Ja!! Voor een AZC in 's-Gravenpolder!

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Ja!! Voor een AZC in 's-Gravenpolder!.


Gast

#1 NEE AZC

2016-06-17 12:21

Zal je niet eens snel deze petitie stoppen?


Gast

#2

2016-06-17 12:55

Ja voor azc

Gast

#3

2016-06-17 13:05

Omzien naar elkaar....Mijn naaste lief te hebben ongeacht huidskleur en religie

Gast

#4

2016-06-17 14:04

https://www.opendoors.de/

Onderzoek is in het Duits en Engels te downloaden op deze website. Of Google naar: 'Religiös motivierte Übergriffe gegen christliche Flüchtlinge in Deutschland', of: 'Religiously motivated attacks on Christian refugees in Germany'

https://www.youtube.com/watch?v=2mTUuCjj-2Q 

Bovenstaande is een onderzoek en persconferentie van Open Doors. Open Doors is zeker niet anti-moslim, ze helpen de vluchtelingen zelfs, maar dat weerhoudt ze er niet van aan de bel te trekken als het gaat om radicale moslims die andere geloven niet tolereren. Ze zeggen ook dat we niet alle moslims verdacht moeten houden, maar dat we wel realistisch moeten blijven en onder ogen zien dat de meeste vluchtelingen komen uit landen waar een zeer radicale Islam aangehangen wordt. Daar ben ik het van harte mee eens! We moeten deze mensen goed behandelen! Maar dat betekent niet dat we naïef moeten zijn. 

Uit de enquete is gebleken dat 75% van de ondervraagden (verspreid over meerdere AZC's, het is een systematisch probleem) die de islam niet aanhingen, herhaaldelijk te maken hebben gehad met bedreigingen en vervolging. 37% van die ondervraagden kreeg zelfs doodsbedreigingen aan hen en/of hun famillie. 

We moeten de waarheid onder ogen zien, en inzien dat zo'n groot aantal, 300-500 mensen met waarschijnlijk dezelfde ideologie, onaanvaardbaar is. Het is onverantwoordelijk wanbeleid aan de kant van de gemeente, dat ze zo'n klein dorpje als 's-Gravenpolder, daarmee opzadelen. 

...........................

Bovenstaande heb ik bij nee AZC 's-Gravenpolder gezet. 

Ik steun deze petitie dan ook niet, ik heb niet eens een probleem met een AZC an sich, maar wel met 300 mensen op een dorp van 4600. Met 50-100 zou ik blij zijn. 


Gast

#5 Re:

2016-06-17 16:17

#4: -  jammer, ik ben van mening dat de aantallen er absoluut niet toe doen. Er zijn genoeg andere onderzoeken die dit soort propaganda tegenspreken. Een dorp als s-Gravenpolder zal zijn naastenliefde kunnen tonen op deze manier. Een kans die we niet moeten laten liggen! 

 


Anonymous

#6 Re:

2016-06-17 16:26

#4: -  

 Wedden dat u bij 100 personen hetzelfde bezwaar zou laten horen?


Gast

#7

2016-06-17 16:58

Omdat ik me het lot en de toekomst van mensen die zoveel meegemaakt aantrek. Kom zelf uit Zeeland. Gezien de christelijke bevolkings samenstelling inZeeland kan de omvang van vluchtelingen geen probleem zijn. Doe het goed, wees medemens ❤️

Gast

#8

2016-06-17 20:05

Het is toch belachelijk als je vluchtelingen voor oorlogsgeweld niet wil opvangen. Daarnaast geeft een groot deel zelf aan dat ze weer terug naar Syrië gaan als de humane situatie daar verbeterd is.

Gast

#9

2016-06-17 20:28

De wereld is van iedereen!
1Love✌

Gast

#10

2016-06-17 21:40

Ik onderteken deze petitie uit humanitaire overwegingen.

Gast

#11 Re: NEE AZC

2016-06-17 22:42

#1: - NEE AZC 

 

Christenen uit boot geduwd door moslims

De Italiaanse politie heeft vandaag vijftien Afrikaanse bootvluchtelingen gearresteerd. De mannen, allen moslim, worden ervan verdacht twaalf christelijke medevluchtelingen op volle zee overboord te hebben gegooid. Alle twaalf zouden zijn verdronken.

