JAN MARYNES VAN FACEBOOCK

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie JAN MARYNES VAN FACEBOOCK.

De Locht Sandra

#1 ff reageren

2012-04-18 22:17

om te laten weten da ik deze petitie niet onderteken , meer nog , kvind het eigenlijk een beetje schandalig dat zo iets opgestart word ...niemand heeft u verplicht om jan in uw vriendenlijst te hebben!
verwijder als vriend en de zaak is opgelost , wie bent u of jullie om te beslissen wie al dan niet op facebook mag zitten !
dat ze is eerst de aandacht vestigen op vuile kinderlokkertjes en dergelijke ...me dunkt is dat belangrijker dan een woordje miszegt op een status ... indien niet in de vriendelijst ook geen last van , dat is mijn moto !

Gast

#2 euh wa is dees allemaal ? kan ni volgen zenne , wat is de reden van deze petitie ,

2012-04-18 22:24


Gast

#3 Re: ff reageren

2012-04-18 22:28

#1: De Locht Sandra - ff reageren

dank u....de leden zijn dealers en mensen die hun handeltje verzwijgen....thx....sandra.....


Gast

#4

2012-04-18 22:30

wie jan niet wilt als vriend verwijderd hem dan uit uw lijst , dit is de absurdste boycot of petitie die ik ooit meemaakte , JAN IS EN BLIJFT IN MIJN LIJST STAAN !! dit is een persoonlijke aanval op jan en er worden mensen bijbetrokken die niks met die aanval te maken hebben !!!

Gast

#5 Re: Re: ff reageren

2012-04-18 22:34

#3: - Re: ff reageren

ik ken de oprichtster heel goe , niks as miserie

ikke ;)

#6 Re: Re: Re: ff reageren

2012-04-18 22:58

#5: - Re: Re: ff reageren

kleinzielig kind ist , omdat ze geen worst krijgt gaat ze boycot starten , mss is terug naar school gaan en leren om volwassen te worden

Jonneke Bovi

#7

2012-04-18 22:58

BELACHELIJK!!!!

Gast

#9

2012-04-19 01:08

DAT STUK ONGELUK HEEFT MIJN REPUTATIE VOLLEDIG DOOR HET SLIJK GEHAALD. UIT ZICH OP EEN ZEER PLATVLOERSE MANIER - DULDT GEEN TEGENSPRAAK OF KRITIEK.....GOOIT DA STUK ONGELUK MOR OP DE HIGHWAY MET PLATTE BANDEN !! Suzanne
Suzanne

#10 Re: ff reageren

2012-04-19 01:10

#1: De Locht Sandra - ff reageren

Babe, als je weet wat de lafaard over mij gezegd heeft ... dan zou je echt zo niet reageren...

Hij heeft mij over jou uitgehoord nadat hij doorhad dat ik hem niet moest, toen werd hij gemeen.

We hebben bewijs zwart op wit van bedreigingen en dergelijke...... = Nasty piece of shit that guy !


Gast

#11

2012-04-19 01:25

Hij heeft bij mijn verloofde een blauwtje opgelopen, dat zinde hem blijkbaar niet en dan is hij haar (en mij) maar zwart beginnen maken op z'n profiel. Heb ook gemerkt dat dit heerschap er 's nachts soms uitspraken op zet waarin hij personen bij naam en familienaam vernoemt en hen dan van zware misdaden beschuldigd... Vaak zijn deze uitspraken tegen de voormiddag verdwenen... Zo slim is hij dan blijkbaar toch wel... If u ask me... good riddance dat FB gevrijwaard wordt van dergelijke mensen. Hoogmoed komt voor de val...

Gast

#13

2012-04-19 02:04

yep ophoepelen.Wel spijtig dat dit geen waarde heeft ,tzou een handige functie in facebook zelf zijn wel.

