Geen vluchtelingen en moskee in Ninove!

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Geen vluchtelingen en moskee in Ninove!.


Gast

#51

2016-04-02 14:10

salon is vol !!!dixit Pim Fortuyn zaliger !

Gast

#52

2016-04-02 14:42

dit is ons land !!!!

Gast

#53

2016-04-02 16:11

Uit lijfsbehoud voor mijn kinderen en kleinkinderen

Gast

#54 Re:

2016-04-02 18:33

#51: -  

 Wat heeft Pim Fortuyn met Ninove te maken? Wat volgt? Citaten van Mao, Benito Musolini, Nelson Mandela? Die domme Hollanders menen zich ook overal mee te moeten bemoeien.


Gast

#55

2016-04-02 19:41

om dat hier geen moskee thuis hoort en vluchtelingen ook niet,genoeg is genoeg

Gast

#56

2016-04-03 06:47

We hebben al genoeg toegelaten!!! Wij hebben ons steeds moeten aanpassen! Genoeg is genoeg !!
outer

#57

2016-04-03 08:29

6894 mensen hebben in 2012 op forza ninove gestemd dit is de grootste partij van ninove daarom geen moskee geen vluchtelingen 

outer

#58

2016-04-03 08:33

Was nog vergeten zeggen t liefst van al allemaal buiten ja 


Gast

#59 Re:

2016-04-03 09:26

#58: outer -  

 Kijk, en dat zeggen wij nu van geteisem als u.


Gast

#60 Re: Re:

2016-04-03 10:23

#59: - Re:  

 Moslimvriendje


Anonymous

#61 Re: Re: Re:

2016-04-03 22:27

#60: - Re: Re:  

 En daarmee bewijs je dus zijn gelijk. Want alleen geteisem begint meteen met termen te smijten die hijzelf aanstootgevend vindt.


Gast

#62

2016-04-03 22:58

Nu meer dan ooit!!!

Gast

#63

2016-04-04 06:46

Omdat dit mijn geboorteplaats is en ik tegen de bouw ben van de moskee.wij moeten ook geen kerk gaan bouwen in hun land.als ik nu naar Ninove kom voel ik mij een vreemde in mijn stad

Gast

#64

2016-04-04 09:50

Ik zal zeker niet zeggen dat het allemaal slechte mensen zijn, maar wij moeten ervoor opdraaien, wij moeten ervoor betalen. En als je ziet hoe het allemaal gaat de laatste tijd.. Sta ik met HEEL veel plezier hier achter.

Gast

#65

2016-04-04 09:53

Omdat wij Belgen ervoor gaan werken om hun te onderhouden.. En wat krijgen we terug??
Pseudo Niem

#66

2016-04-04 18:20

Dat mensen zo onverdraagzaam kunnen zijn, dat gaat er bij mij niet in... Welke onnozele argumenten hier worden aangehaald, de meesten hebben zelfs niks te maken met geloof. Diep triest word ik hiervan. Heb elkaar lief mensen! Want liefde, dat is wat we nodig hebben, i.p.v. vooroordelen en haat. Het is door haatdragende mensen dat er dingen gebeuren zoals de gebeurtenissen van 22 maart ll.

https://www.youtube.com/watch?v=cSamXfBgOsY

 

 

 


Gast

#67

2016-04-04 18:42

genoeg is genoeg ! Waar onze ouders en voorouders voor gevochten hebben , moeten we beschermen !

Gast

#68

2016-04-04 18:51

Dat het zo niet meer verder kan gaan. Er moet iets aan gedaan worden.

Gast

#69 Re:

2016-04-04 22:01

#67: -  

 En waar hebben hun ouders en voorouders voor gevochten? Moet dat genegeerd worden? Waarom mochten zij dat niet beschermen? Of weet je nu plots niet meer waar ik het over heb? Als dat zo is, dan heb je nooit geweten waar het over gaat en kakel je dus als een kip zonder kop.

Verdiep je eens in de geschiedenis van de mensheid en staar niet alleen naar je eigen navel!


