Save Skatepark Westblaak

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Save Skatepark Westblaak.


Gast

#101

2012-05-24 21:05

open houden :)

Gast

#102

2012-05-25 01:02

Belachelijk dat rotterdam op deze wijze met zijn jongeren omgaat!
Net voor de zomer een skatepark sluiten.
Hoe kom je erop?!
juf

#103 sport en spel is enorm belangrijk!

2012-05-28 02:37

Het heeft heel wat voeten in de aarde gehad om deze locatie te krijgen, maar toen ie er was, moest Gemeente Rotterdam wel inzien hoe belangrijk en nuttig deze plek is voor de stad. Deze plek heeft een zeer positieve vibe, je kunt er niet langs lopen, zonder even stil te staan en te kijken. Ook ouderen zie ik vaak genieten van het schouwspel. Ik als Rotterdamse krijg steeds meer het gevoel dat ik in een soort format gestopt wordt, is deze stad mijn leefruimte? Waar je beboet wordt als je hond in het gras loopt en straks jeugd op de bon worden gezet als ze aan het 'spelen' zijn? Rotterdam zou zich beter op de kaart zetten als ze dit skatepark hadden onderhouden en het liefst uitgebreid naar nog groter, want het trekt enorm veel publiek. Ik word er vrolijk van als ik er langs rij! En vele Rotterdammers met mij. Er zijn genoeg evenementen die ik 1x per jaar langs zie komen, die genoeg geld kosten. Besteed dat liever aan een project waar we het hele jaar plezier van beleven! En het liefst een Dog-Park ernaast! :) Kunnen we aan the States wel een voorbeeld nemen..!

leerkracht basisonderwijs Rotterdam-Noord

Gast

#104

2012-05-28 10:24

Vroeger viel je op de westblaak over de junks en de spuiten! dat was lekker veilig!! dit soort projecten geeft de stad smoel en haalt veel toeristen naar de stad! jongeren hebben de toekomst, ja toch.....

Gast

#105

2012-05-29 00:57

ik als noord hollander kom graag op deze skatebaan, het is de mooiste in de top 3 van nederlandse banen

Gast

#106

2012-05-30 19:02

Al van jong af aan geskate. Veel pro's mogen spreken vanuit het buitenland. Veel mensen ontmoet en mee geskate. Wat zou dit toch zonde zijn! Hou de jeugd van de straat en laat ze hun creatieve ding doen! Hier in Ede is ook alles al weggehaald door de TIEFUS gemeente! Voor Fokking PANNA voetbalpleintjes e.d. Fuck You! Kut gemeentes!

Gast

#107

2012-05-30 20:09

Eerst t NK Downhill weg halen en nu ook al t EK inline? moet niet gekker worde in een grote stad als deze

Gast

#108

2012-05-31 22:32

sluiten is onzin!

Gast

#109

2012-06-03 21:15

Dit skatepark geeft gewoon ballen aan de stad. laat die mietjes aan de macht het niet verder afnemen. HOPPA!

Gast

#111 vert moet blijve!

2015-03-05 08:05

Ik vind het nieuwe ontwerp heel mooi juist met de vert... Waarom staar er nou helaas in het nieuwe plan/ontwerp. ''Tijdelijke locatie vert tot nieuwe locatie gevonden'' !! Ze moeten de vert daar laten staan in hun ontwerp! Dat creërt juist afwisseling op het skatepark!

 

natas

#112 vert moet blijve!

2015-03-05 08:15

http://studiohoed.nl/gallery-category/ontwerp/#skatepark-westblaak

 

Hier de link naar het nieuwe ontwerp waarin de vert als tijdelijk element in staat. Ik vind dat ze de vert daar moeten houden het zorgt voor afwiseling op het park wat anders alleen maar pool s heeft...