Red de Zebra's

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Red de Zebra's.


Gast

#76

2012-01-27 22:13

Laat deze club blijven

Gast

#77 Re:

2012-01-28 00:58

#25: -  

 

Joep Schulten

#78 Zebra's

2012-01-28 11:31

Een gemeentebestuur die een stuk gemeenschapszin en verenigingsgeschiedenis de nek om wenst te draaien, maakt een (verkeerde) politieke keuze. Samenwerking tussen mensen in een vereniging maakt onze samenleving juist in deze zware tijden, sterker. Dus kun je kiezen om de samenhang in het dorp Hilversum af te breken of je kunt kiezen deze te verstevigen. Dat is een politieke keuze! De wethouder sport van Hilversum moet nog eens achter zijn oor krabben en zich toch nog maar eens bezinnen over de oorspronkelijke reden waarom hij in de politiek is gegaan! Inzichten kunnen veranderen wethouder, dat is politiek legitiem. Dus doen, wil kijken en u zult een oplossing vinden!

Gast

#79

2012-01-28 12:35

Tegen de Zebra's voetbalde ik al in 1972. Zij moeten blijven bestaan.

Gast

#80

2012-01-28 16:25

Natuurlijk is het belachelijk dat zo'n club met een belangrijke sociale functie weg gesaneerd wordt door weer zo'n politieke blunder zoals Hilversum er velen kent.

Gast

#81

2012-01-28 16:30

Handen af van de Zebra's, de club moet blijven!

Gast

#82

2012-01-28 23:12

Deze mooie en gezellige club mag niet verdwijnen.
Zelfs nu ik in Ede woon rij ik al 4 jaar heen en weer.
Red de Zebras

Gast

#83

2012-01-28 23:58

Het zou een schande als zo'n mooie club moet stoppen!

Gast

#84

2012-01-28 23:59

Schande dat het weg moet

Gast

#85

2012-01-29 00:01

Vooral zo doorgaan om gehandicapten hun sportplezier te geven. Respect voor uw vrijwillegers!! Laat u niet inpakken door de amtelijke molen die blijkbaar geen gevoel of begrip heeft voor het helpen van de medemens
ninieleven01

#86

2012-01-29 00:07

Ga deze mensen niet laten opgaan in een gewone vereniging, dit loopt gegarandeerd uit op een grote flop, Over 3 jaar bestaat deze G afdeling dan niet meer, wat gaat dit deze gemeente dan niet kosten??
Er staan zoveel locaties leeg in de buurt,is daar dan niets mee te doen.
Laat deze vereniging in vredesnaam blijven bestaan, het is al zoveel jaren een genot voor deze mensen.

Gast

#87

2012-01-29 00:15

83 jaar en dan zo sluiten? Te gek voor worden.

Gast

#88

2012-01-29 00:29

Ik heb geen verstand van voetballen.
Ik weet wel dat vv "de Zebra`s" een begrip is in Hilversum en daar hoort het ook te blijven.















Gast

#89

2012-01-29 00:42

ik ben het voor deze vereniging wel mee eens dat ze deze actie willen gaan doen iedereen heeft een kans in zijn leven ook al hebben ze een lichamelijke of verstandelijke beperking zij verdienen ook hun spel te spelen anders hebben hun niks aan hun weekend om zich lekker uit te leven dus geef ze hun kans het ook te laten zien.

Gast

#90

2012-01-29 02:12

Beste Zebra mensen !

Ik heb het geluk gehad om een aantal jaren in het mooie blauw wit gestreepte shirt te hebben mogen spelen. Het waren verreweg de mooiste jaren uit mijn actieve voetballeven. Wat een mooi klein cluppie met een enorme sociale functie !. Ik wens jullie heel veel veel succes met deze actie en natuurlijk moet deze vereniging op de enige echte plek blijven zitten. Fusie? Nee dat nooit !!
Het ga jullie goed, en voor Rib een warme groet van een oude strijder.

Gast

#91

2012-01-29 10:41

Zo'n club mag niet verloren gaan!!!
René Kok

#92 Mismanagement van de bovenste plank

2012-01-29 10:50

Ach het traject van sanering Anna's Hoeve loopt al zo'n 25 jaar. Net als heel veel gemeentegeld aan allerlei onderzoeken in al die jaren. Te gek voor woorden zoals beloftes van wethouders en ambtenaren zomaar weer van tafel geveegd wordt. Politiek Hilversum is nu eenmaal (blijkt weer) niet te vertrouwen. Het mooie project Vorstin heeft miljoenen gekost. Van alle potjes aan subsidiegeld moest daar wel geld voor vrij gemaakt worden. De mogelijkheid is er wel, maar de bereidbaarheid niet. En de gemeente mag zich niet verschuilen achter de huidige financiele situatie want dit speelt al zoveel jaren. Dit is gewoon mismanagement van de bovenste plank.

Gast

#93

2012-01-29 12:50

Ik vind het heel goed dat we vechten voor het voortbestaan van de club,mijn zoon zou het vreselijk vinden als hij bij een andere club moet gaan voetballen.Dus ik hoop dat we hiermee iets bereiken.

Gast

#94

2012-01-29 13:05

Mijn zoon voetbalt nu een paar jaar bij de zebras.Hij heeft allerlei aandoeningen waardoor hij soms moeilijk in omgang is,maar hij heeft bij de zebras alle kansen gekregen en het gaat nu heel goed,hij heeft zijn draai gevonden.Het zou dan ook voor hem heel jammer zijn als hij ergens anders weer opnieuw zou moeten beginnen. Dirk

Gast

#95

2012-01-29 13:06

dit is echt belachenlijk zo n mooie club ik ging er vroeger al met mijn vader kijken die zelf bij de zebra s voetbalde en daarna onze dochter die er ook vanaf haar achtste heeft gevoetbald wij hebben vaak geholpen bij de g tournooien echt geweldig de mensen moeten daar maar eens gaan kijken wat deze club voor de gehandicapten doet en wat het voor deze mensen betekent als de zebra s weg moeten ik hoop dat er heel veel handtekeningen binnen komen en dat er wat mee gedaan word

Gast

#96

2012-01-29 15:52

Ik heb deze petitie ondertekend, om ik een aantal jaren bij De Zebra's (1e)in het doel heb gestaan en deze periode bij de Zebra's als zeer prettig heb ervaren. Fijne sfeer en gezelligheid. Vanaf 1963 tot ?? ik dacht tot ca. 1968/69 Trainer(s) o.a. de heer Baayens. Medespelers o.a. Jaap Klaassen, Gebr. v. Kommer,Henk Backhaus e.v.a.
Na de Zebra's-periode met voetballen gestopt! Nu toeschouwer bij mijn kleinzoons in Eemnes. En het Zondag-elftal van FC H'sum.
Ik heb nog een kranten-artikel van de wedstrijd De Zebra's-BFC (Zo. 4 Okt. 1964.
Hartelijke Groeten en veel Succes, Piet Versteeg.

Gast

#97

2012-01-29 18:46

dit is een mooie club die nooit mag verdwijnen

Gast

#98

2012-01-29 18:51

Te oude club met historie om zomaar de stekker eruit te trekken,

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2012-01-29 18:52



Gast

#100

2012-01-29 21:57

dit is echt onredelijk ik loop al van af dat ik ben geboren daar zebras hoor bij hilversum en hoort bij mij ze zijn belangrijk voor de jeugd en de gehandicapten de er voetballen er is eindelijk weer een stijgende lijn en dat moeten we zeker niet gaan opgeven