Stop PostNL

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Stop PostNL.


Gast

#1

2012-12-05 23:20

PostNL ligt er hier zoveel mogelijk uit. Aangetekende post die zoekt raakt cq " postbezorgers " die te lui zijn om de brieven te scannen.
Aangetekende post gaat hiervandaan met FedEX, pakjes met DHL.
Gast

#2

2012-12-11 17:29

Leuk; een petitie op internet; juist dat wat post kapot heeft gemaakt; heeft gezorgd voor reorganisatie en het huidige niveau van dienstverlening. Ga je gewoon even lekker nuttig maken in plaats van onzinnige petities verzinnen. Want als je het niet bevalt; er is toch geen monopolie op de postmarkt meer? Kies een ander bedrijf en probleem opgelost.
Bas

#3

2014-10-23 14:10

Ik heb hier zelf gewerkt: en met eigen ogen gezien dat dit hele bedrijf Niet deugd! Zakkenvullers!

slecht salaris,geen vastigheid,onvriendelijk,loze beloften,niet menselijk ( bij ontslag), te dure postzegels,slechte bezorging,bezuiniging op bezuiniging en ga zo maar door!!

ze leren daar Niets van hub fouten en de directie etc wast hun handen in onschuld!stelletjes Geldwolven!Crimineel gedrag!


Gast

#4 Je hebt geen rechten als ontvanger bij postnl

2020-04-01 14:36

Voor de zoveelste keer is er een pakketje kwijt geraakt. Het pakketje is volgens track en trace  aangemeld en zou 31 maart 2020 bezorgt worden. Dat is niet gebeurt. Na heel veel moeite het telefoon nr van de postnl klantservice kunnen achterhalen. Vervolgens een half uur in de wacht gestaan voordat ik iemand aan de lijn kreeg van postnl. Ze kon niet achterhalen waar mijn pakketje is. Het was volgend haar nog niet eens aangemeld in het sorteeproces. Ik had al wel een melding gekregen via track en trace dat het in het sorteercentrum was aangekomen en dat het dan en dan geleverd zou worden. Dat gebeurde dus niet en nu weten ze bij post nl niet waar het pakket is! Nu moet ik de verzender contact laten opnemen met postnl zodat er een onderzoek gestart kan worden. Als ontvanger heb je geen poot op te staan. DIT MOET ANDERS.

bijv. U koopt iets op marktplaats. Laat dit opsturen en betaald een paar honderd euro voor de koopwaar. De verzender ontvangt zijn geld voor het product, stuurt het op en geeft u de track and trace code zodat u het pakket kan volgen. Maar u ontvangt niks! Dan kan alleen de verzender een onderzoek in laten stellen naar waar het pakket is gebleven! Als ontvanger kunt u niks Ondanks dat de ontvanger betaald heeft voor de inhoud van het pakket. De verzender moet er dus maar net zin in hebben een half uur in de wacht te staan bij de klantenservice van postnl. Die zou kunnen denken.. ik heb me geld toch? Het is niet mijn probleem. Het is het probleem van de ontvanger! Dan kun je fluiten naar je centen en je pakketje. Want postnl helpt blijkbaar alleen verzenders en geen ontvangers! Geen rechten als ontvanger dus.

De wet moet worden aangepast om ontvangers meer rechten te geven en te beschermen tegen nalatigheid van postnl.

Daarom tekenen!