Doe Batman postuum eer aan

Doe Batman postuum eer aan / Mededelingen / Laatste aankondiging / Opmerkingen


Gast

#26

2019-07-03 12:02

Hoi Michel heel begrijpelijk ik merk inderdaad ook dat wat of waar je ook iets doet de deuren gesloten blijven...

 

Maar mijn vraag is wat ga je doen met de handtekeningen en mag ik dit bericht delen?

 

Bedankt voor je inzet 

 

Groeten Petra 


Gast

#27

2019-07-03 12:08

ik begrijp je volkomen michel in nederland kom je niet ver tegenwoordig allemaal leed en niemand die iets doet helaas ik word er ook zo kwaad en verdrietig van konden we maar met velen iets doen zodat er iets veranderde maar je loopt overal tegen een muur op en word bedreigd door lui achter een scherm die niks doen klote maatschappij ik stond achter je maar helaas zijn het weer de onschuldige dieren die het slachtoffer worden :(

Gast

#28

2019-07-03 12:09

Heel erg bedankt dat je dit op je heb genomen..wat betreft beledegingen van simpele zielen zou ik zeggen haal je schouders op,trek het je niet aan..wat de media betreft kan ik me wel iets by voorstellen dat ze niet reageren,

Gast

#29

2019-07-03 12:11

Heel veel respect voor jou, je hebt het hart op de goede plaats!
Pat

#30 Never give up!

2019-07-03 12:20

Beste Michael, jammer dat je stopt. Fijn dat de petitie voor Batman blijft lopen. In strijd is er strategie nodig. En een strijd "verloren" wil niet zeggen dat de oorlog over is. We blijven strijden tegen dierenleed.

Wellicht kunen we deze petitie regelmatig weer naar boven halen op FB. 

 

Is dat iets wat je wel wil blijven doen?

 

Tot de volgende keer.

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2019-07-03 12:20



Gast

#32

2019-07-03 12:29

jammer jongen maar je deed het goed misschien teveel zaken erom heen en te hogen verwachtingen je moet maar net dat geluk hebben dat er een bn,er het oppikt en de politiek ach we weten toch hoe die te werk gaan ik ik ik er is zoveel dieren leed o dat het schandalig is dat er een politieke partij is voor die dieren ook de stichtingen die jij wou steunen die niet mee wilde werken ook zo vreemd maar jij heb je best gedaan meer dan je aan kon suces

Gast

#33

2019-07-03 12:29

Hoi Michel, Het vechten tegen dierenmishandeling in welke vorm dan ook, is een moeilijke, zware en eindeloze strijd. Jij hebt een stukje van deze strijd opgepakt en je met hart en ziel ingezet om gerechtigheid voor Batman te krijgen. Jij bent zijn boegbeeld nu. Jij geeft zijn lijden en zijn dood een gezicht! En al voel je je nu een Don Quichot en geven de politiek, de politie en andere instanties nu niet thuis, er zijn ook veel mensen die met jou meevechten. Dus aub, geef niet op! Hij verdient jouw inzet en niet aflatende vechtlust om ervoor te zorgen dat er, via de legale weg, gerechtigheid komt voor deze arme hond! Vecht voor Batman Michel!!! En voor honden zoals hij!! Mirella

Gast

#34

2019-07-03 12:30

Kan je snappen .... hoeveel moet er nog gebeuren voordat er wel geluisterd word ...bedankt voor al je inzet die je al gedaan heb !!!!

Gast

#35

2019-07-03 12:48

Jammer om te horen..politici en presentatoren begrijpen niet dat dierenleed de 1e stap is richting moord cq overige misdrijven. Eens gaan de ogen open . Bedankt voor je inzet


Gast

#36

2019-07-03 12:55

die henny huisman is ook zo'n stuk verdriet, was al geen fan van hem maar nu kots ik zijn naam helemaal uit. Dat geld voor al die smerige huichelaars in den haag en in het gooi. Michel jij krijgt van mij de prijs "Nederlander van het jaar". Laat ze allemaal maar wegrotten, jij bent een klasbak!!!

Gast

#37

2019-07-03 12:59

Jammer Michel   maar je staat er niet alleen  voor. We kunnen met zijn allen inclusief jij doorgaan.  Heb zelf via  instagram bekende  Nederlanders gechat. ( Monique Noel (Hazes) Humberto, Jochem Myjer etc.) Je hebt er 1 nodig. Ben het niet eens dat je t groots  hebt aangepakt of het een hond, kat, paard of zwaan is ELK dier telt! Het gaat nu even niet over wie of wat  heeft gedaan maar HOE lossen, pakken we het aan dat de wet eens veranderd. Dus mensen neem ook je eigen inititief schrijf ze aan, totdat ze wakker  geschud zijn!  Of er niet meer omheen kunnen. Lijkt makkelijk gezegd maar socialmedia is makkelijk om info te delen moeten we gebruik van maken met zijn allen! En als er 1 niet reageert of negatief moeten we doorgaan.  Groet Marianne B


Gast

#38

2019-07-03 13:01

Beste Michel, Ik kan me heel goed voorstellen dat je ermee stopt. Maar wat gebeurt er met het geld wat sommige mensen hebben gedoneerd? Groet Ineke

Gast

#39

2019-07-03 13:03

Snap t, sterkte en bedankt voor je inzet, deze lieverd zal niet vergeten worden

Gast

#40

2019-07-03 13:04

Dank Michiel voor alles wat je tot nu gedaan hebt. Erg jammer dat er in de politiek niks gedaan wordt. Het zou inderdaad al een hele stap zijn als de wetgeving aangepast wordt, waardoor je de daders kunt straffen. Ik begrijp niet hoe dit allemaal zomaar kan gebeuren in ons land waar we het over zoveel rechten hebben. Het lot van Batman heeft mij diep geraakt. Wij hebben zelf ook een hond. Ik kan me gewoon niet voorstellen hoe hard de eigenaar kon zijn. Met het ondertekenen van de petitie hoopte ik dat we onze stem konden laten horen. Ik hoop dan ook dat er meer mensen zullen tekenen om zo de politiek te dwingen actie te ondernemen.

