Aangifte tegen Mevrouw Sylvana Simons wegens haatzaaierij

Aangifte tegen Mevrouw Sylvana Simons wegens haatzaaierij / Mededelingen / Beeindiging petitie / Opmerkingen


Gast

#76

2016-11-12 15:30

Ik vind dat ze silvana simons motte doodknuppelen en dan wetenschap geven voor het ontleden van haar hersens dat ze kunnen weten hoe ze zulke mensen niet meer geboren kunnen worden het is een kinderfeest en dat verziek je niet
Holiday

#77 racisme

2016-11-12 15:34

 Alle import mag van alles tegen ons Nederlanders zeggen, roepen en schrijven, maar als wij Nederlanders wat zeggen tegen de buitenlanders dan kunnen wij wel aangeklaagd worden voor dicriminatie. Het is hier luilekkerland voor alle import mensen en de importmensen lachen zich rot.


Gast

#78

2016-11-12 15:36

Geert Wilders moet zich verantwoirden voor een veel kleiner deel van de bevolking. Gezien de minderheden beschermd worden door deze maatschappij zou ook zwarte piet beschermd moeten worden. Vandaag hebben we gezien waartoe dat leid, gestart door Mevr. Simons. Ik vind dit onverdragelijk.

Gast

#79

2016-11-12 15:40

Heel erg jammer.
Volgens mij was het een hele duidelijke zaak.
Bedankt voor de moeite
Bennelong

#80 Re:

2016-11-12 15:40

#24: -  

U heeft niet helemaal ongelijk, maar uw uitleg behoeft toch wat precisering.

Ik ben zelf volgens de wet een allochtoon - tja, het woord mag niet meer, maar het alternatief is ook k*t, dus ik hou het gewoon zo.  Geboren in Australia uit een Nederlandse vader en een Australische moeder kwam ik hier op 13 jarige leeftijd.  Met deze achtergrond zijn er een aantal redelijke en logisch verklaarbare regels van toepassing, niet alleen qua Australia, maar ook bv voor Turkse Nederlanders.  Vanwege de afstand, en de benodigde tijd heen en weer te reizen, heb je dan de mogelijkheid de vakantie van twee jaren aaneengesloten op te nemen.  Dat zijn dan inderdaad 6 weken, en het volgende jaar heb je niets, het jaar daarop weer die verzamelde 6 weken.  One way or another, komt het op hetzelfde neer.

Wat Sylvana en al het overige mekkervolk ook mogen beweren; Zwarte Piet moet blijven!

Rutte

#81 Rutte

2016-11-12 15:40

Rutte ik heb ook een plan  OPROTTEN met je leugens

Helma

#82

2016-11-12 15:43

Heel goed dat er een petitie gestart is. Wel jammer, dat het hier ophoudt. Wel een proces tegen Wilders, en dus niet tegen Simons. Dat vind ik dan weer vreemd. Maar we hebben de toon gezet, mensen! Spreek op, laat je horen. Want in Nederland hebben we zo onze eigen cultuur. Die mag zeker niet ondersneeuwen. Dus zwarte piet blijft!


Gast

#83

2016-11-12 15:45

Wellicht wil @Geertwilders wel luisteren en heeft hij hier iets aan tijdens zijn proces.

Gast

#84

2016-11-12 15:49

Het is een kinderfeestje zwarte piet heeft niets te maken met discriminatie het is al jaren lang traditioneel

Gast

#85

2016-11-12 15:50

De enige partij die de autochtone Nederlander zal bijstaan is die van Geert Wilders. Laat u niet misleiden door de verkiezingsprogramma's van andere partijen en stem voor de partij van Wilders.

Omdat genoeg ook echt genoeg is!!!


