Geen megamoskee aan de Noorderlaan in Antwerpen!

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Geen megamoskee aan de Noorderlaan in Antwerpen!.


Gast

#151

2016-10-25 14:59

Omdat er in ons land geen moskee hoeft te staan, er staan ook geen Katholieke kerken in de moslimlanden !! Waarom zijn die hier overal baas ? Wordt het niet eens tijd dat de overheid maatregelen treft inzake het aanpassen of opkrassen ? Wij gaan vervreemden in ons eigen cultuur, scholen worden moslimscholen overal worden we overdonderd met overlast van moslims, gelijk waar ze komen wordt het onveiligheidsgevoel groter, en dan vragen ze nog hoe dat zou komen ?? Sorry hier kan ik niet mee leven !!!

Gast

#152

2016-10-25 15:07

hetb geeft problemen zie maar naar zwijndrecht geen parkingplaatsen en respect voor de geburen

Gast

#153

2016-10-25 16:17

De meeste religies verheerlijken geweld en oorlog.
Afbouwen dus ipv nieuwe bouwwerken weg te zetten.

Gast

#154

2016-10-25 16:36

Islam is geen religie, maar een Arabische doctrine die op geweldadige wijze wereldoverheersing nastreeft, en zich verhuld onder een dun laagje religieuze verf.

Islam zou derhalve verboden moeten worden. Een moskee is een plek waar van uit het kwaad van de islam verder verspreid wordt. Zowel door indoctrinatie van haar primaire slachtoffers, de moslims, inzameling van geld voor kwalijke islamitische projecten elders en soms zelfs voor directe ondersteuning van gewelddadigheden. Dit zijn alle feiten waar bewijzen van zijn.

Elke moskee is dus een bedreiging voor onze Westerse vrijheid, zeker als die in onze directe omgeving staat.
Daar islam geen echte godsdienst is, maar een geweldsdoctrine, is de wet op de vrijheid van godsdienst niet van toepassing op deze aanvraag.

Ik mag dan ook hopen dat u deze realiteit onder ogen ziet en van de bouw van moskeeën afziet.

Aanvullende informatie kunt u ook vinden op www.thereligionofpeace.com

Dank u voor uw aandacht en begrip.

Gast

#155

2016-10-25 16:37

Komaan zeg,genoeg is genoeg.

Gast

#156

2016-10-25 16:39

Ben die overheersing en opdringerigheid van de moslims beu.Ze komen hier parasiteren en hun wetten opleggen.Het is ons land.De politici zijn te laf om te reageren.

Gast

#157

2016-10-25 16:43

weg met elke moskee

Gast

#158

2016-10-25 16:50

Stop de omgekeerde kruistochten! Aanpassen of wegwezen!


Gast

#159

2016-10-25 17:24

omdat ik tegen het geloof ben alle vormen ervan want dat berooft de mensen van hun gezond verstand ik ben ook buurtbewoner en ik wil niet op een moskee zitten te kijken als ik er voorbij kom dagelijks en natuurlijk ook onze normen en waarden niet te verloochenen want als dit voortgaat verliezen we onze eigenwaarde en zeker die van vrouwen


Gast

#160

2016-10-25 17:33

Gewoon stoppen met de moskee,

Gast

#161

2016-10-25 17:39

In Roeselare zijn eveneens plannen voor een nieuwe moskee ; net zoals in Kortrijk waar een supermarkt moet plaatsmaken voor een supermoskee. En wéérom vindt de Belgische overheid het een zéér goed idee dat de belastingbetalende (autochtone) burger hiervoor mee betaalt, zonder dat die er ook maar iets voor terugkrijgt. Gewoon, uit "pure solidariteit" met alles en iedereen die geen vlaming is.(Als dit geen xenofilie is ...)
De idee van sociale zekerheid dat na WOII is ontstaan is prachtig, maar de omvang van solidariteit die wordt geëist (niet gevraagd maar geëist !) van de hardwerkende burger is gigantisch....Het huidig sociaal zekerheidssysteem is volgens mij aan een grondige herziening toe : Solidariteit met wie het écht (maar dan ook écht) nodig heeft, met voorrang aan de noden van het EIGEN volk !

oh ja, voor het geval "Allah de Verhevene" deze commentaar zou lezen : ik vermoed dat hij geen huis zal bouwen voor mij in het paradijs, zoals beloofd in de flyer ... :)-


Gast

#162

2016-10-25 17:54

Omdat een moskee niet thuis hoort in ons land.

