven, wil ik mijn protest aantekenen tegen de gevraagde sluiting van deze vestiging naar aanleiding van de fusie tussen Delhaize-Ahold.

Dit is de énige AH in mijn regio en door het unieke productaanbod, zou een sluiting van deze winkel mijn productkeuze als consument enorm verminderen.

Door zijn ligging, is deze AH de enige supermarkt die voor mij vlot bereikbaar is.

Bij sluiting van AH Leuven, is de dichtstbijzijnde Delhaize supermarkt geen aanvaardbaar alternatief, aangezien deze zich in het autovrije centrum bevindt.

Er bevinden zich al verschillende winkels van Carrefour, Colruyt, Spar, Lidl en Aldi tussen het Engels Plein en de dichtstbijzijnde Delhaize, zodat er allicht voor deze ketens geen reden is om de AH vestiging over te nemen. Er is dus een groot risico dat er géén andere supermarkt aan het Engels Plein zou komen terwijl onze groeiende buurt zeer zeker behoefte heeft aan een supermarkt op deze plaats.


Gast

#3

2016-03-15 09:46

wij gaan al jaren of naar nederland voor de AH, later naar antwerpen, beveren of st. truiden,
wij waren dus supertevreden met een lokale ah (hebben daar ook lang om gevraagd) als die weer sluit gaan wij weer rijden,
maar of dat goed is voor de stad leuven betwijfelen wij. deze is werkelijk onbegrijpelijk! die AH is zelfs te klein en nu zou die
helemaal verdwijnen? samen met boortmeerbeek die dan voor ons het tweede alternatief zou zijn!
Buurvrouw

#4 AH Leuven moet open blijven

2016-03-15 20:14

Uitgebreide, persoonlijke mail verstuurd!

Fingers crossed!!