17 april 2015, 06:30

Gast

#12 Re:

2016-06-17 22:45

#2: -  

 syrische asielzoeker ontevreden met gekregen woonhuis

  

 


Gast

#13

2016-06-17 22:51

 







 

 

NIJMEGEN -  Een groep van ongeveer 20 vluchtelingen, die vrijdagmiddag was aangekomen in kamp Heumensoord bij Nijmegen, is kort na aankomst weer vertrokken. De mensen waren ontevreden over de vrijdag geopende opvanglocatie.

Gast

#14

2016-06-17 22:54

Omdat het belangrijk is dat vluchtelingen opgevangen worden. Niet alleen in andere gemeenten, ook in die van mij.

Gast

#15 Re:

2016-06-17 22:57

#2: -  

 

Gezondheidszorg

Het COA sluit de zorgverzekering af voor asielzoekers. Omdat ze meestal weinig geld hebben,hoeven ze geen eigen bijdrage te betalen. Ook geldt voor hen geen eigen risico.

 

hoezo oneerlijk


Gast

#16 Re:

2016-06-17 22:59

#3: -  

 klopt, maar dat kan ook anders. en op andere plek, en alleen met mensen die respect tonen voor hun medemens

Gezondheidszorg

Het COA sluit de zorgverzekering af voor asielzoekers. Omdat ze meestal weinig geld hebben,hoeven ze geen eigen bijdrage te betalen. Ook geldt voor hen geen eigen risico.


Gast

#17 Re: Re: NEE AZC

2016-06-17 23:00

#11: - Re: NEE AZC 

 Hoeveel geld krijgen asielzoekers in Nederland?

Een asielzoeker krijgt bij aankomst onderdak, maaltijden en zaken zoals zeep, toiletartikelen en wasmiddel. Tijdens de asielprocedure ontvangt een asielzoeker maximaal € 58 per week voor eten, kleding en zakgeld voor andere uitgaven.

 

weggegooid geld dus


Gast

#18 Re: Re: NEE AZC

2016-06-18 06:26

#11: - Re: NEE AZC 

 Ik stel het sturen van propaganda niet op prijs. Tenslotte bestook ik uw petitie ook niet. Laten we elkaar respecteren en accepteren dat we er een  andere zienswijze op na houden. Discussies zijn prima maar wel graag op niveau.


Gast

#19

2016-06-18 08:16

Dat mensen moeten vluchten is érg genoeg. Hen opvangen is toch wel het minste dat wij kunnen doen. Omdat het gaat om veel mensen, graag op veel plaatsen centra van beperkte omvang.

Gast

#20

2016-06-18 09:03

Laten we deze lieve moslims vooral toelaten in 's-Gravenpolder: 

nos.nl/artikel/2111893 

Het is toch onchristelijk om rustig verder te willen leven en je dochters te beschermen tegen dit soort lieve moslims? Deze mensen komen uit een oorlog (al weten we niet wie het zijn) dan moeten we ons land toch wel aan ze weggeven want ze zijn zo zielig.. 

Nee, nee, nee, christenen willen ook zonder gevaar verder kunnen leven. Het is hoogst onchristelijk om zo roekeloos om te gaan met de veiligheid en cohesie van de samenleving. 


Gast

#21 Re: Re:

2016-06-18 09:08

#5: - Re:  

 U kunt wel roepen dat er 'genoeg onderzoeken' zijn die dit soort 'propaganda' tegenspreken, maar dan wil Ik graag dat u deze twee statements ook onderbouwt:

1. Dat er genoeg onderzoeken zijn die het tegenspreken.

2. Dat dit onderzoek propaganda is.

 


Gast

#22

2016-06-18 09:56

Ik vraag u om te stoppen. Ik ga op deze manier geen discussie aan. Laten we netjes blijven.


Gast

#23

2016-06-18 11:48

Prima, tegenwicht bieden tegen de nee-geluiden!

Gast

#24

2016-06-19 04:43

Steun is vanzelfsprekend.

Gast

#25

2016-06-19 18:31

het is nodig om zoveel mogelijk mensen op een menswaardige manier op te vangen dit kan ons zelf overkomen en daarvoor pleit ik dus voor mensen te helpen , want dat zijn ze in mijn ogen mensen in nood en voor de vlucht om hun eigen leven te redden en een nieuw leven te beginnen ...hoe zou je zelf zijn???

Ben zelfs bereid mensen onderdak te geven in mijn eigen huis maar alle regeltjes die de europese regering opstelt maakt dit onmogelijk zelfs voor kinderen die zonder begeleiding hier in europa toekomen word dit als een maffia praktijk gehandeld en zijn deze kinderen zelfs niet meer opspoorbaar  dit is het resultaat van een onmenselijke regeringen in heel europa !!! ben zo kwaad echt waar !!