stop zinloos geweld en de wet lejeune

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie stop zinloos geweld en de wet lejeune.


Gast

#1

2011-07-22 14:18

Faack wukke ziejke mensn da eigluk ! de goeie mensn goan weg , Mo die klootzakn blufn levn ! Da zoet zeve de kop in moetn geschoten worden voe zukke dingen, voe verkrachters under pik der af , voe schoepers under handn en voe moordenaars ziedr doodschieten .. wufere mensen dan er eigluk ng op de wereld zien , jzoe benauwd en voe butn te goan ;s shitn !
tja

#2

2011-08-04 21:51

De nabestaanden hebben levenslag EN DE DADERS VERDIENEN DAT!
Kijk a.u.b. ook op onze petitie http://www.petities24.com/misstanden_jeugdzorg
jennifer genot
De auteur van deze petitie

#3 Re:

2011-08-07 13:36

#2: tja -  

 bij deze teken ik heel graag u petitie

groetjes jennifer


Gast

#4 reactie op 1

2011-08-14 00:52

naah slecht idee kijk tim v. werd ook beschuldigd en is nu vrij... dus ging U een moordenaar zijn.. al u ze geen kans meer geeft.. kopn moen geschoten wordn?.. maar ja.. wie zonder zonder zonden is werpt de eerste steen...de tijd zal uitwijzen wie schuldig is en wie niet..
ik wens de ouders veel sterkte toe..als iedereen zo denkt dan kunnnen we de werled niet veranderen... mensen opsluiten heeft geen zin.. het maakt de mensen nog gekker.. en worden dan weer gelost in de maatschappij..wat ik nog steeds nie kan begrijpen...veel sterkte toe gewenst

Gast

#5

2012-11-05 20:23

heel veel sterkte met deze actie
het is inderdaad ongelofelijk dat misdadigers eerder vrij komen wegens goed gedrag.
ze moeten de straffen voor zulke misdadigers met 20 jaar verhogen

Gast

#6

2014-06-02 13:21

Terug een daad van zinloos geweld! RIP Mikey Peeters en alle andere slachtoffers. Dit moet stoppen!