Ezels van Bonaire niet naar Haïti!

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Ezels van Bonaire niet naar Haïti!.


Gast

#26

2012-07-13 13:59

Laat deze mooie en onschuldige dieren een dierwaardig leven leiden,en stuur ze niet naar de hel!!!

de omstandigheden zijn vreselijk,zware arbeid,weinig voer ,wonden,breuken,dat doe je geen levend aan.

Gast

#27

2012-07-13 14:05

Ik heb mijn 5000 Facebook vrienden opgeroepen om de petitie te tekenen.

Stuur degene die dit onmenselijke plan bedacht heeft maar naar Haiti!!!

Ferry Maat


Gast

#28 Goodwill

2012-07-13 14:20

De beste oplossing: de regering moet Marina van Donkey Farm 200 hectare grond geven ( gratis ) en
laat Marina haar strategie bepalen. Zij is de expert en we zijn afhankelijk van haar kunde.
Het valt me op dat alleen Nederlanders zich inzetten voor de arme ezels. Wat hebben de Bonerianen
tot nu toe gedaan om deze lieve beesten te redden ?

G du merciers


Gast

#29

2012-07-13 14:43

Ik zie het al gebeuren, verschepen van de Ezels naar Haiti, aldaar aangekomen zijn er vele Ezels overleden, vervolgens worden de Ezels gebruikt als lastdier en gaat 1 persoon de Ezels verdelen over de gezinnen aldaar..?


Gast

#30

2012-07-13 14:50

De ezels zijn een begrip van/op Bonaire. Ze horen op nos isla. De overheid moet moet haar onderdanen en haar natuur beschrmen dus ook de ezels. Kiezen voor deportatie is kiezen voor een goedkope oplossing en dat hoort niet nij Bonaire. Starks zijn de Flamingo's aan de beurt.

Gast

#31

2012-07-13 15:21

Ik vind dat de nederlandse regering verplicht is om een andere oplossing te bedenken dan het verplaatsen van een probleem, men moet meer gaan denken in het definitief oplossen ervan, en nu heeft men het juiste moment om dat te gaan doen. Ook het verschepen van deze dieren brengt enorme kosten met zich mee, waarom dan niet deze kosten gebruiken om de dieren te laten opvangen in het schitterende centrum, en indien dat niet bij alle dieren mogelijk is ze rustig en vredig te laten inslapen, dit noemt men diervriendelijk, en moet ons als mens toch ook een goed gevoel geven, denk alsjeblieft goed na voordat we dingen gaan doen waar we later spijt van krijgen, Henri van der Stelt.

Gast

#32

2012-07-13 15:24

ide overheid denkt lekker makkelijk van de ezels verlost te zijn door ze maar naar een land te sturen waar ze er niets aan hebben en er helemaal niet goed voor kunnen zorgen
Bah ik walg hiervan
Is dit nou een Nederlandse gemeente!?
Ik ben er ven overtuigd dat men op Haiti echt niet geholpen is met wilde Ezels uit Bonaire
Of waar dan ook vandaan
Ben lid ook donateur van Brooke Hospital for animals en zie daar al meer ellnde van dan me lief is
Een dier moet verzorgd worden en dat kost nou eenmaal geld en tijd
De situatie op Haiti is zo beroerd daar kan een ezeltje echt niet veel betekenen
Op deze manier kost het alleen maar geld en verspilde moeite
Het schiet maar niet op met het lot van dieren en mensen
Ik hoop van harte dat men van dit onzalige plan afziet
Laat de ezels in vredesnaam op Bonaire en het liefst in het donkey sanctuari
Ik word zo treurig van dit bericht

Joke van Dam

Almere

Gast

#33

2012-07-13 15:33

Tekenen! Iedereen!

Gast

#34

2012-07-13 16:49

Laat u geweten op orde zijn behandel dieren met respect.

Gast

#35

2012-07-13 17:19

Heel goede petitie. Hopelijk kunnen we de ezels houden waar ze zijn. Dieren moeten met rust worden gelaten. De mens moet niet overal zijn vieze snuit induwen enkel voor zijn eigen profijt en geld.

Gast

#36

2012-07-13 17:20

laat die ezels toch lekker lopen.Daar zijn niet voor om te werken.Ga maar zelf werken.

Gast

#37

2012-07-13 17:31

Ezels van Bonaire niet naar Haïti.