Gast

#41

2019-07-03 13:05

Je hebt je stinkende best gedaan en dat er zoveel handtekeningen zijn is ook een teken dat Batman in gedachten is bij velen. We wonen helaas in een land met een groot ego en wat dierenrechten betreft staan we in de middeleeuwen. De lieverd Batman is hier slachtoffer van. Wens de voormalige eigenaars het allerslechtste op hun levenspad. Bedankt voor je inzet, de intenties waren super maar wellicht voor dit dieren-onterende land een stap te ver. Ze moeten zich schamen.
CJ

#42 Re:

2019-07-03 13:09

#10: -  

wat is dit weer voor een respectloos antwoord. Michel is een grote kanjer die respect verdient ASO


Gast

#43 Opgeven is geen optie

2019-07-03 13:12

opgeven is geen optie...dat is een veelklinkende kreet...bij veel zaken....zoals kanker bijvoorbeeld....jou initiatief om een petitie te beginnen tegen dierenleed, met als aanleiding de gruwelijke dood van Batman, en waar vele duizenden mensen aan mee doen door deze te ondertekenen, gaf mij kippenvel...van bewondering, van trots... 

nu eindelijk iemand die daadwerkelijk het voortouw neemt om iets te beginnen...om mensen wakker te schudden...

Ik heb al je berichten gelezen, alle reacties gelezen...de strijdvaardigheid van alle mensen die de petitie wèl ondertekend hebben...

Dat moet ook jou geraakt hebben...en naar mijn idee is het juist een reden om met elkaar een nòg sterkere vuist te maken tegen dierenleed omdat er weinig tot geen reactie komt uit bekend Nederland en uit de politiek...

Mijn kreet naar jou...

Ga door Michel...OPGEVEN. iS. GEEN. OPTIE ...

laat de mensen die allemaal met je mee vechten...alle dieren die ons zo hard nodig hebben en, last nut not least...

laat Batman niet voor niets zijn gruwelijke, eenzame door hebben gestorven...

laat de daders hiervan er niet mee weg komen....

GA DOOR ...!!!!!!!

en vraag gerichte hulp, tussen al die duizenden mensen zijn er ongetwijfeld een groot aantal die je willen helpen met deze strijd...waaronder ik..

een strijdvaardige groet van Josee Meerwijk

 

 


Gast

#44

2019-07-03 13:39

Bedankt Michel voor je inzet. Natuurlijk had ik de petitie ook ondertekend.

Gast

#45

2019-07-03 13:45

Beste michel ik begrijp jou helemaal sterkte

Gast

#46

2019-07-03 14:14

Jammer dat je het opgeeft. Je was en bent al zover al willen ze niet luisteren. Ik kan alleen maar helpen door te delen en mijn verhalen op fb te zetten. Mijn dochter gaat nu emigreren en weg uit dit land waar alles draait om macht en geld en dierenleed. Ze trekt dit niet meer en gaat elders kijken wat ze voor dieren kan doen. Ben bang dat het hier in Nederland nooit zal veranderen. Ze geven er geen bal om. Heb zelfs buren waarvan ik vind na alle dode kittens en katten en dan weer katten wegdoen en weer nieuwe kittens nemen dat ze geen recht hebben op dieren maar zelfs 144 doet er geen reet aan na al die jaren. Ik blijf mijn verhalen doen op fb in de hoop iets van de mensheid te veranderen en te laten zien dat het anders kan maar tegen de regering kunnen we niet helaas niet op. Wat ik al zei: Alles draait om geld, macht.

Gast

#47

2019-07-03 14:20

Zo jammer dat er totaal geen medewerking is van de media of andere mensen die wat kunnen betekenen voor de mishandeling en dood van Batman en andere dieren. Ik was hier al bang voor niemand durft zijn nek hiervoor uit te steken. Waarom niet? . Het is om moedeloos van te worden, dus we wachten de volgende mishandeling weer af. Dan komt weer de publiciteit, een hoop geschreeuw en daarna niks meer. Mensen sta op voor dierenleed.

Gast

#48

2019-07-03 14:21

Al bijna 30.000 handtekeningen. En dan gooi je de handdoek in de ring????? Heel jammer.

De auteur van deze petitie

#49 Re:

2019-07-03 14:23

#1: Kees -  

Valt me van je tegen? Ik ben hier de afgelopen week bijna 24

uur per dag mee bezig geweest en dan is dat je eerste reactie?


Gast

#50

2019-07-03 14:24

Michel, ik begrijp je frustratie heel goed en het is onvoorstelbaar maar misschien kunnen we dit beter in fases aanpakken. Eerst zorgen voor meer handtekeningen in korte tijd. Dit kan door het delen op social media maar ook onder de aandacht brengen bij dierenwinkels/dierenartsen/dierenasiels e.d. In principe is er al meer dan 27000 keer getekend in maar 8 dagen dus dat geeft wel hoop, denk je niet? En daarna met een dikke pak aan handtekeningen 'groter/hoger' inzetten? Als ik ergens mee kan helpen hoor ik het graag. Veel tijd heb ik niet maar ik kan altijd wel kijken wat wel mogelijk is.



Betaald Adverteren

We zullen deze petitie adverteren bij 3000 mensen.

Leer meer...