Save our nature!

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Save our nature!.


Gast

#1

2011-11-21 01:05

wij moeten dit initiatief steunen,iedereen die onze mooie en weinige natuur die we nog hebben wil beschermen en een dierenvriend is teken dan deze petitie!!! Thx
Een bewuste natuurliefhebber

#2

2011-11-21 10:06

Er zijn zaken die onze natuur, onze wereld meer verpesten...

Gast

#3

2011-11-21 20:51

Hele goede actie maar ja onze politicie denken helaas niet aan de mens in de straat.
Toch niet opgeven , waar een wil is ,is een weg.
Ik vindt het ook pijnlijk dat ze de flevo polder willen ontpolderen.

Gast

#4

2011-11-21 21:47

hopelijk helpt mijn stem..

Gast

#5

2011-11-21 23:47

gewoon ondertekenen mensen !

Gast

#6

2011-11-24 22:16

Al eens google streetview bekeken ? Er staan woningen op die de natuur meer verpesten dan windmolens. 'k vind ze prachtig en voor mij liever energie uit wind - en zon dan uit kerncentrales, gas of andere fossiele brandstoffen. In zee plaatsen is geen oplossing want kost 5x meer of op het land en binnen een paar jaar zijn ze verroest alsook geen "goesting " om dure energie te betalen indien op zee. ( in Noorwegen zijn ze gestopt om die op zee te plaatsen, te duur en economisch niet verantwoord) Ze mogen hem in mijn gebuurte komen plaatsen - als kleine jongen was ik al zot van windmolentjes op het strand. Tegenwoordig zijn de mensen tegen alles en blijft Belgie achter op alles. Het is al voldoende dat 1 persoon tegen iets is en het het lig plat. Sorry maar dat is geen democratie voor Mij, meerderheid beslist maar tegenwoordig zijn het dus een paar enkelingen. Besluit: liever een mooie kerncentrale of gasinstallatie dan windmolens dus, sorry but not for me. Als je dit ook niet wil, vanwaar moeten we dan onze energie halen ?