Gast

#38

2012-07-13 18:36

Dit mag echt nooit gebeuren, hier moet Nederland echt ingrijpen,
Onbegrijpelijk dat dit nog gebeurd in deze tijd in Nederland worden hele wegen omgelegt als er een paar bijzondere kikkers zitten en voot 200 prachtige ezels zal er niets gebeuren ??? Bestaat niet!!!!!!

Janneke Oosting

Gast

#39

2012-07-13 18:40

De ezels moeten op Bonaire blijven !!!!!!!

Mvg Tom de beer
Poultje

#40

2012-07-13 21:08

Als dit gaat gebeuren, zien ze mij nooit meer op Bonaire !!!!!

Gast

#41

2012-07-13 22:11

Het gezicht van Bonaire moet niet vernietigd worden !!

Gast

#42

2012-07-13 22:26

Ik vind het schandalig, dat ze die arme ezeltjes uit hun vertrouwde omgeving doen, en dan nog om ze te gebruiken als lastdier, ik kan me soms zo kwaad maken,voor de wijze dat ze sommige dieren behandelen, het zijn immers ook levende wezens met een hart!!!

Gast

#43

2012-07-13 23:18

Alstublieft, geef de ezeltjes een fijn nieuw leven, maar niet werkend.
S. Lanotte

#44 Bonaireanen schitteren door afwezigheid

2012-07-13 23:31

Wat ons compleet verbaast is dat het Bonaireaanse volk zelf niets heeft gedaan om de ezels te behouden op hun eiland want het is en blijft hun eiland. Bonaireanen zijn geen dierenvrienden, ze zijn niet ondernemend en komen dus niet op voor deze schattige dieren. Waar blijven de politici (Bestuurscollege), Stinapa, DROB, Toeristenbureau de ondernemers die allen beweren dat ze zoveel van Flora en Fauna houden? Ze verkopen tassen met leguanen en ezels erop want dan gaat het om commercie. Op Bonaire worden dagelijks geiten, ezels, honden, leguanen mishandeld en het zijn alleen maar de Nederlanders die zich zorgen maken om dieren in nood, niet de Bonaireanen. Overheid geef Marina Melis 400 hectare Gratis Grond, subsidie voor Donkey Sanctuary zodat haar 400 ezels voer hebben, naar een dierenarts kunnen gaan want nu is zij afhankelijk van een paar sponsors uit Nederland. Schande!!! Bonaire moet diervriendelijker worden wil het ooit een tropisch paradijs worden nu mag dit eiland op de Black List gaan staan. Marina Melis verdient een trofee en 1 eeuw Subsidie vanuit Nederland voila.
S. Lanotte
Belgie

Gast

#45

2012-07-14 00:03

Ik sta volledig achter deze petitie! Ieder leven is kostbaar, ook het leven van onze dieren. Zij zijn even-zeer onze broers en zusjes als andere menselijke wezens.
Een wijze Indiaan zei eens: "If all animals disappeared from the face of the earth, man's soul would die of loneliness". Please Help Save The Bonairean Donkeys!
Joan Francis
Marina Melis

#46 Een ezel leven op Bonaire

2012-07-14 02:41

De ezels hebben ons nodig, wij zijn de stem voor deze lieve dieren, zij hebben vroeger geholpen, wij helpen hen nu! ik bedank iedereen die voor de ezels een warm hart hebben , BEDANKT NAMENS DE EZELS
Marina Melis

#47 EZELS HEBBEN UW STEM NODIG, ZIJ KUNNEN OOK NIET VOORZICHZELF OPKOMEN

2012-07-14 02:43

Bedankt iedereen , die ons wil helpen de ezels een ezelwaardig leven te geven waar we kunnen en dat is dus na gedegen onderzoek NIET OP HAITI

Gast

#48

2012-07-14 07:18

geen dierenmishandeling!
Ferry Maat

#49 PETITIE GESTOPT, WAAROM......??????

2012-07-14 11:41

Morgen Jacqueline, mag ik vragen waarom de petitie al gestopt is? Staat wel erg gek tegenover alle mensen die hier de moeite nemen; ook tegenover mijn 5000+ Facebook vrienden die zich afvragen wat er aan de hand is.....
Groet,
Ferry Maat

Gast

#50 Re: PETITIE GESTOPT, WAAROM......??????

2012-07-14 12:22

#49: Ferry Maat - PETITIE GESTOPT, WAAROM......?????? 

 

Gelukkig, het werkt weer..... Succes met de actie!!