Gast

#14 Re: ff reageren

2012-04-19 09:09

#1: De Locht Sandra - ff reageren

als ge ni reageert op de beschuldingen van zijn fb dan begint hij je via de telefoon te stalken eraf met diene drugsdealer.

 


Gast

#15 Re: ff reageren

2012-04-19 09:56

#1: De Locht Sandra - ff reageren

en wie bent U om me  met de vinger te wijzen ze verkoop middel zit deamed in zen holte vald been da wist ge ook nog ni zeker hij valt godveralleman aan of ge nu te vriend bent of niet !!! waar eindigd da asteblieft !!! Groetjes en nig ne fijnen dag !!!

 


Gast

#16 Re: Re: ff reageren

2012-04-19 09:58

#3: - Re: ff reageren

k denk het zo ni !!!

 


Gast

#17 Re: Re: Re: ff reageren

2012-04-19 09:59

#5: - Re: Re: ff reageren

hey gast as ge me kent komt erdan is uit 888 zullen we wel is zien waar ge dan staat k ben da gekak moe ok !!!!!!

 

Kenhemwel...

#18

2012-04-19 11:05

Ook al hebt ge'm ni in uwe vriendenlijst staan, dan nog zet hij zware leugens en bedreigingen op zijne status, over mensen die ni liever hebben om gerust gelaten te worden... Openbaar, door iedereen te lezen... Is dat "leuk" dan dat die mensen dat te horen krijgen... facebook moet leuk blijven, voor IEDEREEN... WEG MET JAN, en nu ook met z'n nieuw profielke: Jan Zwijgtni... Hij had er beter "Jan Deziekelijkeleugenaar" van gemaakt...!
Kenhemwel...

#19 Re: Re: ff reageren

2012-04-19 11:10

#3: - Re: ff reageren 

 Euh...... Ni veralgemenen aub... heb zelfs nog genen joint gerookt in m'n leven! Maar zo mensen openbaar beschuldigen dat doet ge ni, en zeker geen kinderen bij betrekken en mensen die WEL eerlijk hunne kost verdienen...

Kenhemwel...

#20 Re: ff reageren

2012-04-19 11:22

#1: De Locht Sandra - ff reageren 

 "een woordje miszegt"??? Sorry, maar da's om te lachen... Noem het mensen betichten van leugens in het openbaar, waar kinderen bij betrokken geraken, dreigementen uiten, ziekelijke warpraat terwijl Mr Dealer zelf voor geen haar goed is en een verleden heeft (en nog steeds bezig is) mensen kapot te maken!


Gast

#21 Re: Re: ff reageren

2012-04-19 13:52

#3: - Re: ff reageren

val mij niet meer aan of er ga ermaar ene ni goe uitkomen  ok en ne verwittigde mens is er twee waard zeggen ze duuuus...............


Gast

#22

2012-04-19 20:43

eindelijk gedaan met de leugen s bedreigingen en lastig vallen van mensen grts sanneke

Gast

#23 Re: Re: ff reageren

2012-04-19 21:54

#10: Suzanne - Re: ff reageren

meen je dat...want k dacht dat jij anders was ?.....blijkbaar hem k me vergist...

 


Gast

#24 Re: Re: Re: ff reageren

2012-04-19 21:56

#19: Kenhemwel... - Re: Re: ff reageren

eerlijk hunne kost verdienen??????????maak u is openbaar eerlijke.....en vraag hem een haartestje te doen....ik ben VRIJWILLIG ook beschikbaar zegt den junk...

 


Gast

#25

2012-04-19 21:59

psssst...den dealer van t kroonplein e een major probleem....thx moniqske voor deze totaal onverwachte bonus...waardoor k eindelijk de waarheid zal kunnen aantonen....thx lieve 'friends'...den deese vertrekt richting Agadir....no hard feelings i hope...en moniqske...gij mo erelid worre van de antwerp basterds....oem uw bijdrage tegen de drugshandel....we hemme ze goe bij hun kloete hé...hahahahahahah