Gast

#163

2016-10-25 17:57

Genoeg is genoeg...voor een moskee ( met dank aan de Belgische staat) is er geld...voor de Vlaamse daklozen of minderbedeelden nie? Sorry maar GENOEG IS GENOEG !!!

Gast

#164 Nee geen Moskeen meer ,

2016-10-25 18:06

Zelf ben ik een Belgische vluchteling die al een aantal jaren buiten Europa woont. Ik ben geboren in Belgie en blank! Wie is hier de echte vluchteling, wij worden uit ons land gepest! Ik kom ieder jaar terug voor enkele maanden werk maar al 3 jaar geen werk. Ons jobs worden in gepald door vreemden ,je moet maar eens kijken hoeveel er aan de stad zelf werken . Nu gaat men nog moskeen bouwen voor de moslims,kunnen wij bij hun kerken bouwen, nee! Van de zomer heb nog nooit zoveel vreemde gezien in (ons)Antwerpen. S,avonds kan je niet meer buiten, onveiligheids gevoel.Ik heb echt schrik in Belgie! De ministers sliepen voort,en speelde met hun telefoontje in het parlement. Steun aan  Het Vlaams Belang.


Gast

#165

2016-10-25 18:09

de realiteit heden ten dage bewijst dat integratie een lege doos is.Ik denk dat de islamcultuur en de europese levenswijze niet met elkaar verenigdbaar zijn.Een moskee bijbouwen zou weer een nieuw getto veroorzaken wat om problemen vragen is.In belgie geboren islamieten zijn nog altijd geen europeanen.Een hondenpuppy dat in een paardenstal geboren wordt is ook geen paard!

Gast

#166

2016-10-25 18:14

Omdat intregeren begint bij het aanpassen aan onze stijl van leven, niet de hunne willen opdringen, opzouten met die handel terug naar de zandbak vanwaar ze gekomen zijn !

Gast

#167

2016-10-25 18:32

Vlaanderen Vlaams !!!
Eigen volk en gebruiken eerst !!!

Gast

#168

2016-10-25 18:40

Geen moskee meer in Antwerpen er zijn er al te veel

Gast

#169

2016-10-25 19:04

Ik vind het zeer belangrijk op te komen voor onze eigenheid, en moskeeën, en zéker megamoskeeën, horen niet bij onze cultuur. Kerken worden in Islamitische landen ook (meestal) niet getolereerd!

Gast

#170

2016-10-25 19:09

Ik vind het zeer belangrijk op te komen voor onze eigenheid. Moskeeën, en zéker megamoskeeën horen niet bij onze cultuur.
Katholieke kerken worden in islamitische landen (meestal) ook niet getolereerd, en al zeker niet gesubsidieerd!

Gast

#171

2016-10-25 19:33

Genoeg is genoeg. Dit is ons land.Als die islamieten moskees
willen , dat ze het in hun land neerpoten
M.V.G. Milo.

Gast

#172

2016-10-25 19:42

vrienden wonen daar in de buurt

Gast

#173

2016-10-25 19:59

ik voel me niet meer thuis in mijn eigen stad !

Gast

#174

2016-10-25 20:18

Staan er nog geen genoeg!!!

Gast

#175

2016-10-25 21:05

islam is onverenigbaar met ons verlichtingsdenken en een bedreiging voor ieders individuele vrijheden. Moskeeën faciliteren dit achterlijk geloof en werken zo een verdere islamisering van het het europees continent in de hand.