juf eveline moet blijven

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie juf eveline moet blijven.


Gast

#1

2012-06-26 19:41

Mensen het is 2012 niet 1912!!!!!!
Hoe is het mogelijk!!!!

Gast

#2

2012-06-26 21:09

Eveline en Joos, we leven hier erg mee met jullie. Totaal onbegrijpbaar! Goeie moed en hopelijk toch een mooie start op 1 september in Leupegem!
Lien Maarten Mielke

Gast

#3

2012-06-26 21:50

Mijn kinderen zitten niet in deze school, maar ik ben solidair met de mensen die zich hier voor inzetten!

David Van Schoorisse

Gast

#4 Onze kids hebben houvast en vertrouwde gezichten nodig

2012-06-26 22:18

Verspreid deze boodschap via alle mogelijke kanalen, facebook, email, ......
Dank op voorhand Carly Bauters ( in het belang van de kids)

Gast

#5

2012-06-26 22:29

Dergelijke maatregel is niet meer van deze tijd...

Gast

#6

2012-06-26 22:55

Ik vind dit nogal zever om zo over de toekomst van een koppel te praten er is toch geen reden om te denken dat die mensen uit elkaar gaan moest dat het geval zijn ja dan kan er nog altijd iemand overgeplaatst worden he zeg

Gast

#7

2012-06-27 08:14

Onze juf moet blijven !!!!!!!
Gast

#8

2012-06-27 08:32

Mijn oproep aan het schoolbestuur is om de èchte reden mee te delen waarom juf Eveline niet kan blijven.
Gooi jullie masker af a.u.b.
Gast

#9

2012-06-27 10:16

Ik ga er van uit dat er (ook) op deze school te Leupegem 'op de werkvloer geen onderlinge relaties mogen worden aangegaan'. Ik ben er pertinent zeker van dat er quasi op elke school relaties voorkomen (zelfs bij de hoogste instanties!) en ik vind het in dit geval dan ook een spijtige zaak voor het koppel in kwestie want vraag is: Zijn zij plots minder goede onderwijzers? Gaf juf Evelien plots niet meer goed les?
Ik ben er vrij zeker van dat dit koppel professioneel gebleven is op alle vlakken en elke dag gepassioneerd naar de klas ging om te onderwijzen. Ikzelf heb onrechtstreeks redelijk wat te maken met scholen, schoolbestuur, secretariaten etc. en ik heb ondervonden en gezien wat er bij de hoge Piefen zelf allemaal gebeurt wat zeker niet door de beugel kan. Ik hoef er geen tekening bij te maken, denk ik.
Veel succes aan juf Evelien en haar partner.


Gast

#10

2012-06-27 10:59

Wat een lul, die voorzitter, hemelse deugd!!

Gast

#11 juf evelien

2012-06-27 11:01

Het is ver gekomen dat mensen geen relatie mogen hebben in het Katholiek onderwijs. En dan nog te zeggen dat dit om een normale relatie gaat, wat niet altijd kan gezegd worden in de Katholieke wereld. Jammer dat ze die dingen dan wel in de doofpot steken........

Gast

#12

2012-06-27 11:34

mijn kinderen zijn reeds volwassen toch steun ik deze actie, mijn man en ik werken al jaren in dezelfde onderneming niemand heeft hier problemen mee. Op den duur kan je de vraag stellen mogen kinderen van leerkrachten naar de school gaan waar de ouders lesgeven tenslotte komen die toch ooit bij mama of papa in de klas te zitten dat is net hetzelfde of twee mensen een relatie hebben binnen het bedrijf, wat doe je met de verdoken relaties ???

Gast

#13

2012-06-27 12:25

Directie van deze school, gelieve de trein naar het jaar 2012 te nemen. Of leren jullie de kinderen daar nog schrijven op leien met krijt??????????
gast

#14

2012-06-27 13:02

Goeie krachten moet men zo snel mogelijk aan de school binden. Hier stuurt men een goeie kracht van school weg om een reden die wij niet begrijpen.
Misschien moeten we terug gaan naar de tijd dat alleen vrouwen in het onderwijs mochten staan, bovendien niet getrouwd en kinderloos....?
Op school, in gelijk welke onderneming, bestaan er relaties: collegiale relaties, vriendschappelijke relaties, relaties die uitbloeien tot iets moois, maar ook relaties waar het tussen 2 collega's grondig scheef zit. Wat doe je met collega's die elkaar het leven zuur maken, de sfeer verpesten en de kwaliteit van het werk omlaag halen? (is maar een hypothetishe vraagstelling)
We zijn toch volwassen mensen onder elkaar die met deze waaier aan relaties moeten leren omgaan?

Wij zien geen enkele reden waarom meneer Joos en juf Eveline niet samen zouden kunnen werken in Leupegem!

Gast

#15

2012-06-27 14:34

Ik kan dit niet volgen en begrijpen. Is het niet de bedoeling dat iemand die zich gepassioneerd en gedreven inzet voor haar leerlingen en haar school een beloning krijgt na x aantal jaar? In de plaats daarvan wordt ze om privé-redenen gestraft. En dan nog in het katholiek onderwijs... Feit is dat er toch nooit leerlingen om privé-redenen worden geweigerd. De steen wordt altijd geworpen naar personeel maar nooit of immmer voor een inschrijving minder! Evelien, je bent een fantastisch mens, lerares en vriendin. Ze maken een grote vergissing! xxxx
Kathy

Gast

#16

2012-06-27 16:10

Juf Evelien moet blijven!

Gast

#17

2012-06-27 19:08

5 jaar samen + een kind samen; nu moet ze plots veranderen van school :o
Ik ben momenteel de logica aan het zoeken...

Gast

#18

2012-06-27 19:40

Hier zijn ze steeds heiliger of popiejopie ! En nog dwazer ook !
bumper

#19 Re:

2012-06-27 20:06

#1: -  

 We gaan aan de andere kant van ons bolleke de wereld verbeteren, ganse naties de les spellen omtrent verdraagzaamheid.....

Maar hier gaan we (die voorzitter althans) heiliger zijn dan de paus? (al is dit nu ook iet het goeie voorbeeld)!

Laat die mensen met rust, en doe wat je moet doen...jonge mensen stimuleren om het goeie te zien in mens en samenleving!

xxx

#20

2012-06-27 21:29

En 1 na 1 vertrekken de goeie ... :(

Gast

#21

2012-06-27 22:29


Eerst de meester die buitengewitpt werd. Nu dit, wil Leupegem bekend worden misschien ??? Ja bekend als en ouderwestse school die niet meer mee kan met haar tijd. Dat ieder die deze beslissing neemt eerst eens eigen boezem kijkt!!!!









Gast

#22

2012-06-27 23:40

Gezond verstand........... ver te zoeken!!

Gast

#23

2012-06-28 14:29

Goeie leerkrachten zijn goud waard, met dit in het achterhoofd zou men de dag van vandaag toch beter moeten weten!

Gast

#24

2012-06-28 16:30

Bij ons op school,(katholiek onderwijs) geldt deze regel al jaren niet meer. Laat jonge mensen gelukkig wezen, ook in hun job!

Gast

#25

2012-06-28 17:39

We leven toch niet meer in de middeleeuwen hé laat die mensen doen, ze doen er niemand kwaad mee!