Ik voel me als homo of biseksuele man gediscrimineerd.


Gast

#1

2016-04-23 10:03

Jammer dat we nog geen bloed mogen geven
Peter & John

#2 Re:

2016-04-23 10:29

#1: -  

 Inderdaad, teken daarom nu deze petitie!


Gast

#3

2016-04-23 10:45

Omdat er Wel van de homoseksuelen verwacht wordt dat we organen doneren, maar geen bloed mogen geven

Gast

#4

2016-04-23 10:48

Ik heb deze petitie ondertekend omdat er in de wet inderdaad uitgegaan wordt van verkeerde veronderstellingen, terwijl wetenschappelijk onderzoek volgens mij ver genoeg staat om snel en efficiënt - en vermoedelijk ook zonder al te veel meerkost - élk bloedstaal grondig genoeg te analyseren... Ik was zelf bloeddonor maar sinds mijn outing wordt het mij niét meer toegestaan om mijn medemens in nood te helpen... Jammer dat deze wet nog bestaat...

Gast

#5

2016-04-23 11:42

Omdat ik vind dat er geen enkel mens mag gediscrimineerd, zeker niet als je er levens mee kan redden ..

Gast

#6

2016-04-23 11:51

Ik was vroeger donor tot in 1997 tot ik uit de kast kwam.
Nu doe ik aan samesex dancing met mijn partner, en ook daar voelen we discriminatie, want niet bij alle organisaties kunnen we dansen samen met de paren man/vrouw. Bij verschillende organisaties staat nog steeds in het reglement dat een paar met bestaan uit een man en een vrouw ipv een leider en een volger .

Gast

#7

2016-04-23 12:29

Hallo Allemaal!

Laten we er voor zorgen dat iedereen gelijk is in deze samenleving!! Niemand kan en mag iemand veroordelen. Op zijn of haar geaardheid, geloof of wat dan ook!!! Wil je een betere samenleving. Begin dan bij je zelf. Laten we lief zijn voor elkaar

Gast

#8

2016-04-23 14:26

Waarom gaan ze terug naar de jaren <$)-$%> waar ook bepaaldde groepen werden gediscrimineert ook de gay-community.Was het geen HETERO-PERSOON die deze ziekte veroorzaakt heeft.Hoe minder bloed men geeft hoe minder personen geholpen kunnen worden.slechtte zaak van ....ga zo door ,en vooral met de tegenwoordige technieken zal dit bedrijf ver komen.ONSMAKELIJK WORDT JE ER VAN.

Gast

#9

2016-04-24 10:04

Omdat uitsluiting discriminatie is - omdat er ondertussen al tientallen landen zijn zonder verbod - al hebben sommigen daarbij wel belachelijke voorwaarden zoals 1 jaar geen seks - maar enkele andere landen hebben geen voorwaarden dat moet ook mogelijk zijn in Belgie

Gast

#10

2016-04-25 20:41

Bloed moet altijd goed onderzocht worden voor 2000 percent of meer ook voor andere ziekten alvorens het aan een ander persoon word toegediend! Homo of hetero dat maakt geen verschil !!
Ik ben een homo man en ga met deze discriminatie niet akkoord we hebben de zelfde rechten!!