Gast

#86

2016-11-12 15:50

Een maatschappelijk probleem voor ons Nederlanders, die net zoals ik, het beu zijn om afgerekend te worden over een historie waar we geen van alleen trots op zijn

Ik weet niet waar jij het overhebt, maar ik ben wel trots op ons verleden. Je bent dus geen haar beter dan de fascisten die onze geschiedenisen cultuur proberen te vernietigen.
Sjeel

#87

2016-11-12 15:51

 Hartelijk dank vor je inzet.Jammer dat het op deze manier niet wordt opgepakt. Voor alle mensen die zich hierdoor gediscrimineerd voelen, vult het meldformulier in op http://www.discriminatie.nl/#/home


Gast

#88

2016-11-12 15:56

is er eindelijk 1 zwarte die werkt , gaan zijn soortgenoten nog demonstreren tegen hem ook ........

Gast

#89

2016-11-12 15:59

Hartelijk dank p.J nievelstein.u heb u best gedaan.en 45.000 handtekeningen is toppie.bij mij blijft piet zwart.al moet ik mezelf zwart maken.dat mormel simons is der eigen tijd vergeten.wat een Kut land is Nederland zeg.

Gast

#90

2016-11-12 16:05

tja, zo zie je maar dat Politiek en Justitieel Nederland alleen discriminatie tegen anderen dan de Blanke Nederlanders serieus neemt en verder niks

Gast

#91

2016-11-12 16:06

Zullen we onze tijd vanaf nu leuker en zinvoller besteden, in plaats van ons te bemoeien met andermans normen en waarden?
Nee. Wie wind zaait zal storm oogsten.
Wij moeten dit nu eens door drukken en deze persoon met haar aanhang de mond snoeren.

Gast

#92

2016-11-12 16:08

Er geen onvoldoende overtuigend bewijs zal zijn? Typisch toch dat hier in Nederland het OM erg willekeurig te werk gaat of iets wel of geen haatzaaierij is, zoals het in hun straatje het beste uitkomt.

Gast

#93

2016-11-12 16:08

Ik ben het helemaal met u eens,en wat de slavernij betreft waar hebben wij het nog over,kunnen wij het veranderen wat onze verre grootouder hebben gedaan ? Gr.H.j.Aelfers.


Gast

#94

2016-11-12 16:14

Ik snap het niet helemaal, als ik als blanke een zwarte doelgroep het land uit wil hebben dan word ik gearresteerd wegens racisme. Zo een zwarte koeiekut doet precies hetzelfde en het OM ziet niets verkeerds?

Ik denk dat het OM weer even terug moet naar de basis, de blanke nederlanders worden door hun standspunt ook gediscrimineerd en maken zich dus ook schuldig hieraan. Die Simons wil een hele doelgroep (zwarte piet dus) verbannen/uitroeien het hele bestaan hiervan verwijderen. Als dit geen racisme ten voete uit is dan weet ik het ook niet meer. Het is sowieso al belachelijk dat er naar een zeer kleine minderheid word geluisterd en de blanke meerderheid totaal word genegeerd.


Gast

#95

2016-11-12 16:14

Op rotte met dat gehuichel
Blijf van onze traditie af

Gast

#96

2016-11-12 16:16

Tja, als je 'minder, minder, minder' roept dan ben je de sigaar.. Als je half NL uit maakt voor racist dan mag dat kennelijk. Leve het rechtssysteem!

Gast

#97

2016-11-12 16:17

Jij bent dus net als die zwarte vetvlek ook een vieze landverrader Russen 40 en 45 wisten ze wel raad met zulke als jou

Gast

#98

2016-11-12 16:24

Het zou beter zijn Mevr. Simons zelf aan te klagen wegens discriminatie, daar het uitsluiten van een bepaalde groep (kleurlingen in dit geval) van een activiteit (het spelen voor zwarte piet) op zich ook discriminatie is en niet alleen aannemelijk maar zeer zeker aantoonbaar door de uitlatingen die zij hierover heeft gedaan in de landelijke pers/dag en weekbladen en op verscheidene sociale media !!! Het is dus zonder problemen aan te tonen dat deze voornoemde dame geheel en al in strijd met de wet handelt en hiervoor vervolgt zou kunnen worden ...

Gast

#99

2016-11-12 16:26

Maak er een cultureel erfgoed van

Gast

#100

2016-11-12 16:28

belediging, smaad en laster is wel degelijk aan de orde. Ze beticht mij van het zijn van racist, om het ampele feit dat ik blank ben. Gelul van het OM. As usual.