Aangifte tegen Mevrouw Sylvana Simons wegens haatzaaierij


Gast

#9051

2016-12-19 17:26

Om dat ik tegen discriminatie ben

Gast

#9052

2016-12-21 21:49

Deze vrouw is gestoord
Bram

#9053

2017-04-12 16:19

Stop deze muts in een zeecontainer, hang haar onder een heli, ga boven de oceaan vliegen en ik zal het touwtje lostrekken. Zou al een mooi begin zijn.

Natascha Verkuijck

#9054

2017-05-28 13:45

Deze kale stinkneger moet zo snel mogelijk uit Nederland verdwijnen. Ze is erg racistisch

david stewart

#9055 lainatarjous

2017-05-30 14:55

#9054: Natascha Verkuijck -  

 

Hallo,

Solliciteer voor een snelle en handige lening om rekeningen af ​​te betalen en om een ​​nieuw financieel project te starten tegen de goedkoopste rentevoet van 2%. Contacteer ons vandaag via E-mail: stewartd887atgmail.com met het benodigde leningsbedrag. Onze minimale leningaanbod is € 5.000,00 tot € 50.000.000.00. Wij zijn gecertificeerd, geregistreerd en legitiem kredietverlener. U kunt ons vandaag contacteren als u geïnteresseerd bent in deze lening, contacteer ons voor meer informatie over het leningproces. Proces zoals de lening voorwaarden en hoe de lening zal worden overgedragen aan u. We hebben uw dringende reactie nodig als u geïnteresseerd bent.

Vul het aanvraagformulier hieronder in en vul het formulier in.

Uw naam:______________________
Jouw adres:____________________
Jouw land:____________________
Je beroep:__________________
Benodigde leningsbedrag: ______________
Leningstijd: ____________________
Maandinkomen:__________________
Mobiel nummer:________________
Heeft u een lening aangevraagd voor: ________________
Als u eerder een lening heeft aangevraagd, waar u eerlijk behandeld bent? Waar ligt het bedrijf?

Email: stewartd887atgmail.com
Beste wensen
De heer david walters

Rodriguez

#9056 elizabeth rodrigue

2018-03-22 13:29

Ik woon in de VS Florida en ik ben een gelukkige vrouw vandaag? Ik vertelde mijn zelf dat elke lening geldschieter die mijn leven en dat van mijn familie, kan veranderen ik eenieder die op zoek is naar lening aan hen zal verwijzen. Als u behoefte lening en u bent 100% zeker terug te betalen de lening kunt u contact met hen en vertel hen dat de heer William James, Elizabeth Rodriguez waarnaar u hen. of tekst +14155212846


Gast

#9057 Kuthoer

2020-01-29 00:19

Vuile kuthoer, van onze traditionele nederlandse kinderfeest blijf je af.wat een onzin,sinterklaas feest

bestaat al een tijdje, niemand maakte zich toen sruk dat zwarte piet zwart is.als je er niet mee eens bent rot dan lekker terug naar je eigenland.wil je hier blijven wonen moet je aan de nederlandse regels houden .


Gast

#9058 Re:

2020-01-31 11:09

#51: -  

 


Gast

#9059 tegen die reclame spot van B1

2021-07-06 10:54

Ben zwaar tegen die reclame spot van haar partij ze doet net als of de politie een moordmachnie is je ziet de M.E. hun werk doen en zij verkondigt stop het moorden van mensen waar slaat dat op zeg .Binnenkort wordt zij weer zo gezegt weer bedreigt dan roep ze moord en brand en moet ze bescherming hebben van de politie of veiligheiddienst en ze moet eens goed luisteren en haar oren open doen in de tweede kamer als iets gezegt wordt