HYVES MOET BLIJVEN!!!

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie HYVES MOET BLIJVEN!!!.

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2012-11-18 17:22


laat hyves blijven!!!

#52 nog wat zeggen

2012-11-18 17:45

wat ik ook nog even kwijt wil...er zijn zoveel mensen die HYVES niet meer weg kunnen denken...ik ook niet zit maar eens de hele dag thuis ja bij FB kan je op dat duimpje klikken wauw...schijnt een kick te geven... en wat heb je op HYVES? wel leuke belangstelling onder elkaar.. kijk en dat is nou wat WIJ leuk vinden en daar hebben we geen duimpje voor nodig alleen mensen met echte belangstelling en begrip!!!
nou nog hopen dat die er zijn

Opoeke

#53

2012-11-18 17:49

Hyves,is vooral dat er vele schoolkinderen en grootouders er op zijn
Hyves is makkelijker als facebook ,en een aan vulling op facebook.
Omdat onze  volwassen kinderen er naar toe zijn gegaan,hopelijk niet ook de kleinkinderen.
De hyves is vergeten door de jong volwassenen.
Die veelal op facebook zijn beland.
Pas daarom de nieuws berichten aan ,op jullie groep hyvers.

laat de foto,s uitgelicht terug komen .

En ook de blogs,op zichtbaar staan.Nu zie je daar,nieuws ,wat soms schokkerend is...

Daar is ook volop uitloop door gekomen.
Het vroegere hart is van hyves af ,geen herkenning meer.
De openbare groeps hyves en gesloten hyves verdwijnen een voor een.


Gast

#54 Hyves

2012-11-19 07:42

Hyves moet voor iedereen leuk blijven.
di

#55 mijn idee

2012-11-19 14:44

mensen het kan zo leuk zijn ,hou het zo !!!!!!

Gast

#56

2012-11-19 15:52

hyves moet weg bij telegraaf

Gast

#57 verandering

2012-11-20 01:00

Prettig dat er mensen zin die Hyves een warm hart toe wensen....Toi toi toi
Kies een pseudoniem

#58 Re: HYVES moet blijven

2012-11-20 09:02


Gast

#59

2012-11-20 09:02

mooi laten blijven, het is voor te veel mensen een uitlaatklep in deze crisis tijden!
PSPer

#60

2012-11-20 13:16

Hyves moet blijven want ik snap niks van facebook.
oorbelletje

#61 Hyves

2012-11-20 19:51

Ik vind dat er verder niks mis is met hyves! Ik wil graag petitie tekenen en vind ook dat hyves best bestaan mag!

Dit bericht is verwijderd door de auteur van deze petitie (Toon details)

2012-11-20 20:33



Gast

#63

2012-11-21 23:59

Vannacht wilde ik Hyves open maken maar de web site was helemaal er uit,en ik ben door deze actie ook een goede Hyves Vriendin kwijt, het moet een vrienden site blijven en al die nepper's er uit gooien.

Gast

#64 witte

2012-11-22 00:09

Ik vind hyves prettiger dan facebook. Ik hoop dan ook dat veel mensen weer terug zullen komen naar hyves of eventueel bij beiden blijven. Met facebook ondervind ik regelmatig problemen, dus voor mij is hyves oud,vertrouwd en gezellig.
Angel

#65 Hyves moet blijven!

2012-11-22 14:49

Natuurlijk steun ik deze petitie vanuit mijn persoon, zowel als via de oprichter en beheerder van HYVES UNITED!
Ik wil zoals gewoonlijk van het positieve uitgaan. Kijken wat we in anderhalf jaar WEL hebben bereikt maar vooral ook wat we dmv deze petitie nog meer kunnen bereiken in de toekomst! In januari schuiven we weer aan de tafel bij Hyves HQ en gaan dan verder in onze battle om Hyves weer vlot te trekken. Hyves is en blijft gewoon het leukste Netwerk, zoals velen die wel zijn overgestapt naar anderen ook grif toegeven! Hyves is en blijft het leukst en moet weer groot worden! Dat kan alleen met jullie steun!

Liefs Angel

Gast

#66

2012-11-22 16:09

hallo ik vindt dit goed petitie tekenen
deze hyvesen moeten allemaal blijven

Dit bericht is verwijderd door de auteur van deze petitie (Toon details)

2012-11-22 18:40



Gast

#68 re,re,

2012-11-22 20:20

ik sta ook helemaal achter karin en ze doed er alles aan dat hyves blijft,ik vind zelf ook dat hyves moet blijven,het is het gezelligste voor mij,en fb,ga ik niet weer naar toe,dat is hopeloos en niks aan,op hyves leer je goede vriendinnen en vrienden kennen en na een tijdje dan leer je ze kennen en je ziet elkaar in het echt,wat is er nou mooier dat je dit op hyves mee maakt,ik vind het geweldig,maar mensen klagen over spelletjes wat niet goed gaat,laat hyves daar iets aan doen en laat ons allemaal hyves blijven houden,neem het ons niet af,
help karin aub mee,wat zij zet zich hier helemaal voor in.
Dun hyver

#69 Hyves Respect knop

2012-11-26 03:42

Waarom ontbreekt op deze site de Hyves Respect knop?
Dit had zomaar duizenden extra stemmen op kunnen leveren!
Iets om over na te denken...

Gast

#70

2012-11-26 23:20

IK WIL GRAAG DAT HYVES BLIJFT, AL MOET IK OP DE KOP GAAN STAAN, HYVES MOET BLIJVEN, ER ZIJN ZOVEEL DINGEN WAARAAN IK DEEL NEEM, DUS BLIJVEN HYVERS!!
Racemonster

#71

2012-11-29 10:11

HYVES MOET BLIJVEN.
Hyves is een hele leuke en mooie site waar je eerst als vreemde voor elkaar ben en dat er later een vriendschap ontsta.

Gast

#72

2012-11-29 23:19

Ik ben een vervend hyver,geen FB voor mij.
Ik doe de spellen en bent gold member.
Laat hyves weer opbloeien en melk de spellen niet uit ,die dan weer verdwijnen.
Ook ben ik gek op de krabbels met plaatjes.

Gast

#73

2012-12-08 12:34

Ja ik heb deze petitir ook ondertelend ik neheer de de epilepsiehyve leven met epie http://levenenepilepsie.hyve.nl
le coq

#74

2012-12-15 01:10

Ik hoop dat er idd meer de aandacht op Hyves komt. Heb de indruk dat het hier veel gezelliger is als op FB. Ben en blijf een Hyver ook al is het tegenwoordig heel vervelend dat er heel veel actie's zijn waar je een FB account aan moet maken maar ik vertik het om over te stappen!!!
Suc6 met deze actie
Dien

#75

2012-12-15 17:10

Ik ben blij dat deze petitie er is, want door jullie inzet kunnen wij genieten van hyves,
complimenten voor jullie die dit mogelijk maken.

Gr Diny