huurcontracten afschaffen waar geen huisdieren toegelaten zijn

Maryam
Gast

#426

2016-08-21 10:24

Ik vind ook dat er dieren mee moeten kunnen verhuizen ,want die horen nu eenmaal bij het gezin.Die verkoop je niet zomaar of laat ze los lopen als je moet verhuizen .Ik heb dit zelf ook ondervonden ,wij moesten verhuizen naar een te dure woning .Want onze honden mochten niet mee in vele huizen die te huur staan ,belachelijk vind ik dit .
Afschaffen !!!

dadyloti

#427

2016-09-12 10:49

Dieren zijn beter dan mensen!!

Gelukkig had ik een huisbaas die wel graag dieren ziet!

Maar welke huisbaas kan mens en dier uit elkaar halen? dan heb je geen gevoelens en handel je uit eigenbelang!


Gast

#428

2016-09-29 09:07

ik heb zelf twee katten en vind het belachelijk dat je je huisdieren weg moet doen voor een nieuwe woning zou dit zelf nooit doen zou het dan eerder voor het gerecht laten komen want dit is niet menselijk.
je doet je kinderen toch ook niet weg als je die niet mee mag nemen

Gast

#429

2016-09-30 09:54

ik vind dat iedereen recht heeft op een woning ongeacht of je in bezit bent van huisdieren of niet.
Huisdieren hebben evenveel recht om in een woning te zijn als wij mensen dat mogen zijn.

Gast

#430

2016-10-31 18:18

omdat ik zelf 4 honden heb en huurder ben en het inderdaad niet gemakkelijk is om iets te vinden. zelfs bij het ocmw ben je niet welkom om iets te huren als je huisdieren hebt. een echt schandaal, ware discriminatie. mijn oudste hond is 13 jaar, het is toch niet evident om hem te moeten wegdoen omdat de eigenaren geen huis willen verhuren omdat je honden hebt. als je al zolang een dier hebt is het als een familielid; je doet je kinderen toch ook niet weg en die kunnen ook veel stuk maken. mijn honden hebben nog niets stuk gemaakt