Gast

#70

2016-04-04 22:15

"Forza Ninove stelt vast dat Europa overspoeld wordt door een nooit geziene stroom vluchtelingen."

Hoe stelt u dat vast? Wat zijn uw criteria van "overspoeld worden"? Waarom denkt u dat die "nooit gezien" is?

"We stellen ook vast dat er honderdduizenden economische vluchtelingen Europa en ons land willen binnenkomen, om er te kunnen genieten van het sociaal systeem."

Waarop baseert u die vaststelling? Wat zijn uw criteria voor "economische vluchtelingen"? Wat noemt u "genieten van ons sociale systeem"? Bedoelt u daarmee dat ons sociale vangnet dermate ruimhartig is, dat mensen bereid zijn om daarvoor huis, haard en familie achter te laten, mensenhandelaren duizenden euro's te betalen en een levensgevaarlijke overtocht van duizenden kilometers te maken en daarbij nooit zeker te zijn of ze hier wel zullen geraken? Spreek eens met iemand die moet rondkomen van een sociale uitkering in ons land en vraag hem/haar hoe geweldig die uitkering is. Vraag hem of haar ook eens of die voor vijf euro meer per week een bereid zou zijn een dergelijke tocht te maken.

"Bovendien hebben de recente aanslagen aangetoond dat de veiligheidsdiensten er maar niet in slagen om te verhinderen dat er Syrië-strijders en andere Jihadi's ons land binnenkomen via deze vluchtelingenstroom."

Niet correct. De recente aanslagen hebben dat niet aangetoond. Wel is duidelijk dat ALLE plegers van deze aanslagen van geboorte Belg of Fransman zijn of hier al zeer lange tijd wonen. Zij hebben met de vluchtelingenstroom dus helemaal niets te maken. Waarom wilt u een groep mensen die heel hard hulp nodig heeft die hulp onthouden omdat u een niet-bestaande link met terroristen ziet?

"Er zijn genoeg onschuldige doden en gewonden gevallen. We moeten nu in eerste instantie inzetten op de veiligheid van onze eigen bevolking. Dit kan alleen maar door een waterdichte immigratiestop."

Gezien bovenstaand is uitgelegd dat de terrorisische aanslagen op geen enkele wijze iets te maken hebben met de komst van vluchtelingen en de plegers van die aanslagen altoos al Belg of Fransman waren, is uw conclusie dat de veiligheid van de eigen bevolking alleen maar gegarandeerd kan worden door een immigratiestop dus volstrekte nonsens.

Ik adviseer "Forza Ninove" om eens te beginnen met de juiste feiten op een rijtje te krijgen en vervolgens het gezonde verstand te gebruiken om daaruit conclusies te trekken. Vooralsnog maakt u zich alleen onsterfelijk belachelijk.


Gast

#71

2016-04-05 08:36

Eigen volk eerst ! Wij zitten hier in België en niet in een of ander apenland !

Gast

#72

2016-04-05 12:27

Omdat ze geen respect hebben voor de kansen die ze krijgen en onze vredelievende manier van leven die ook gebaseerd is op werken en zo een bijdrage te leveren aan onze maatschappij. Zij maken ons alleen maar armer en werken zo onze vooruitgang en de mooie toekomst van onze kinderen tegen. Dan zwijg ik nog over de criminaliteit en hun reacties op de aanslagen. T is genoeg geweest. Tijd voor verandering.

Gast

#73 Re:

2016-04-05 18:05

#72: -  

 Waarom denk jij dat "zij" zoveel op jou lijken?


Anonymous

#74 Re:

2016-04-05 20:47

#70: -  

 Prima argumenten. Zo kan iedereen duidelijk zelf zien dat deze petitie nergens op slaat en zelfs mensonterend en tegenwettelijk is. Frappant dat 450 mensen in al hun domheid toch tekenen. Ik houd mijn hart vast voor Vlaanderen.


Gast

#75

2016-04-05 20:48

stop de islamisering van onze samenleving ...