Neen tegen de uitbreiding van Hoeve Hoogland en Hezehof!

Neen tegen de uitbreiding van Hoeve Hoogland en Hezehof! / Mededelingen / nieuwe petitie / Opmerkingen

Pepito

#1

2017-11-09 18:18

Sluit diene boel aub, dit zal veel dieren en mensenleed voorkomen!


Gast

#2

2017-11-09 18:29

Dit moet verboden worden.
Laat die lui een baan zoeken i.p.v weerloze dieren te gebruiken om hun zakken te vullen.


Gast

#3

2017-11-09 18:44

geen uitbereiding!!

Gast

#4

2017-11-09 18:44

STOP DIT BROODFOKKER BEDRIJF NU !!!

Gast

#5

2017-11-09 18:59

A dog FACTORY just for PROFIT is NOT acceptable for a society with ethical values!!! The suffering of the mother dogs who have to breed without a pause for the profit of the owner is unbearable and not acceptable!!! NO DOG FACTORY HERE!!

Gast

#6

2017-11-09 19:42

Zo dom geweest om 5 jaar geleden mn hond te kopen daar. Schurft en kennelhoest als em thuis kwam... sindsdien de ene medische problemen na de andere. Ook permanent blaasgruis en allergieën vast gesteld. Serieuze financiële klap en last. T moet gewoon gesloten worden.. zo een vuiligheid

Gast

#7

2017-11-09 20:44

Dit MOET stoppen !!!!!

Gast

#8

2017-11-09 21:56

Dit moet stoppen !

 


Gast

#9

2017-11-09 22:34

De broodfok moet stoppen, geen uitbreiding voor Hezehof.
Nicole Keynen, Pastoor Mellaaertsstraat 78, 2220 Heist-op-den-Berg
Dave Hellemans, Mechelaars 22, 2220 Heist-op-den-Berg

Gast

#10

2017-11-09 22:39

zijn TEGEN de uitbreiding van hezehof voor 150 honden

Gast

#11

2017-11-10 07:31

Neen geen broodfokker van zieke hondjes de uitbreiding geven beter sluiten!!

Virginie Jong

Kerkrade Nederland


Gast

#12

2017-11-10 12:40

Walgelijk. Het is leven . Geen machine.

Gast

#13

2017-11-14 07:05

Wat? Er moet een regel komen dat max. aantal aanvragen om hetzelfde doel oplegt of als die bestaat, toepassen! Dit soort individuen moeten duidelijk een halt toegeroepen worden. Het is niet te begrijpen dat niet meer buren daar tegen ingaan of zitten zij in het gemeentebestuur? Ik zou niet kunnen leven in de omgeving waarvan ik weet dat dieren afzien. En of het er nu 120 zijn, of 1 is, elk fatsoenlijk mens weet dat zoiets niet kan en moet daar halt tegen roepen. De wetgeving moet dringend aangepast worden en onze huisdieren verdienen een wettelijke beschermde status. Voor sommige mensen hun enige toeverlaat of manier van sociaal contact. En deze individuen misbruiken zowel de mens als het dier, ook met voorbedachte rade want zij weten dat ze zieke diertjes meegeven aan mensen die een nieuw familielid in huis willen nemen. De nieuwe baasjes worden opgezadeld met een ziek diertje dat medische kosten met zich meebrengt, niet de levenskwaliteit heeft dat het zou moeten hebben en in de meeste gevallen vroeg sterfte. Deze individuen kijken enkel naar € niet naar het dierenleed en het menselijk leed. Dit soort praktijken, of het 1 hondje is of 120, moeten STOPPEN! Geen uitbreiding, geen Hezehof en gelijksoortigen tout court! TOTALE SLUITING.
DHU

#14

2017-11-14 07:11

Wat? Er moet een regel komen dat max. aantal aanvragen om hetzelfde doel oplegt of als die bestaat, toepassen! Dit soort individuen moeten duidelijk een halt toegeroepen worden. Het is niet te begrijpen dat niet meer buren daar tegen ingaan of zitten zij in het gemeentebestuur? Ik zou niet kunnen leven in de omgeving waarvan ik weet dat dieren afzien. En of het er nu 120 zijn, of 1 is, elk fatsoenlijk mens weet dat zoiets niet kan en moet daar halt tegen roepen. De wetgeving moet dringend aangepast worden en onze huisdieren verdienen een wettelijke beschermde status. Voor sommige mensen hun enige toeverlaat of manier van sociaal contact. En deze individuen misbruiken zowel de mens als het dier, ook met voorbedachte rade want zij weten dat ze zieke diertjes meegeven aan mensen die een nieuw familielid in huis willen nemen. De nieuwe baasjes worden opgezadeld met een ziek diertje dat medische kosten met zich meebrengt, niet de levenskwaliteit heeft dat het zou moeten hebben en in de meeste gevallen vroeg sterfte. Deze individuen kijken enkel naar € niet naar het dierenleed en het menselijk leed. Dit soort praktijken, of het 1 hondje is of 120, moeten STOPPEN! Geen uitbreiding, geen Hezehof en gelijksoortigen tout court! TOTALE SLUITING.

Sheila

#15

2018-01-11 22:18

Vreselijk deze lui die over de ruggen van dieren hun zakken lopen te vullen! Honden fokken moet verboden worden zeker zolang er zoveel dieren in de asiels zitten en er zwerfdieren in het buitenland zijn. Ik schaam me vaak voor mijn eigen soort die geen geweten hebben en alleen maar aan geld, geld denken. Ze moeten op zoveel mogelijk manieren tegenwerking krijgen zodat ze deze praktijken niet meer kunnen uitvoeren. Stoppen met veroorzaken van dierenleed!!!!!